Hotel Du Havre

9,2

6 reviews over Hotel Du Havre in het Nederlands

Excellent rapport qualité prix pour cet hôtel familial très bien situé. Accueil sympathique. Chambre confortable. Petit déjeuner complet et varié.

Hôtel très bien tenu

Muriel
      8-11-2017

Hôtel très bien tenu. Chambre soignée. Petit déjeuner en buffet libre. Nombreux stationnements dans la rue.

Aucun problème

CLAUDE FATH
          20-9-2017

Aucun problème. Hôtel à recommander. La signalisation au sortir de la gare n'est pas très évidente.

We hebben een aantal aanbieders voor Du Havre voor je op een rij gezet:

Un plateau de convivialité dans la chambre (bouilloire et café/thé/tisane/soupe, petits biscuits) serait un plus.

hotel très bien les patrons sympa vraiment rien à dire

value for money

borra serge
                      6-5-2010

bijzonder aangenaam en gedienstig management;zeer smaakvol modern ingerichte receptie,eetplaats en kamers (modrne douche,nieuw beddegoed LCDscherm);breakfast is iets beter dan de gewone franse norm (doorgaans beperkt tot croissant,baguette en confituur);geen lift maar wel een tiental parkeerplaatsen voor de wagen.

We hebben een aantal aanbieders voor Du Havre voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Havre in Caen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Havre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Du Havre scoort een 9.19 uit 10 op basis van 6 reviews.