Tijdelijk €25 aanbetaling

Crocus Caen Parc Expo

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Crocus Caen Parc Expo voor je op een rij gezet:

5.7VoldoendeScore uit 11 reviews

5.7VoldoendeScore uit 11 reviews

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Crocus Caen Parc Expo

• 3sylvie05-03-2018

accueil froid

Nous arrivons à 7 personnes donc 4 chambres qui étaient réservés par téléphone avec le responsable, pas vraiment aimable, froid et nous demande ce que l'on veux, on a au bout de 10 minutes, il nous demande de régler les chambres ainsi que les petits déjeuners. J'ouvre la chambre difficilement. Le soir nous voulions manger de très bonne heure, il accepte, l'on s'assoit, on attends 10 voir 15 minutes, personne ne nous donne les menus, l'on décide d'aller se servir au buffet d'entrées qui est très petit, pas de pain, pas de boisson, enfin il arrive, nous dis qu'il a pas de pain et il part la cigarette au bec à la boulangerie, reviens et ne donne toujours pas les menus. Mais le petit déjeuner à 8, 50 est encore plus nul, on arrive, pas de plateau, pas de pain, 2 pains au chocolat, nous sommes 7, il est dehors à fumer, il arrive, on réclame, je vais aller à la boulangerie chercher du pain et des croissants, il vois 2 pains au chocolat et nous dis je ramène 5 croissants en expliquant que c'est un par personne, alors que 8,50 c'est buffet à volonté. C'est peu être la dizième fois que je viens ici mais lui c'est la première fois que je le vois, il ne vaut rien, fumer ne pas mettre les choses en place pour les clients, c'est honteux

• 3Koning19-08-2016

nooit meer

hotel is niet meer van deze tijd ,oud ,aftands , niet echt schoon.kleine smalle en korte bedden. Maaltijd gewoon slecht zowel ontbijt als diner. Wijnen komen uit een kartonnen pak en je betaald evengoed 4 euro per glas dit bedrag geldt overigens ook voor een biertje. Ook het personeel en zeker de eigenaar hebben niet echt plezier in hun werk.

• 6Josee20-08-2015

Achterhaald hotel.

Het personeel was zeer vriendelijk, kamers te klein, geen stoel op de kamer, bed tekort voor onze vrienden, badkamer te klein en in het bad kun je niet douchen, alles te laag, diverse lekkages in hal, restaurant en op de kamer, als er een groot gezelschap komt eten, moet je als gewone gast daar niet eten, 1 kok die dan geen aandacht aan jouw eten kan schenken. Hotel ligt niet in, maar buiten het centrum en is een 2 sterren hotel.

• 8Kees14-06-2011

goed hotel

Heet tegenwoordig Hotel Crocus Caen parc Expo. Kleine kamer en badkamer, maar zeker voldoende. Maaltijden goed, zeker buffet vorm voor- en nagerecht, vriendelijk personeel. In het hotel zelf is verder niet echt wat te doen, weinig ruimte om te zitten om te praten of wat te drinken.

• 3janwillem09-02-2010

Heel slecht hotel

Kleine kamer, ruikt niet fris, stoffig, heeel klein badkamertje en eten kun je beter elders. Nee, dit doen we niet meer.

• 4J. Breugelmans31-08-2009

nooit meer

We boekten dit hotel via een touroperator. Het hotel was matig, wel schoon, kamers waren klein en het eten redelijk, maar wel eenvoudig. Het grote minpunt is de veiligheid bij dit hotel. We hadden onze auto op het parkeerterrein gezet pal voor en in het zicht van de receptie. Toen we 's morgens buiten kwamen bleken er 2 ruiten ingeslagen te zijn en spullen uit de auto te zijn gestolen. De man achter de receptie sprak plotseling erg slecht engels en was allesbehalve hulpvaardig en nam geen enkele verantwoordelijkheid voor het hele gebeuren wat natuurlijk voor ons uitermate vervelend was! Dus nooit meer naar dit hotel!!

• 7lydiavveen04-06-2009

goede prijs -kwaliteit verhouding

Centrale ligging om vanuit CAEN de omgeving te verkennen, de invasie stranden en de vele musea die met de tweede oorlog te maken hebben etc etc. Kamer voldoet , alleen het bed "een twijfelaartje"met flinke ligkuil in het midden is aan vervanging toe. Het eten is zeker voldoende te noemen Ik heb tenminste er goed van gegeten. wat wij erg fijn vonden was de WIFI, met een nootbook om tien uur sávonds op uitzending gemist het NOS nieuws van 8 uur kijken...Het personeel is erg vriendlijk. Het is op loopafstand van het Memorial, De Botanische tuin en het centrum, als je een half uurtje lopen niet te veel vindt.

• 6Hans en Grietje24-05-2009

"Dit nooit meer"

het was een heel eenvoudig hotel. het eten was wel goed ,maar heel beperkt,weinig keus en we hebben geen een dag warme groente gekregen. de kamer die wij hadden ,was heeeeel klein. wel schoon. voor een weekje, kon het er mee door ,maar ik zal ,hier niet meer naar toe gaan.

• 8Tineke Witteveen08-05-2009

Prima hotel voor een klein prijsje!

Ligt mooi centraal t.o.v. de vele bezienswaardigheden over D-Day. Is helaas maar voor maximaal 4 nachten te boeken bij de autoreizen van onze touroperator.

Het ontbijt is voor Franse begrippen goed, voor het diner kan je beter naar één van de vele restaurants in het centrum gaan.

• 7richard16-03-2009

goede ligging voor nomandie-reis

heel normandie is te bereizen vanaf hier, gunstig gelegen tov de snelweg, zeer vriendelijk personeel, een goede prijs-kwaliteitverhouding. Naar centrum lopen is 20 minuten, met de auto 5 minuten.ontbijt prima gezien de prijs."memorial-museum" in caen is een must, invasiestranden en mont st. michel ook.aanrader voor een goedkoop midweekje weg.

Hotel Crocus Caen Parc Expo info

• Room serviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsNiet beschikbaar
  • WasseretteNiet beschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

• Rolstoel toegangBeschikbaar