Appartement Odalys Domaine des Dunettes

Bekijk alle reviews

Review geschreven door A. M.

Een aanrader!

A. M.
28-7-2013

Wij gingen in juli 2013 naar Cabourg in de residentie 'Domaine des Dunettes'. We hadden het er erg naar ons zin in het kleine maar toffe appartementje. Je wordt er zeer vriendelijk ontvangen door de 2 dames aan de receptie. De badlakens kan je zoveel wisselen als je wil. Het zwembad is zalig verwarmd. Het is er nooit echt druk. Misschien mochten er wel iets meer ligbanken gestaan hebben, zodat iedereen er één had. (Maar misschien komt dit nog). We hadden in het begin van de week problemen met het toilet. Ze hebben er hun uiterste best voor gedaan dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Deze residentie is zeker een aanrader; volledig nieuw, dichtbij de zee en stadscentrum, leuk zwembad, goede service, aangename streek, ROLSTOELTOEGANKELIJK (alles is plat, aangepaste badkamer, het zwembad is goed bereikbaar).