Vakantiepark P&V Normandy Garden ****

Vakantiepark P&V Normandy Garden ****

Vakantiepark P&V Normandy Garden

• Activiteiten6,8
  • Onderkomen5,8

We hebben een aantal aanbieders voor P&V Normandy Garden voor je op een rij gezet:

3 tips over Vakantiepark P&V Normandy Garden

Esther, 3-7-2014

Indien je een babypakket zou willen bijboeken, zou onze tip zijn: niet doen!

Dit kost 40 euro per week. Neem zelf een campingbedje mee en een ikea-kinderstoel. In het babypakket zit nl. een campingbedje en een kinderstoel.

Een aankleed kussen en een kinderwagen hebben wij nooit gezien, terwijl dit wel in het pakket hoorde te zitten. Omdat wij zelf een buggy hadden meegenomen hebben wij het er bij gelaten.

Sascha, 27-9-2013
Villers sur Mer is erg mooi en op een steenworp afstand.. Heerlijk eten ook voor een redelijke prijs.
CAERS, 25-6-2013
Prima ligging voor het bezoeken van alles wat D-Day betreft. Het Amerikaans militair kerkhof gelegen tegen Omaha beach, ook juno beach en sword beach zijn een omweg waard. Saint mère Eglise en het Airborne museum zijn de moeite. Het gloednieuwe overlord museum viel een beetje tegen. In Falaise is het kasteel van Guillaume le Conquerant een omweg waard. Qua steden zijn Lisieux, Rouen en Honfleur een aanrijder.