Bed and Breakfast

119 reviews over Bed and Breakfast Chateau Le Val in het Nederlands

Fantastisch!

Suus,
1-10-2018

Wij zijn met de hele familie geweest een grote groep. Mooie grote kamers. Mooie goed onderhouden tuin. De eigenaar is super aardig alles mag en kan. Omgeving super!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Unieke plek in prachtig en indrukwekkend Normandië

Gezin met kinderen,
6-5-2018

Unieke plek in het mooie Normandie.

Vlakbij (meeste binnen 30 minuten) allerlei bezienswaardigheden zoals de invasiestranden, pointe du hoc, musea en prachtige natuur.

Kasteel is unieke ervaring met de gastvrijheid van eigenaar Frans. Vooral de duiventil met barretje en muziekinstrumenten was toch wel erg gezellig. Buiten een groot grasveld met schommels, tafeltennistafel en genoeg zitjes.

Wij hebben veel gezien en gedaan en waren aangenaam verrast!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Fantastisch verblijf!

J. de Clercq
22-8-2016

Wij verbleven in "Les deux lions".

Sfeervol appartement in een oud kasteel maar toch van alle moderne gemakken voorzien. Ruime keuken en mooie badkamer met ligbad. Zeer uitgebreide inventaris in het gehele appartement. Van zoutvaatje tot badspons.

Gastvrouw Karin is een aardige, spontane vrouw.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijk

Christianne
22-8-2016

We hebben met onze kinderen (vier en anderhalf) twee weekjes gelogeerd in de salon met buitenkeuken. Heerlijk ruime kamer op de begane grond, kinderen hadden een aparte slaapkamer. Fijne buitenkeuken.

De kinderen konden lekker rennen op het grote grasveld. Ideale uitvalsbasis voor kortere en iets langere uitstapjes in de omgeving.

En tenslotte: zeer vriendelijke eigenaren, altijd behulpzaam en met goede tips!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastisch, sfeervol verblijf!

Familie Posthuma
3-12-2015

Met familie (3 generaties, van 9 tot 75 jaar) een geweldig verblijf gehad. Midweek in de herfstvakantie. Opa en oma in app. I en kinderen en kleinkinderen in app. IV.

Kasteel is sfeervol, van alle gemakken voorzien, ruim, schoon, gezellig. Kinderen hebben kastanjes gezocht, mochten meehelpen met paarden verzorgen. Karin was een geweldige gastvrouw, hartelijk, behulpzaam, tips over omgeving gekregen.

We konden eten bereiden in de kasteelkeuken (app I) en mochten in de naastgelegen eetzaal ("ridderzaal") tafelen.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Heerlijk!

Marianne
28-8-2015

We hadden een heerlijke tijd deze zomer op Chateau le Val. Niet alleen deden Frans en Anna alles om het ons naar de zin te maken (zo kregen onze zonen bijv. les in pijl en boog schieten), het kasteel is robuust, stijlvol en artistiek ingericht waardoor je echt het kasteel gevoel krijgt. We verbleven in de salon, waar we in de achtertuin heerlijk in de nazon konden eten, of toen het regende temidden van kaarslicht binnen. Er is een schattig barretje dat vroeger de duiventil was, en een grote tuin en bos waar de kinderen super konden spelen. De oesters, verse garnalen en calvados maken dit stuk van Frankrijk ook altijd weer om naar uit te kijken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Fijne rustgevende tijd in fantastische omgeving

Gerrit en Lies
26-7-2015

Samen met vrienden hebben we enkele dagen vertoefd in dit mooie kasteel; je krijgt zo een aardig beeld hoe mensen vroeger leefden. In een fantastische omgeving en met allerlei goede tips van de vriendelijke beheerder hebben we een heerlijke tijd gehad. Dit in mooie kamers, een goed ontbijt en lekkere Calvados!

Gereisd met vrienden in mei 2015

Heerlijk genieten in een stijlvol chateur

Robin van der Hijden
19-7-2015

Het prachtige authentieke Chateau le Val ligt stijlvol in het glooiende Normandië. De appartementen zijn sfeervol ingericht en hebben alles wat je nodig hebt. Niet alleen de inrichting, maar ook de ruimte is subliem. Eigenaresse Karin is een perfecte gastvrouw die je het gevoel geeft dat je de kasteelheer zelf bent. We hebben met 3 generaties volop genoten van dit verblijf en de omgeving. Absolute aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2015

Schitterende vakantie!

Nick
26-6-2015

Met twee honden en een peuter van 15 maanden 10 dagen in het kasteel verbleven, in de salon met tuinkamer.

Het kasteel ligt op een fantastische plek, heerlijk rustig en toch binnen 15 minuten winkels te vinden die je in alles kunnen voorzien.

Het ontvangst van Frans was hartelijk, niets is hem te veel. Goede tips om in de omgeving te kunnen gaan doen.

De salon zag er schitterend uit, tevens mooi schoon, de tuinkeuken was praktisch en van alle gemakken voorzien, we hebben er dagelijks dankbaar gebruik van gemaakt.

Voor onze dochter was er genoeg te doen, ook daar had Frans genoeg aandacht aan geschonken.

Onze honden hebben ook de tijd van hun leven gehad, zowel in de omgeving (strandwandelingen van uren zonder iemand tegen te komen) als in het kasteel.

Alles is goed onderhouden en ziet er verzorgd uit.

Wij gaan er in de toekomst zeker nog `meerdere`malen naar toe.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Rust

Evelien
1-6-2015

Heerlijke dagen gehad met vrienden en genoten van de rust. Ontbijt was super verzorgd door Frans, een echte gastheer. Hij zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Ook kan je bij hem terecht voor advies om mooie trips te maken en goede eetgelegenheden. Een pracht stek om het mooie Normandië te bezoeken. Je waant je op chateau "Le Val" echt weer terug in de tijd. Evelien

Gereisd met vrienden in mei 2015

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau Le Val voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chateau Le Val in Brix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chateau Le Val zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.