5,3

22 reviews over Camping La Vanlée in het Nederlands

Vreselijke camping

jbtvisser
7-9-2013

Wat een verschrikkelijke camping. Het ligt mooi. En het terrein is enorm groot, maar iedereen staat zonder enige afscheiding pal naast elkaar. Echt hutje mutje. Het terrein is erg glooiend zodat wij de grootste moeite hadden een plek te vinden waar we onze familietent vlak kwijt konden. Op terrein groeien zeer stekelige planten zodat je niet met blote voeten kunt lopen. Evengoed zaten onze kinderen onder de schrammen. Er waren te weinig toiletten (veel dicht) zodat je sochtends met 3 man (letterlijk) op een toilet moest wachten. De douches waren te heet voor onze kinderen. Er is een bistro maar het eten (friet of pizza) was duur en ranzig. En om 22 uur moest het stil zijn, totdat ze zelf met de karaoke begonnen... De mensen bij de receptie waren erg behulpzaam dat wel. Bonuspunt. En ik had nog een bonuspunt voor de gratis wifi willen geven, maar helaas deed dat het 3 van de 5 dagen niet. Tip: Zoek een camping in de buurt, er zijn er genoeg.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Dit is voor mij DE camping....

Jeannette van dijk
24-6-2013

Vanaf ongeveer 1980 tot 1987 elk jaar geweest met m'n ouders als klein meisje... Toen was er zelfs nog een zwembad, maar ik heb het altijd een heerlijke plek gevonden om op vakantie te gaan. Volgend jaar ga ik met met eigen gezinnetje daar naartoe op vakantie... Hele fijne herinneringen heb ik aan deze camping...

Gereisd anders in juli 1980

Heerlijke camping aan het strand met zwembad

Familie van Andel
10-8-2011

Camping La Vanlee is een fijne strandcamping waar je bij goed weer zo op het strand staat waar het verschil tussen eb en vloed echt spectaculair is, zo is de zee dichtbij en een paar uur later heel ver weg! Mosselen gezocht en schelpen bij eb zie je de mosselbanken voor de kust liggen. Annimatie voor de kinderen in Frans en Engels, van Aquatonic in het zwembad tot knutselen bij slecht weer. Als het weer wat minder is erg veel in de omgeving te zien, zoals de landingsstranden (en musea) Utah en Omaha beach, Mont Saint Michel en Saint Mère Eglise en nog veel meer. Uiteraard de de leuke badplaats Granville op ongeveer 10 km afstand.

Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Heerlijke mooigelegen, servicegerichte camping

C. Koopmans
30-7-2011

Hebben er 2 weken in voorseizoen gestaan, perfecte prijs / kwaliteitverhouding, en konden zelf het mooiste plekje van de camping uitzoeken! Perfecte service van Sylvain, de zeer vriendelijke campingeigenaar. Een goed voorbeeld hiervan: We stonden er ten tijde van WK voetbal, wat voor de Fransen niet bijster briljant verliep, maar voor ons werd grote tv scherm in zaal altijd op tijd afgesteld op wedstrijden van NL, we kregen er zelfs nog een biertje bij van Sylvain.

Ook zijn we geholpen met extra verlengsnoer. We hebben genoten van onze Franse buurtjes, en we stonden binnen 3 minuten op het strand. Enige zeer kleine minpuntje was dat zwembad nog niet klaar was toen wij er kwamen. Sanitair was uitstekend voor elkaar en schoon. Verder is het leuk om eens samen met wat Fransen coquilles te gaan zoeken. Genoeg te zien in omgeving! We hopen er nog eens terug te komen!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

Excellente service!

Willem
30-8-2010

La Vanlee ligt op een fantastische locatie, direct achter de duinen aan zee. Het kan er flink waaien, dus uitkijken waar en hoe je je tent opzet. Maar die stevige wind heeft ook leuke kanten: ideaal voor vliegeren, kitesurfen en dergelijke. Heerlijk strand en prima zwemmen in zee of het zwembad. De service is excellent! We hebben een aantal problemen gehad met ons kooktoestel en met de auto, maar de eigenaar stelt werkelijk alles in het werk om de problemen op te lossen. Ook het overige personeel is vriendelijk en staat je in vele gangbare talen te woord. Sylvain, bedankt voor je hulp, we zijn zonder problemen thuisgekomen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

fantastisch, een blijvertje

patrick
5-8-2010

een camping eigenaar die echt alles er aan doet om het naar je zin te maken.

s'nachts is er bewaking en sanitair is erg schoon, minimaal elke dag wordt er schoon gemaakt en 3 van de 4 douche/ wc'/ afwas hokken zijn gesanneerd en zijn zeer mooi geworden.

Douches zijn mooi en lekker warm, de straal is erg goed.

Alles werkt met drukknoppen zonder muntjes.

kleine supermarkt,pizzeria, tv ruimte en internet ( met kabel) aanwezig voor een euro per uur heb je internet.

Gereisd met partner in januari 2010

Gewoon een fijne camping met gedreven beheerder

Jansen van der Sligte
4-8-2010

Fijne camping, schone toiletten, genoeg animatie, erg dicht aan zee bij eb, bij vloed lang strand met uitzicht op mosselvissers (erg leuk), temperatuur is prettig om iets en niets te doen (23-25 graden), leuke tochtjes in de omgeving te maken, beheerder (praat redelijke nederlands) gedreven om het je naar de zin te maken, overwegend fransen, maar ook redelijk aantal nederlanders/duitsers/denen/e.d. aanwezig, alle voorzieningen aanwezig. Camping is ons 200% meegevallen en zijn 2 weken gebleven, terwijl we dat eigenlijk niet helemaal van plan waren. WE overwegen volgend jaar weer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Elk jaar eind mei weer een prachtige vakantie

Antonius Bakker
1-8-2010

Elk jaar eind mei met onze camper weer een prachtige vakantie op La vanlee met een persoonlijk onthaal en vriendelijkheid.

Antonius Bakker en Hanneke Kruger

Gereisd met partner in mei 2010

Mooie camping aan zee!!!!

Marcel Kramer
29-7-2010

Mooie camping, niet duur, gelegen in een mooi stuk Normandie.

Erg vriendelijke, kundige campingbaas Sylvain (spreekt aardig Nederlands en perfect Engels !!) die je met alles goed wil helpen.

Gelijk aan strand gelegen, onze tent stond (te) dicht bij de tv salle, waar eens per week een disco wordt gehouden. Voor jonge kinderen niet aan te raden i.v.m. geluidsoverlast.

Fijne tijd gehad, dus komen we vast nog eens terug!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Prachtige camping in het mooie Normandie

Fa Boer, Sliedrecht
28-7-2010

Voor weinig geld op de eerste rang. Prachtige locatie achter de duinen, meet eigen opgang naar het strand. Goed onderhouden en schoon sanitair.

Neem wel je stormbanden mee, want het kan er redelijk stevig waaien.

Een absolute aanrader voor iedereen die van het mooie Normandie wil genieten.

Vanuit Granville (15 min) zijn we met de boot naar Jersey overgevaren voor een bezoek van 3 dagen. Dat is ook zeker de moeite waard als je van mooie natuur houd in een typisch Engels jasje.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Vanlée in Bréhal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Vanlée zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.