Hotel Kyriad Carentan

6 reviews over Hotel Kyriad Carentan in het Nederlands

Beneden de verwachting

luc
9-9-2013

Hotel ligt in een nijverheidszone ! Restaurant: ontbijt, veel vetrijke voeding. Diner: bijbetalen voor alles en nog wat, ook bij half pension, ook voor de oesters die spotgoedkoop zijn in de streek. Schimmels op de muren, ook in de slaapkamer. Er is veel beter te vinden in die streek.

Gereisd Met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Verrassend goed!

Moeder Theresa
12-3-2013

Van buiten ziet het er niet zo goed uit, maar het personeel is er super-vriendelijk en behulpzaam. Nette kamers met zeer mooie badkamer (alle dagen verse handdoeken én verse lakens!). TV , telefoon, gratis wifi en waterkoker op elke kamer. Gratis bellen naar alle vaste lijnen in Europa!! Enig nadeel is, de beperkte bergruimte (kasten e.d.). Super-lekker en vers eten in het bijhorende restaurant. Een super hotel voor en verblijf van enkele dagen om dat gedeelte van Normandië te verkennen!

Gereisd Met vrienden in maart 2013

gewoon goed

mark
19-10-2010

Net hotel, ruime kamer met schone bedden maar te plat/slap kussen, mooie badkamer met heerlijke hete douche. Ontbijt erg goed. Eitje koken, vers fruit, zelf sinaasappels persen (automatisch) dus super vers. Voldoende broodjes, beleg etc. Kannetje koffie op tafel, allemaal top. Helaas te ver van centrum om te lopen (zeker 30 minuten) maar verder een absolute aanrader.

Gereisd Met vrienden in Sat Oct 09 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed gelegen

marko
11-6-2010

Hoi,

Het hotel is zeer goed gelegen om de D-day stranden en plaatsen te bezoeken.

De eigenaar is zeer vriendelijk, maar kwam mij te gemaakt over.

De kamer was ruim genoeg maar de kamer en badkamer kan best een grondige opfrisbeurt krijgen. De witte lakens waren proper maar het dekbed was zeer vuil met bruine plekken.

Wat ook raar was dat de flatscreentv naast het bed stond ipv op de muur gemonteerd. Je kon dus niet op je bed liggen en kijken naar de tv. Heb dit nog nooit meegemaakt.

Het ontbijt was goed met een keuze tussen verschillend beleg, ontbijtgranen en vers fruit. Iedereen kreeg 's morgens een half glas vers fruitsap, je kon nog bijschenken maar dan met geconcentreerd fruitsap.

Ze bieden ook een avondmaal aan indien je dit vraagt bij het boeken.

Gereisd Met partner in juni 2010
2008

prima hotel, uitstekende service en gastvrij !

Bertil Wolfs
26-8-2008

ondanks laat inchecken, werden we met open armen ontvangen, bijzonder gastvrij ! waren met 5 personen en om 22.30 uur werd er zelfs nog een complete broodmaaltijd tevoorschijn getoverd ! (keuken was officieel al gesloten) vriendelijke eigenaar en personeel !

Gereisd Familie in augustus 2008
2007

Hotel ligt aan rustige weg naar Carentan

michael
30-10-2007

Hotel ligt aan rustige weg naar Carentan. Ruim voldoende parkeergelegenheid. Personeel spreekt ook engels. Goede ligging voor bekijken van D-Day stranden. Kamer (twin bed) was netjes, mooie badkamer met goede douche. Eten (menu of a la carte) is zeer goed. 25 euro voor 3 gangen incl. bv. oesters! Goede en betaalbare wijnkeuze. Ontbijt zeer uitgebreid met div. cakes, brood, beleg, verse jus d'orange voor maar 8,50! Inrichting van eetzaal is wel gedateerd maar who cares!

Gereisd Familie in oktober 2007

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kyriad Carentan in Carentan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kyriad Carentan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.