Reviews over Bréhal

Dit is voor mij DE camping....

Jeannette van dijk,
    24-6-2013

Vanaf ongeveer 1980 tot 1987 elk jaar geweest met m'n ouders als klein meisje... Toen was er zelfs nog een zwembad, maar ik heb het altijd een heerlijke plek gevonden om op vakantie te gaan. Volgend jaar ga ik met met eigen gezinnetje daar naartoe op vakantie... Hele fijne herinneringen heb ik aan deze camping...

Heerlijke camping aan het strand met zwembad

Familie van Andel,
    10-8-2011

Camping La Vanlee is een fijne strandcamping waar je bij goed weer zo op het strand staat waar het verschil tussen eb en vloed echt spectaculair is, zo is de zee dichtbij en een paar uur later heel ver weg! Mosselen gezocht en schelpen bij eb zie je de mosselbanken voor de kust liggen. Annimatie voor de kinderen in Frans en Engels, van Aquatonic in het zwembad tot knutselen bij slecht weer. Als het weer wat minder is erg veel in de omgeving te zien, zoals de landingsstranden (en musea) Utah en Omaha beach, Mont Saint Michel en Saint Mère Eglise en nog veel meer. Uiteraard de de leuke badplaats Granville op ongeveer 10 km afstand.

Wij komen hier zeker nog eens terug!

Heerlijke mooigelegen, servicegerichte camping

C. Koopmans,
    30-7-2011

Hebben er 2 weken in voorseizoen gestaan, perfecte prijs / kwaliteitverhouding, en konden zelf het mooiste plekje van de camping uitzoeken! Perfecte service van Sylvain, de zeer vriendelijke campingeigenaar. Een goed voorbeeld hiervan: We stonden er ten tijde van WK voetbal, wat voor de Fransen niet bijster briljant verliep, maar voor ons werd grote tv scherm in zaal altijd op tijd afgesteld op wedstrijden van NL, we kregen er zelfs nog een biertje bij van Sylvain.

Ook zijn we geholpen met extra verlengsnoer. We hebben genoten van onze Franse buurtjes, en we stonden binnen 3 minuten op het strand. Enige zeer kleine minpuntje was dat zwembad nog niet klaar was toen wij er kwamen. Sanitair was uitstekend voor elkaar en schoon. Verder is het leuk om eens samen met wat Fransen coquilles te gaan zoeken. Genoeg te zien in omgeving! We hopen er nog eens terug te komen!

Excellente service!

Willem,
    30-8-2010

La Vanlee ligt op een fantastische locatie, direct achter de duinen aan zee. Het kan er flink waaien, dus uitkijken waar en hoe je je tent opzet. Maar die stevige wind heeft ook leuke kanten: ideaal voor vliegeren, kitesurfen en dergelijke. Heerlijk strand en prima zwemmen in zee of het zwembad. De service is excellent! We hebben een aantal problemen gehad met ons kooktoestel en met de auto, maar de eigenaar stelt werkelijk alles in het werk om de problemen op te lossen. Ook het overige personeel is vriendelijk en staat je in vele gangbare talen te woord. Sylvain, bedankt voor je hulp, we zijn zonder problemen thuisgekomen.

fantastisch, een blijvertje

patrick,
    5-8-2010

een camping eigenaar die echt alles er aan doet om het naar je zin te maken.

s'nachts is er bewaking en sanitair is erg schoon, minimaal elke dag wordt er schoon gemaakt en 3 van de 4 douche/ wc'/ afwas hokken zijn gesanneerd en zijn zeer mooi geworden.

Douches zijn mooi en lekker warm, de straal is erg goed.

Alles werkt met drukknoppen zonder muntjes.

kleine supermarkt,pizzeria, tv ruimte en internet ( met kabel) aanwezig voor een euro per uur heb je internet.

Bréhal scoort een 8,3 uit 10, op basis van 10 reviews