Camping Le Haut Dick ***

Review geschreven door jetskevermaak

Afgrijselijke camping!

jetskevermaak
9-9-2014

Alles is hier slecht. De klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Omschrijving klopt totaal niet! De camping ligt helemaal niet midden in een bedrijvenpark, tussen een paardenrenbaan, snelweg en aan de andere kant staat een grote gymnastiek hal! Wie begint in godsnaam op zo'n plek een camping? De privacy is ver te zoeken, voor wie denk een luxe flowertent te huren, de vier tenten die ze hebben staan boven op elkaar en je zit met je neus (letterlijk in de stank) op de entree, waar de hele dag auto's in en uit rijden of met draaiende motor blijven staan en waar nieuwsgierige mensen constant je tent in kijken. De helft van de spullen is kapot. Het sanitair is om te huilen oud en heel smerig, de vloer is constant nat en overal ligt wc papier en de wc's zijn ronduit goor! Toen we gingen klagen werd er gezegd dat we dan maar niet naar dit land op vakantie moesten komen, hoe durft iemand dat te zeggen! Wij zijn vertrokken zonder ons geld terug te krijgen!