Appartement Odalys Domaine des Dunettes

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Ronald24

Niet alles is zo mooi als het lijkt

Ronald24
14-8-2014

DOMAINE DES DUNETTES ligt dicht tegen het toeristische stadscentrum. Je loopt zo naar de winkels, terrasjes of het strand. Aan de andere kant ontbreekt het 'vrije vakantiegevoel'. Er is een maximum aantal appartementen op het stukje grond gebouwd, dus je hebt maar een paar meter voor de deur en zit bijna bij de buren op schoot.

Ontwerp van de accommodatie is mooi en het zwembad prachtig. Wij kregen wel de indruk dat Odalys de prijs-/kwaliteitverhouding tot het uiterste heeft uitgeknepen. De huisjes worden slecht schoongemaakt (wij troffen overal hondenharen aan), de afwerking is matig en het sanitair maakt nu al een versleten indruk. De receptie is maar twee uur per dag open (en niet eens elke dag) en je betaalt fors voor wifi (matige ontvangst) en tv. Veertig euro voor een week tv is niet meer van deze tijd, zeker als je in het hoogseizoen ruim 1100 euro per week betaalt.