Vakantiepark P&V Le Garden Club de Branville

Vakantiepark
Vakantiepark P&V Le Garden Club de Branville
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor P&V Le Garden Club de Branville voor je op een rij gezet:

16 reviews over Vakantiepark P&V Le Garden Club de Branville in het Nederlands

Leuk park maar wel gedateert

Jansen
19-9-2014

Voorzien van alle gemakken maar wel gedateerd.

Verouderde appartementen

Geert De Vlamynck
18-11-2012

We verbleven een weekje in Branville.

In hartje Pays d'Auge en met het strand van Villers-sur-Mer op een kwartiertje rijden met de auto.

Het appartement A103 bleek aan een opfrisbeurt toe, en de hygiëne kon veel beter. Toen we onze slaapkamer venster openden werden we overvallen door zwermen met vliegen. De kinderen hun kamer was niet proper. Badkamer matig, verouderd sanitair, en niet echt schoon.

Zeer goed voor jonge kinderen is de binnenspeeltuin. Het aquapark is redelijk basis, maar ook voldoende voor kleine kinderen.

Het personeel is zeer behulpzaam.

We namen halfpension en dat was best ok, alweer in perspectief met jonge kinderen. Geen culinaire hoogstand.

Mooi vakantiedomein

familie met kinderen (9 en 14)
10-8-2010

Leuk en heel rustig vakantiepark dat heel goed onderhouden is. Wij hadden een huisje voor 5/6 personen en het was ruim genoeg. We hadden 2 slaapkamers en een badkamer met toilet op de bovenverdieping, bedden van prima kwaliteit. Op de benedenverdieping woonkamer en modern ingericht keukentje, voldoende huisraad en alles van prima kwaliteit, je zag dat het recent was, ook nog een toilet op de benedenverdieping. Daarnaast nog een mooi terras met tuintafel en stoelen. Zwembad niet zo groot maar leuk, tropisch binnenzwembad en 2 kleinere buitenzwembaden met ligstoelen. Klein winkeltje op het domein met beperkt keuze. Je hebt een auto nodig, dichtsbijzijnde supermarkt op 5 km. Je kan van hieruit mooie uitstappen doen maar wel redelijk druk overal. Al bij al een leuke vakantie, alleen jammer dat het weer niet optimaal was.

Nieuwbouw erg goed geslaagd

Fam. van der Horst
2-8-2010

4 wkn voor vertrek geboekt, misschien wat laat maar er was plek zat. Daardoor konden wij bij aankomst een 7 pers. huisje ipv 5 pers. kiezen. Dat was maar goed ook want 5 pers. vonden wij erg klein. Met 3 kinderen van 13-15-16 jaar kan je best wat extra ruimte gebruiken. Zeer leuke nieuwe huisjes met moderne inrichting en prima bedden. Nieuwe gedeelte mooi aangelegd. Fietsen hebben wij deze keer niet gehuurd, omdat alles behoorlijk steil was op 't park en daarbuiten ook. Zandstranden op 8-9 km. Erg mooie omgeving, beslist een aanrader

Leuk park

Gonnie
22-6-2009

Dit park verdient meer dan de huidige score van 6,6. Het is hetzelfde als Normandy Garden, Garden Club was waarschijnlijk een oudere naam maar staat nog steeds op de bordjes. Huisjes zijn niet zo groot, maar verder prima. Vind het meer sfeer hebben door withouten meubelen, gele muren en roodstenen vloer dan bijv Ikea meubilair bij Centerparcs. Het park ligt er goed onderhouden bij. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, leuke speeltuin voor de kinderen, kinderclubs (gratis - behalve voor baby's, voor hen ook inentingsbewijs mee!) en leuk zwembad. Okay, het kan een likje verf gebruiken maar is erg leuk aangekleed met acquarium schilderingen, kinderbad en bubbelbaden. Wij zijn hier anderhalve week geweest (vanaf 6 juni) en het was super rustig, dus heb je alles (bijna) voor jezelf. Toch nog genoeg activiteiten voor jong en oud. Landingsstranden op 1,5 uur rijden, Caen leuke stad. Ook bij minder weer kun je je leuk vermaken - en dat weet je als je naar Normandie op vakantie gaat!

2008

Prima park!

wibo burgers
18-9-2008

In het naseizoen brachten mijn vriendin en ik een week door in dit park. In het algemeen is het ons goed bevallen, al zijn de bungalows erg klein. De inrichting van de bungalow was goed. Het voorhanden zijnde keukengerei was beperkt.De receptie was vriendelijk en behulpzaam, het restaurant redelijk.

De Premium-formule (bedden opgemaakt e.d.) werd correct uitgevoerd. De in de gids van onze reisorganisatie aangekondigde waarborgsom behoefde niet betaald te worden en de eindschoonmaak al evenmin. Dat neemt niet weg dat deze accommodatie in vergelijking met bij voorbeeld bungalows van Landal nogal duur is.

Net terug van 10 dagen Branville met 2 kids van 1 en 6 jaar. We hadden een 6-pers. huisje met z'n vieren. Gelukkig waren we niet met z'n zessen want het was nu al behoorlijk krap. Te klein voor 4 sterren vind ik. Aangezien het weer ook niet altijd optimaal is in Normandie, kun je niet altijd buiten leven. Buitenbad is heerlijk verwarmd. Binnenbad ook ok en kinderbadje is ook lekker warm. Verder een prima park, prima om de omgeving te verkennen. We hebben een prima vakantie gehad maar een groot nadeel is het slechte weer.

2007

Verblijf: 02/09 - 09/09 2007 Le Garden Club: de huisjes u

Nathalie Depraetere
        19-9-2007

Verblijf: 02/09 - 09/09 2007

Le Garden Club: de huisjes zijn te herschilderen, het meubilair moet opgefrist worden en vooral de netheid kan veel beter. Vooral de keuken was niet echt hygiënisch. De lakens die u krijgt zijn ok, maar de bedsprei en de dekens zijn erg oud & nooit gewassen. De tuintjes: miniem onderhouden. De maaltijden in het restaurant zijn goed qua kwaliteit, maar er is weinig variëteit: praktisch elke dag een bereiding met "saumon" of " agneau". Het zwembadcomplex is een mooi complex, maar helaas is de temperatuur van het water niet voldoende warm. Hier zouden ze beter een voorbeeld nemen aan Centerparcs. Met andere woorden: het park heeft potentieel en ik denk dat P&V momenteel bezig is de standaard waarvoor ze gekend zijn ook hier op poten te krijgen. Het zal zeker verbeteren. De ligging is in ieder geval perfect om de streek te verkennen.

Het appartement was zeer klein

Evelien & Mark
          19-9-2007

Het appartement was zeer klein. Het werd voor 4 pers. verhuurd maar waren slechts met 2.

Veel gekookt hebben we niet, maar voor diegene die het wel willen doen is er slechts 1 probleem: er is geen dampkap aanwezig.

De matrassen waren goed, ook de dekens. Het waren geen stekelige wollen dekens, maar fleecedekens. Alleen de bedden waren iets te kort en iets te smal.

Alles was modern uitgerust, nieuwe badkamer, nieuwe keukenapparaten,...

Branville ligt centraal in Normandië. Je kan zowel naar Etretat gaan om de krijtrotsen te bekijken, als naar Omaha Beach.

Het restaurant in het park was verzorgd. Het eten was er heel lekker. Je kan er zowel gaan voor een pizza als een lekker uitgebreid etentje.

Het zwembad en de bubbelbaden waren goed onderhouden alsook de sauna.

Ook is er een klein winkeltje naast de receptie. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Dit bungalowpark is ons slecht bevallen, het zou gerenoveerd zijn, maar dat lijkt er niet op!eerste bungalow was echt ranzig, één keer hoesten en de eettafel viel om, kasten wilden niet sluiten, geen telefoon, nadat we hier iets van gezegd hadden kregen we een andere, was niet veel beter, maar de eettafel stond tenminste stil. De bungalows zijn erg klein voor het aantal personen waarvoor ze verhuurd worden. Er zijn ook niet genoeg attributen aanwezig voor het aantal personen die erin kunnen. 8-persoonsbungalow maar maar 5 kopjes en twee lingdrinkglazen, is toch raar! Tuin is ook niet zo mooi als op de plaatjes.Ook zijn de badkamers raar ingedeeld. Je betaald hier echt voor de faciliteiten bij het park, want die bungalows zijn net bouwpakketten.Denk dat het voor kinderen wel geschikt is. Gelukkig zijn er veel dingen te zien in normandie en ben je dus niet al teveel in de bungalow zelf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark P&V Le Garden Club de Branville in Branville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark P&V Le Garden Club de Branville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.