Sorteren

Reviews over Brix

Fantastisch!

Suus
    1-10-2018

Wij zijn met de hele familie geweest een grote groep. Mooie grote kamers. Mooie goed onderhouden tuin. De eigenaar is super aardig alles mag en kan. Omgeving super!

Unieke plek in prachtig en indrukwekkend Normandië

Gezin met kinderen
    6-5-2018

Unieke plek in het mooie Normandie.

Vlakbij (meeste binnen 30 minuten) allerlei bezienswaardigheden zoals de invasiestranden, pointe du hoc, musea en prachtige natuur.

Kasteel is unieke ervaring met de gastvrijheid van eigenaar Frans. Vooral de duiventil met barretje en muziekinstrumenten was toch wel erg gezellig. Buiten een groot grasveld met schommels, tafeltennistafel en genoeg zitjes.

Wij hebben veel gezien en gedaan en waren aangenaam verrast!

Fantastisch verblijf!

J. de Clercq
    22-8-2016

Wij verbleven in "Les deux lions".

Sfeervol appartement in een oud kasteel maar toch van alle moderne gemakken voorzien. Ruime keuken en mooie badkamer met ligbad. Zeer uitgebreide inventaris in het gehele appartement. Van zoutvaatje tot badspons.

Gastvrouw Karin is een aardige, spontane vrouw.

Heerlijk

Christianne
    22-8-2016

We hebben met onze kinderen (vier en anderhalf) twee weekjes gelogeerd in de salon met buitenkeuken. Heerlijk ruime kamer op de begane grond, kinderen hadden een aparte slaapkamer. Fijne buitenkeuken.

De kinderen konden lekker rennen op het grote grasveld. Ideale uitvalsbasis voor kortere en iets langere uitstapjes in de omgeving.

En tenslotte: zeer vriendelijke eigenaren, altijd behulpzaam en met goede tips!

Fantastisch, sfeervol verblijf!

Familie Posthuma
    3-12-2015

Met familie (3 generaties, van 9 tot 75 jaar) een geweldig verblijf gehad. Midweek in de herfstvakantie. Opa en oma in app. I en kinderen en kleinkinderen in app. IV.

Kasteel is sfeervol, van alle gemakken voorzien, ruim, schoon, gezellig. Kinderen hebben kastanjes gezocht, mochten meehelpen met paarden verzorgen. Karin was een geweldige gastvrouw, hartelijk, behulpzaam, tips over omgeving gekregen.

We konden eten bereiden in de kasteelkeuken (app I) en mochten in de naastgelegen eetzaal ("ridderzaal") tafelen.

Brix scoort een 7,8 uit 10, op basis van 21 reviews