Camping Le Haut Dick ***

Review geschreven door H. Heeren

Geweldig

H. Heeren
6-7-2017

Het is een fijne camping met schoon sanitair op loopafstand van de stad en alle faciliteiten. Hele vriendelijke ontvangst. De dagen voor D-day (6 juni) staat alles in de omgeving in het teken van de geallieerde landingen in Normandië in 1944 en zie je dus ook op de camping volop oude legerjeeps, mensen in de militaire uitrustingen uit die tijd en jongedames in het destijds gebruikelijke uitgaanstenue. Een belevenis! Voor kinderen/jongeren niet veel te beleven, maar mochten ze leeftijdgenoten tegenkomen dan is er volop ruimte om te spelen/hangen. Neem wel gps mee, want in de stad is de camping heel slecht aangegeven.