Vakantiepark P&V Normandy Garden

7Goed

• 6.4Activiteiten
  • 7.4Eetgelegenheden
  • 5.9Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor P&V Normandy Garden voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

25 reviews over Vakantiepark P&V Normandy Garden

• 2019
    4Henny14-09-2019

Nooit meer

Dit park is zeer oud. Slechte versleten huisjes, weinig recreatie, geen aanrader om naar toe te gaan.

• 5Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met partner in september 2019

• 8Simone Hirsch10-05-2019

Hele fijne vakantie gehad!

Voor ons vertrek natuurlijk ook de Zoover reviews gelezen en wat je dan soms leest is niet echt positief. Wij hebben echter een prima vakantie hier gehad. Het huisje was schoon en alles functioneerde. Apparatuur zag er zelfs nieuw uit. Ligging van het huisje was aan een klein meertje. Wel ver van de faciliteiten, maar je kunt de auto in de buurt van de huisjes parkeren. Het park ziet er goed onderhouden uit en het personeel is erg vriendelijk. We hebben alleen gebruik gemaakt van het zwembad en niet van de andere faciliteiten. Het is natuurlijk geen aqua mundo, maar onze dochters hebben zich prima vermaakt. Het kinderbadje is heerlijk warm en er is speelgoed voorhanden. Prijs- kwaliteit verhouding is absoluut prima. Omgeving is prachtig! Al met al een hele fijne vakantie gehad.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    9wilma24-07-2018

fantastische

wij zijn een week op dit park geweest met heel veel plezier, het is een prachtig park, tegen een heuvel opgebouwd waardoor je een heel mooi uitzicht hebt vanaf halverwege het park. De faciliteiten bevinden zich bovenop de heuvel.Goed onderhouden park en met veel groen. Personeel is heel vriendelijk en spreekt goed engels, er is een klein winkeltje op het park waarmee je je voor een enkele maaltijd goed kunt redden. huisjes zijn schoon en leuk ingericht, wij hebben een 6 persoonshuisje geboekt voor 4 personen, anders had het te klein geweest.

• 9Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Gilleke0027-10-2016

Super vakantie

We verbleven hier een week in juli 2016. Er waren veel negatieve reviews te lezen, maar niks van dit alles klopt. Wij hadden een huisje voor 4. Wel klein en met een klein balkon, maar uiteindelijk ben je daar toch niet veel. Huisje was wel netjes en proper. Ook de badkamer en de toiletten waren proper. Grote koelkast en veel bergruimte. We hebben heel veel uitstappen gedaan in de streek (Mont St Michel, Musea,...). Er is een zwembad binnen en 2 buiten. Er zijn geen glijbanen ofzo, maar we vonden dit niet erg. Er was nooit heel veel volk waardoor we ons prima konden amuseren met een bv een bal gooien. Ook de afhaalmaaltijden van het restaurant waren ok. De pizza en de kip met frietjes waren lekkerder dan verwacht. Het is een klein park en dus konden we onze kinderen alleen naar het voetbalveld laten gaan waar ze al snel vrienden hadden gemaakt. Ze spraken wel niet dezelfde taal, maar dit maakt blijkbaar niks uit. Ze vonden het super. Voor ons een echte aanrader als je de streek wil verkennen.

• 9Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7Ingrid W.06-08-2016

Mooi park, prima eten maar hygiene is slecht

Omgeving is prachtig, veel te zien en te doen. Deauville en Honfleur zijn aanraders, net als (wel even een stukje rijden) Mont Saint Michel: prachtig!!!

Op het park zelf is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Bij receptie ook genoeg personeel zodat je snel geholpen wordt.

Wij hadden halfpensioen geboekt, wat inhield dat we 's ochtends konden ontbijten en 's avonds niet zelf hoefden te koken maar van een buffet konden genieten. Elke avond was er een ander thema qua eten, wat maakte dat er voldoende variëteit was, ook na twee weken. Eten is prima van kwaliteit en dus voldoende keus. Ook hier weer vriendelijk personeel, al is Engels nog een uitdaging voor de Fransen.

Minpunten: Het (8 persoons)huisje was niet schoon, onder de bedden wordt zeker niet schoongemaakt, maar ook voor het oog in de hoekjes e.d. viezigheid. De toiletten bleven naar urine ruiken, ondanks dat we deze zelf al een paar keer flink hadden schoongemaakt. Ook bij het zwembad laat de hygiene te wensen over en zijn veel zonnebedjes aan vervanging toe. Bij de binnenspeeltuin is het erg stoffig.

Verder hebben alle huisjes maar een klein terrasje voor het huisje. Omdat het park op een heuvel is gebouwd is er weinig ruimte om bij het huisje zelf even een balletje te trappen of een ander buitenspelletje te doen.

Voor gezinnen met erg jonge kinderen en dus buggy's is het park ons inziens ongeschikt door de ligging. Wij zaten vlak bij het centrale gebouw en onze jongste is 4 jaar, maar anders is het een flinke inspanning heuvel opwaarts.

• 5Onderkomen
    • 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8yara30-08-2015

leuk maar niet zoals aangeschreven

Hier een paar dagen verbleven met mijn briend en dochtertje van 9 maanden in een appartement voor 6 personen. Met meer mensen hadden we ook niet moeten zijn beetje krap. Niet echt schoon maar geen schimmel of rare dingen. Met linderwagen niet slim om naar het "vijvertje" beneden aan het park te gaan. Heel stijl naar beneden dus ook heel stijl naar boven met heel veel trappen. Om leuke dingen te doen moet je wel een stukje rijden steeds. Zwembad is wel leuk maar niet zoals aangeschreven ( niet echt heel groot ) overdekt speel gedeelte voor kids ook niet zo groot. Niet zoveel van verwachten voor je gaat dan komt het goed. Heel aardig personeel werden heel goed geholpen. Voor 8 euro wifi voor de hele week met top bereik en gewoon cash betalen. Geen borg hoeven te betalen. Verder een leuke week gehad maar veel dingen buiten het park hedaan. Wel lekker rustig hier! Genieten van een beetje stilte kan hier zeker.

• 7Onderkomen
    • 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Dave31-07-2015

leuk kortverblijf - ideaal met jongere kinderen

Ons appartement was prima in orde, alles zag er recent vernieuwd uit en proper. Het slaapcomfort was prima en bedden waren eveneens proper. Kitchenette viel mee maar volgens ons niet echt handig om eten te koken. Alles was wel aanwezig (afwasmachine, microgolf en elektrisch fornuis). Het zwembad is vrij basic maar wel ideaal voor met kleine kinderen. 's Avonds bleek er wel animatie te zijn voor de oudere kinderen maar aangezien wij maar 2 nachten daar verbleven, hebben onze kinderen daar niet aan deelgenomen. Het personeel is er vriendelijk en behulpzaam. Wij konden onze auto kort bij ons appartement parkeren en er is voldoende parking. Wij zijn van daaruit Deauville & Trouville-sur-mer zijn bezoeken en qua afstand viel dit best mee. In Branville zelf valt weinig tot niets te beleven. Er is wifi aanwezig tegen betaling maar prijs valt mee. Je betaalt 5 euro per dag voor 5 verschillende toestellen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Yvonne25-09-2014

VIP accommodatie uitstekend (wel compact).

Op weg naar huis met 4 volwassenen 2 nachten op dit park gelogeerd. We zijn zeer tevreden over het VIP huisjes (voor 5/6 personen). Met meer dan vier personen zou het geheel te krap worden. Bedden waren opgemaakt (goed bedlinnen) en handdoeken en schoonmaak waren inbegrepen. In naseizoen een goede prijs/kwaliteit verhouding. Branville ligt op een makkelijk te overbruggen afstand van de aantrekkelijke plaatsen Deuaville/Trouville (strand/restaurants/haven) en Honfleur (een heel leuk havenplaatsje). Invasiestranden (dagtocht) zijn interessant, leerzaam en indrukwekkend.

Gereisd met vrienden in september 2014

• 6Julia07-08-2014

Mooie omgeving, park niet voor herhaling vatbaar

De appartementen op de park zijn erg klein. Tevens veel achterstallig onderhoud. Hierdoor is de prijs-kwaliteit verhouding niet goed. De omgeving is prachtig. Ondanks het wisselende weer gaan wij zeker nog een keer terug naar deze omgeving, maar dan zullen wij niet kiezen voor een verblijf op een vakantiepark van Pierre en vacance.

• 5Onderkomen
    • 5Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 2Marcia Lek25-07-2014

Schandalige klantbediening

Ons verblijf op dit vakantiepark was van zeer korte duur, binnen 24 uur na aankomst weer uitgecheckt!

Waarom?

Klein huisje Kleine tuin Gammele inventaris Oude inrichting Muis in het huis Niet kindvriendelijk Slechte supermarkt Beloofde faciliteiten op park niet aanwezig

Na het indienen van een klacht zijn wij op geen enkele manier tegemoet gekomen

• 3Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

3 tips over Vakantiepark P&V Normandy Garden

• CAERS, 25-06-2013 Rapporteren

Prima ligging voor het bezoeken van alles wat D-Day betreft. Het Amerikaans militair kerkhof gelegen tegen Omaha beach, ook juno beach en sword beach zijn een omweg waard. Saint mère Eglise en het Airborne museum zijn de moeite. Het gloednieuwe overlord museum viel een beetje tegen. In Falaise is het kasteel van Guillaume le Conquerant een omweg waard. Qua steden zijn Lisieux, Rouen en Honfleur een aanrijder.

• Esther, 03-07-2014 Rapporteren

Indien je een babypakket zou willen bijboeken, zou onze tip zijn: niet doen! Dit kost 40 euro per week. Neem zelf een campingbedje mee en een ikea-kinderstoel. In het babypakket zit nl. een campingbedje en een kinderstoel. Een aankleed kussen en een kinderwagen hebben wij nooit gezien, terwijl dit wel in het pakket hoorde te zitten. Omdat wij zelf een buggy hadden meegenomen hebben wij het er bij gelaten.

• Sascha, 27-09-2013 Rapporteren

Villers sur Mer is erg mooi en op een steenworp afstand.. Heerlijk eten ook voor een redelijke prijs.

1 vraag over Vakantiepark P&V Normandy Garden

• harmke, 17-01-2011 Rapporteren

vrijstaande woningen

Hallo, wie kan mij vertellen of er ook vrijstaande woningen/cottages zijn in Normandy Garden? De reisorganisaties zijn hierover verdeeld van mening. mvrgr Harmke

Sascha, 27-09-2013

Ik heb ze wel gezien volgens mij. Het zou ook kunnen zijn dat het twee onder één kap woningen waren...

Vakantiepark P&V Normandy Garden info

• VerzorgingHalfpension
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand8 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Wasserette