Hotel Otelinn

Hotel Otelinn
7,5

26 reviews over Hotel Otelinn in het Nederlands

Alleenreizend

Slechte ontvangst in het restaurant

TILLEUL Gregory
2-8-2018

Vertaalde review

Ik wilde dineren in het restaurant van het hotel. Bij de receptie kreeg ik te horen waar ik wilde. Ik heb 3 minuten gewacht om te zien of iemand mij heeft geplaatst. De servers bezig, ik ging zitten zoals ik was bij de receptie. Vanaf daar werd ik gewoon genegeerd. We zetten een persoon op de tafel naast me, die de kaart kreeg, de bestelling nam en geserveerd terwijl ik op 1 meter stond te wachten ...

20 minuten zonder interesse van een serviceman, ging ik elders eten.

Ik ga niet terug naar dit hotel ...

zeer rustig hotelpersoneel naar onze luisteren

renaud christophe
31-7-2018

Vertaalde review

zeer rustig hotel zeer vriendelijk personeel

Goed hotel

BENGHAZI Hicham
29-7-2018

Vertaalde review

Medewerkers bij de woning erg leuk zwembad super leuk tegen tegen het beddengoed .. Ik heb echt maar heel erg slecht geslapen, we zien dat het vandaag niet dateert. Als ik niet terugkom, zou het de enige oorzaak zijn.

Goed hotel - Zeer gastvrije personeel

Juhel Stephanie
27-7-2018

Vertaalde review

Vriendelijk personeel, glimlachend en beschikbaar. Aangenaam zwembad (alleen ontbrak een badjas te huur). Zeer goed eten in het restaurant van het hotel en goede bedden.

HET ZWEMBAD IS TOP

LE DERFF LAURENT
27-7-2018

Vertaalde review

Het prachtige overdekte en verwarmde zwembad gaat de standaard als de kamers zijn gewoon verschrikkelijk!

Voor een klein verblijf

Giammarchi Frédéric
    25-7-2018

Vertaalde review

Hotel schoon, maar oud en geen airconditioning aan de andere kant mooi zwembad

Mijn verblijf in Caen

SCHAEFER FRANCOISE
    16-7-2018

Vertaalde review

Goede receptie verfrissing ontbreekt airconditioning.

Een ontspannend verblijf

Delestré Virginie
    11-7-2018

Vertaalde review

We hadden een zeer aangenaam verblijf. Het personeel is attent en vriendelijk. Toegang en parkeren heel gemakkelijk. Goed beddengoed en kwaliteit ontbijt. Het beste van alles: toegang tot het zwembad! Verfrissend en ontspannend naar believen, of het nu na de weg aankomt of voor de volgende ochtend. We komen terug!

Owl hotel restaurant zwembad

Laurillault Julie
    26-6-2018

Vertaalde review

Familie verblijf van twee nachten zeer welkom mooi zwembad en kwaliteitsrestaurant verse en zelfgemaakte producten. Kamer een beetje klein.

Professionaliteit en nuchterheid

Cordonnier Didier
    26-5-2018

Vertaalde review

Ik had het genoegen om dit hotel te ontdekken. En aangezien mijn professionele missies me naar Caen brengen, mis ik de kans niet om daar te stoppen.

Inderdaad, het is een plek waar ik me goed voel vanwege de kwaliteit van het personeel, maar ook het zeer goede niveau van voordelen met betrekking tot de prijs.

Wat ik op prijs stel voor mezelf is ook de aanwezigheid van het restaurant ter plaatse. Vooral omdat de voorgestelde menu's mij goed passen. En de aangeboden prijs is redelijk. Dit etablissement heeft vele troeven om zijn bestaan ​​te bestendigen ...............

We hebben een aantal aanbieders voor Otelinn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Otelinn in Caen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Otelinn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.