Camping La Route Blanche

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag12°7°
Camping La Route Blanche

Omschrijving
Een gastvrij onthaal op Camping La Route Blanche **** in Normandië. Het sanitair is modern en schoon. In het restaurant eet je in het hoogseizoen verse mosselen. Overdag neem je een duik in het mooie zwembad of neem je plaats op het strandje dat bij de camping hoort. Genieten van een drankje kan op het terras. Granville op 10 minuten afstand.

40 reviews over Camping La Route Blanche in het Nederlands

Formidabel

Han Moerman,
4-2-2019

Prachtige camping met fantastisch sanitair en en een prima zwembad

Gereisd met partner in mei 2018

Camping La Route blanche

broersma,
27-8-2018

Complimenter voor de camping! Mooi en een nette camping

camping la route blanche

spooren,
27-8-2018

Leuke nette camping. Veel speelplezier voor de kinderen. Huisje was netjes en schoon

Fijne vakantie met caravan en 2 kids van 7 en 3

Scharphof,
12-8-2018

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door een Belgische mevrouw wat perfect Nederlands spreekt. Een mooie camping met een mooi zwembad en leuke speeltuin. De animatie viel tegen, weinig te doen en in het Frans. Een mooi sanitair gebouw en schoon ook ideaal waren de ruime gezinsdouches (hier zijn er 2 van) met wc en wastafel. Beide kinderen onder de douche tanden poetsen en naar de wc in 1 keer. Net als de badkamer thuis. Dat was zeer prettig. Alleen als het spits tijd was na het avondeten bijvoorbeeld dan is het water koud uit de douche. Dat is wel een nadeel. Deze sluit wel 's avonds om 22:00 uur (de wc' s blijven open) en gaat om 7:00 weer open. Ivm schoonmaak. Als het rustig is dan is het een prima temperatuur. We hebben 1 keer gegeten bij het restaurantje. Dit was prima en lekker eten. En we werden netjes en vriendelijk bediend. Iedereen spreekt ook redelijk Engels van het personeel. We hebben een leuke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Niet voor een 2e keer

Onbekend,
6-8-2018

We kwamen binnen nog geen parkeer plaats maar okee......

toen kregen we plaats plaatsen waren echt heel mooi maar toen( wou ik WiFi kopen NIET DOEN je betaald 50€ voor niks werkt voor geen meter ) eet gelegenheid is prima opzicht en sanitair is schoon maar douches zijn te koud elke dag sta je er onder onder koud douche !! Ga niet naar deze camping !!

Gereisd met vrienden in juli 2018

camping large route blanche

nathalie,
3-8-2018

Heerlijke camping, jammer dat het weer niet te beinvloeden is!

Gereisd anders in augustus 2018

Nette camping, meer voor de oudere kampeerder

Fam de vries,
21-7-2018

Mooie en nette camping met schoon en modern sanitairgebouw. Echter, helaas valt het animatieprogramma voor kinderen zeer tegen, wanneer ik aan animatie denk verwacht ik een minidisco enz. Helaas is dat er niet, slechts 2 maal per dag een uurtje. Door de aanhoudende wind is het bij het zwembad lastig om lang met een baby te zwemmen (bij een buitentemp rond 22 graden) Hierdoor leven mijn vrouw en ik gescheiden omdat onze docbter van 7 graag de hele dag in het zwembad is, wat logisch is. Echter hier ga je niet met je gezin voor op vakantie. Wat ook erg jammer is, omdat wij in dit soort situatie's verder trekken. Wanneer u gereserveerd heeft, dient men bij aankomst direct het volledige bedrag te betalen. Mocht u besluiten eerder te vertrekken dan kun je fluiten naar je centen, je krijgt dan een waardebon ter compensatie.

Ik schrijf dit niet omdat de camping slecht is. Integendeel. Enkel persoonlijk voor ons niet wat we hadden gehoopt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

goed verblijf

Margot leurgans,
5-7-2018

Hartelijk ontvangst, correct, beleefd personeel, hulpvaardig.

Zeer verzorgde camping.

Ruimte voor 6 personen in huurhuis grand comfort is krap. Wij waren nu met 2 volwassenen en 2 kinderen, dat was te doen.

Gereisd anders in juli 2018

Séjour du 08/06 au 13/06/2018

Van Gaalen ,
14-6-2018

Het sanitair is erg goed, en wordt zeer goed schoon gemaaht, en bij gehouden !

Gereisd anders in juni 2018

Séjour du 07/06 au 11/06/2018

DE WIT,
12-6-2018

Prima camping, goed ver zorgd.

Vriendelijke en hulpvaar dige receptie !

Gereisd anders in juni 2018

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Route Blanche in Breville Sur Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Route Blanche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.