Hotel Du Havre

Kleine hotelsWeer vandaag6°3°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Du Havre voor je op een rij gezet:

Laatste review

value for money

borra serge,
6-5-2010

bijzonder aangenaam en gedienstig management;zeer smaakvol modern ingerichte receptie,eetplaats en kamers (modrne douche,nieuw beddegoed LCDscherm);breakfast is iets beter dan de gewone franse norm (doorgaans beperkt tot croissant,baguette en confituur);geen lift maar wel een tiental parkeerplaatsen voor de wagen.

1 review over Hotel Du Havre in het Nederlands

value for money

borra serge
6-5-2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Havre in Caen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Havre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.