Hotel Crocus

zeker voor herhaling

hobbylaaf
30-9-2016

mooi hotel

misschien wat meer openbaar vervoer kunnen komen

houden rekening met diëten

Overnachtingshotel

Bert
2-9-2015

Overnachtingshotel bij een excursiereis Stranden van Normandie

Eenvoudig, schoon maar verder sober

Vriendelijk personeel

willy lammers-Friebel
26-9-2014

Het is een eenvoudig Hotel.Maar schoon.Vriendelijk personeel.Diner was goed.Het ontbijt is eenvoudig maar goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Crocus voor je op een rij gezet:

te ver van het centrum af

Edwin
1-7-2012

vorig jaar een rond reis gemaakt naar normandische invasiestranden met een georganiseerde reis we kwamen savond aan wilden wandelen het personeel van het hotel zei centrum cean 10 minuten lopen maar was 7 kilometer van het hotel af het is een klein hotel geschikt voor door reis

heel vriendelijk

JanKornelis
3-5-2012

heel vriendelijk en problemen worden snel en netjes opgelost

voor herhaling vatbaar

Piet Oggel, Goed Idee Reizen
20-6-2011

geschikt hotel, gelegen centraal in Caen Normandie, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goed eten.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kleine, maar schone kamers.

Ongezellig

Tv/d Dobbelsteen
20-5-2011

Met een bus reis hier geweest voor een excursiereis naar de invasie stranden gelukkig hoef je er alleen maar s,avonds te zijn ongezellig hotel kleine kamers wel schoon .als je met veel mensen komt ook weining ruimte om te dineren of te ontbijten

Slaapplaats, meer ook niet

Maikel
25-9-2010

Het Crocus Hotel ligt aan een rotonde net buiten de ring van de Stad Caen. Ik wil er eigenlijk niet te veel over vertellen, want ik vond het helemaal niets. De kamer was ongeveer 3x4m en op de 1ste verdieping met daarin een douche/toilet/wasbak waar je je niet in kan bewegen. Ik vond het echt armoe troef. Verder wel een TV met een engelse zender en gratis WIFI. Verder vlug vergeten....

Nooit meer

Albert de Boer
17-8-2010

Via een touroperator een excursiereis gemaakt naar Normandië. Helaas werden wij in dit hotel onder gebracht. Het is een twee sterren??? hotel. Hoe men aan die sterren komt is mij een raadsel. Het hotel is hooguit geschikt voor één of twee overnachtingen. En zeker niet voor een hele week. De kamers zijn klein en er is geen kast op de kamer waar je je kleding kwijt kunt. Je moet ahw uit je koffer leven. De badkamer met toilet ziet er niet uit. Je kunt niet van het toilet vallen want je zit klem tegen de muur. Het ruikt niet al te fris en overdag kun je op de begane grond, als je weg bent, geen raam open zetten. Onverlaten kunnen dan zo naar binnen stappen, met het risico: weg spullen. Om kwart voor 11 wordt je verteld dat ze gaan sluiten. Om 23.00 uur gaat alle personeel weg. 's Nachts is er geen personeel aanwezig. Het personeel is overigens vriendelijk en behulpzaam. De bedden zijn goed. Niet voor herhaling vatbaar.

redelijk (overnachtings)hotel

Fam.
11-8-2010

Het is echt een overnachtingshotel. Het is allemaal erg gedateerd! `s Avonds wordt er na 11 uur niets meer geschonken. Het is een uur lopen van het centrum van Caen. De kamers en de douches zijn heel klein maar het is er schoon en de bedden liggen prima!

We hebben een aantal aanbieders voor Crocus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crocus in Caen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crocus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Crocus scoort een 6.71 uit 10 op basis van 13 reviews.