Appartement Odalys Domaine des Dunettes

AppartementWeer vandaag21°17°
Appartement Odalys Domaine des Dunettes
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Odalys Domaine des Dunettes voor je op een rij gezet:

9 reviews over Appartement Odalys Domaine des Dunettes in het Nederlands

Les Dunettes ligt vlakbij het strand en op loopafstand van het gezellige centrum. Een prima uitvalbasis om Normandië te bezoeken.

Het appartement was redelijk schoon (uitgezonderd het servies, het bestek was ronduit smerig) en is best gezellig. Neem wel wat kaarsjes mee want de verlichting is kil. Wij hadden voor 3 volwassenen en 1 puper een 6 p.huisje gehuurd en dat was prima. Voor 6 personen is het appartement erg krap. ( 1 grote bank verder geen luie stoelen) Zomerdag met 6 mensen op het balkon lijkt ons ook niet te doen. De bedden zijn prima maar het 2 persoons bed (190 x 140) is erg klein meer geschikt voor 1 persoon of 2 kinderen. De bedbank in de woonkamer sliep redelijk, voor de bagage en beddengoed is in de woonkamer geen bergruimte en kan eventueel opgeborgen worden op de kamer met de 2 losse bedden. Zwembed niet gebruikt maar zag er netjes en verzorgd uit, zelfs nu in de herfst geen vuil te zien.

De douchekop was slecht, het water spoot overal tussen uit, gemeld, zou vervangen worden maar is niet gebeurd. De keukenapparatuur was slecht. Het koffiezetapparaat deed een half uur over een lauw kopje koffie. Gemeld dat het koffiezetapparaat niet goed deed. Reactie; dat weet ik, en zo werken zijn ze in alle huisjes en ik kan er niets aan doen(!!??). De waterkoker sloeg af terwijl het water nog lauw was, en de afwasmachine was ernstig vervuild,. Als sluitstuk de stofzuiger, die was helemaal verstopt, zelf maar schoongemaakt want we hadden het ding wel nodig omdat we het huisje zelf zouden schoonmaken. De receptie was natuurlijk al dicht.En de vraag is dan gelijk of ze het probleem wel direct zouden oplossen. Ga je dit boeken check alles direct, want de receptie is maar zeer beperkt open. Wij hebben verder geimpoviseerd, met pannetje water koken en met de hand koffiezetten enz maar daar boek je geen lux appartement voor.

Voor het najaar waarbij je veel op pad gaat is het appartement wel ok. Voor de zomer zou ik een gezelliger park zoeken. Het zwembad ligt voor je gevoel op de parkeerplaats. Voor kinderen is er nauwelijk speelrumte Wij hadden geboekt via een touroperator, die hadden niet vermeld dat je 40 per week voor de tv huur moet betalen. Uiteindelijk niet gehuurd omdat je dan Franse zenders en 1 Duitse zender hebt. Jammer, en uit de tijd dat je extra moet betalen en dat er geen NL.zenders op zitten. De wifi kost 20 per week en die kan je voor 4 apparaten gebruiken en werkt uitstekend. Wij hoefden geen borg te betalen, en geen paspoort te laten zien en konden ook voor de openingstijden van de receptie vertrekken, sleutel mocht in de brevenbus.(geboekt via touroperator)

Wij hebben het naar ons zin gehad maar dat is hebben we aan ons zelf te danken,

Geen vakantiegevoel

Suus
10-9-2016

De ontvangst was chaotisch. Klein kantoortje waar men met van alles bezig is. Telefoon aannemen, collega's buiten aanspreken en de klant helpen. Een kopie van je paspoort maken is noodzakelijk volgens hun, dat ik e.e.a. heb doorgestreept om identiteitsfraude tegen te gaan werd me niet in dank afgenomen. Dames van de receptie zwemmen ook zelf in het zwembad, receptie niet altijd geopend dus als je later komt sta je voor de gesloten deur met alleen een nood telefoonnummer. Geen sleutelafgifte. De appartementen zijn ruim ( voor 2 personen) en de ligging dicht bij prachtig stadje en strand, dat maakt veel goed. Het is er niet gezellig, een parkeerplaats met appartementengebouwen en een prachtig zwembad. Voor kinderen weinig te doen. Wij hebben veel uitstapjes gedaan en waren er maar 1 week maar dat is genoeg. Moeilijk doen over eindschoonmaak, dit terwijl ik het schoner achterliet dan toen we kwamen. Na paspoort gedoe waren ze geïrriteerd. Kreeg 1 minuut om appartement beter op te ruimen en toen was het goed (!)

Het is dus jammer, zou een mooi park kunnen zijn met wat aanpassingen qua gezelligheid en ander personeel!!

Snel verder kijken naar iets anders

Anoniem
2-8-2016

Je betaalt voor een zes persoons huisje maar blijkt een vier persoons huisje te zijn. Er moeten 2 kinderen op de niet zo frisse slaapbank slapen in de woonkamer. Een schamele wipkip is de speeltuin. Verder wel een verwarmd zwembad. Krijg er totaal geen vakantie gevoel van. Helemaal bebouwd, parkeerplaats vol auto's. Maar geen enkele speelruimte. De huisjes kunnen zelf gepoetst worden, met als gevolg dat ons ons huisje echt heel vies was bij aankomst. Hebben wel Wi-Fi kaart gekregen voor het ongemak. Ligging is dichtbij centrum van cabourg.

Sacherijnig baliepersoneel

Yennay
9-6-2016

Mooi park klein zwembad in eerste instantie in klein appartementen gestopt zonder balkon of tuintje. Gevraagd of we een ander appartement komen krijgen na veel gepuf en gemopper van balie medewerkster een andere sleutel ontvangen. Deze ruimte was groter en met tuintje helaas roken de dekens niet fris en bij uitkloppen bleek er voor een jaar stof en huidschilfers vanaf te komen. Helaas was receptie al dicht en moesten we toch onder die dekens slapen niet fris. Er mogen ook huisdieren komen en met een honden en katten haren allergie zaten mijn mans ogen snel dicht. Ook nog maar de bank uitgeklopt en gedweild dit is niet erg ontspannen de vakantie beginnen.

Prima complex

SK
23-9-2015

Het weer was helaas erg slecht maar het appartement was prima.

Helaas wel slecht schoongemaakt, het was er vies.

Personeel van receptie was onaardig en niet erg behulpzaam.

Locatie was prima, zeer centraal gelegen in leuke omgeving

Niet alles is zo mooi als het lijkt

Ronald24
14-8-2014

DOMAINE DES DUNETTES ligt dicht tegen het toeristische stadscentrum. Je loopt zo naar de winkels, terrasjes of het strand. Aan de andere kant ontbreekt het 'vrije vakantiegevoel'. Er is een maximum aantal appartementen op het stukje grond gebouwd, dus je hebt maar een paar meter voor de deur en zit bijna bij de buren op schoot.

Ontwerp van de accommodatie is mooi en het zwembad prachtig. Wij kregen wel de indruk dat Odalys de prijs-/kwaliteitverhouding tot het uiterste heeft uitgeknepen. De huisjes worden slecht schoongemaakt (wij troffen overal hondenharen aan), de afwerking is matig en het sanitair maakt nu al een versleten indruk. De receptie is maar twee uur per dag open (en niet eens elke dag) en je betaalt fors voor wifi (matige ontvangst) en tv. Veertig euro voor een week tv is niet meer van deze tijd, zeker als je in het hoogseizoen ruim 1100 euro per week betaalt.

Schoon ,nieuw

Joke Edam
7-6-2014

Prima appartement we waren met drie volwassen en hadden 3 kamer app

Keuken hoek klein maar goed afwasmachine is wel erg prettig als je die thuis ook hebt

Wij hoefde geen borg te betalen hebben wel 20 euro voor wifi betaald

très bon séjour

DELPHINE57
19-1-2014

belle résidence très récente.

bon accueil et réceptionniste sympa.

appartement très bien équipé et très bien insonorisé.

la résidence est située très proche du centre ville et du front de mer.

seul bémol : l'espace de jeux pour les enfants se résume à 2 petits jeux pour se balancer.

Een aanrader!

A. M.
28-7-2013

Wij gingen in juli 2013 naar Cabourg in de residentie 'Domaine des Dunettes'. We hadden het er erg naar ons zin in het kleine maar toffe appartementje. Je wordt er zeer vriendelijk ontvangen door de 2 dames aan de receptie. De badlakens kan je zoveel wisselen als je wil. Het zwembad is zalig verwarmd. Het is er nooit echt druk. Misschien mochten er wel iets meer ligbanken gestaan hebben, zodat iedereen er één had. (Maar misschien komt dit nog). We hadden in het begin van de week problemen met het toilet. Ze hebben er hun uiterste best voor gedaan dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Deze residentie is zeker een aanrader; volledig nieuw, dichtbij de zee en stadscentrum, leuk zwembad, goede service, aangename streek, ROLSTOELTOEGANKELIJK (alles is plat, aangepaste badkamer, het zwembad is goed bereikbaar).

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Odalys Domaine des Dunettes in Cabourg (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Odalys Domaine des Dunettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Odalys Domaine des Dunettes scoort een 6.15 uit 10 op basis van 9 reviews.