Appartement Odalys Domaine des Dunettes

Review geschreven door Suus

Geen vakantiegevoel

Suus
10-9-2016

De ontvangst was chaotisch. Klein kantoortje waar men met van alles bezig is. Telefoon aannemen, collega's buiten aanspreken en de klant helpen. Een kopie van je paspoort maken is noodzakelijk volgens hun, dat ik e.e.a. heb doorgestreept om identiteitsfraude tegen te gaan werd me niet in dank afgenomen. Dames van de receptie zwemmen ook zelf in het zwembad, receptie niet altijd geopend dus als je later komt sta je voor de gesloten deur met alleen een nood telefoonnummer. Geen sleutelafgifte. De appartementen zijn ruim ( voor 2 personen) en de ligging dicht bij prachtig stadje en strand, dat maakt veel goed. Het is er niet gezellig, een parkeerplaats met appartementengebouwen en een prachtig zwembad. Voor kinderen weinig te doen. Wij hebben veel uitstapjes gedaan en waren er maar 1 week maar dat is genoeg. Moeilijk doen over eindschoonmaak, dit terwijl ik het schoner achterliet dan toen we kwamen. Na paspoort gedoe waren ze geïrriteerd. Kreeg 1 minuut om appartement beter op te ruimen en toen was het goed (!)

Het is dus jammer, zou een mooi park kunnen zijn met wat aanpassingen qua gezelligheid en ander personeel!!