Hotel Otelinn

4 reviews over Hotel Otelinn in het Nederlands

Hooguit voor 1 nacht.

Kerkstra
7-8-2010

3 nachten in dit hotel gelogeerd. De ligging is buiten het centrum en er valt in de omgeving 's avonds niets te beleven. Het hotel ligt op een soort bedrijventerrein, wel netjes verzorgd, maar ongezellig. De kamers zijn klein en verouderd. De bedden waren matig en kraakten nogal. In de badkamer was geen fohn. Er was nauwelijks sprake van een echte kledingkast. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het avondeten was goed verzorgd en het ontbijt bestond uit: croissants, stokbrood, ham en kaas, jam, thee, koffie en jus d'oranges. De prijzen van de wijn en in de bar waren heel schappelijk.

goed genoeg, niet vlakbij centrum

Cor
20-7-2009

goed hotel met vriendelijk personeel, voor franse begrippen, en ze proberen zellfs engels te spreken, da's ook al heel wat in frankrijk. eten goed, kamers goed, in de omgeving weinig te doen, industrieterrein met woonwijk in de buurt, zeker als u op doorreis bent een goed hotel.

2008

goede prijs kwaliteit

blomaert
29-10-2008

kamers kunnen beter maar prijs kwaliteit zeker de moeite. eenvoudig geboekt op minibreaks.be

We hebben een aantal aanbieders voor Otelinn voor je op een rij gezet:

Dit hotel bezocht van 23 mei 2008 t&m 26 mei 2008 met vrienden.

Hotel was aan het verbouwen verder goed bereikbaar gratis parkeerplaatsen.

Kamers redelijk kleine bedden die behoorlijk kraken.

Keuken redelijk 1 dag goed 1 dag slecht personeel spreek wel Engels.

prijzen eten redelijk,prijzen van het drinken vrij hoog glas heineken 25cl €3,50.

extra diners in rekening gebracht die niet waren gebruikt is later verrekend.

Hotel is best de moeite waard voor een weekend ca €45,00 per nacht exclusief ontbijt.Ontbijt is €7,00 pp.

Hotel voor door de weeks te duur €80,00 tot ca €90,00 per nacht exclusief ontbijt.

Ontbijt was goed voor de prijs.

We hebben een aantal aanbieders voor Otelinn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Otelinn in Caen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Otelinn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.