FrankrijkNormandiëBranvilleResorts BranvilleVakantiepark P&V Le Garden Club de Branville

Vakantiepark P&V Le Garden Club de Branville

FrankrijkNormandiëBranville

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark P&V Le Garden Club de Branville voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 17 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 17 reviews

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

18 Reviews over P&V Le Garden Club de Branville

• 7Jansen19-09-2014

Leuk park maar wel gedateert

Voorzien van alle gemakken maar wel gedateerd.

• 7Geert De Vlamynck18-11-2012

Verouderde appartementen

We verbleven een weekje in Branville. In hartje Pays d'Auge en met het strand van Villers-sur-Mer op een kwartiertje rijden met de auto.

Het appartement A103 bleek aan een opfrisbeurt toe, en de hygiëne kon veel beter. Toen we onze slaapkamer venster openden werden we overvallen door zwermen met vliegen. De kinderen hun kamer was niet proper. Badkamer matig, verouderd sanitair, en niet echt schoon.

Zeer goed voor jonge kinderen is de binnenspeeltuin. Het aquapark is redelijk basis, maar ook voldoende voor kleine kinderen. Het personeel is zeer behulpzaam. We namen halfpension en dat was best ok, alweer in perspectief met jonge kinderen. Geen culinaire hoogstand.

• 7mitika_200121-09-2011

Neuf et très sympa

Nous avons bénéficié d'un tarif voyage privé très interessant en plein hiver. Petite maisonnette sur 2 étages très bien équipée, lits faits, propre, spacieux. Super logement un peu loin du centre aquatique. Ce dernier symatique mais ne pas se fier aux photos que ressemblent à un mini center parcs.. rien à voir c'est tout petit et l'eau est froide. 2 jacuzzi++, une belle pataugoire. Sauna++ Vestiaires 4 cabines, plusieurs casiers prévoir un euro. Douches froides dans les courants d'airs. grande structure couverte pour activitées enfants. Personnel d'accueil sympa. Resto pas terrible, amabilitée (aucune) des serveurs à revoir. Prévoir de reserver. Cher. Près de la résidence, ecurie pour faire du poney++ personnel du centre equestre très sympa. Endroit à conseiller.

• 8familie met kinderen (9 en 14)10-08-2010

Mooi vakantiedomein

Leuk en heel rustig vakantiepark dat heel goed onderhouden is. Wij hadden een huisje voor 5/6 personen en het was ruim genoeg. We hadden 2 slaapkamers en een badkamer met toilet op de bovenverdieping, bedden van prima kwaliteit. Op de benedenverdieping woonkamer en modern ingericht keukentje, voldoende huisraad en alles van prima kwaliteit, je zag dat het recent was, ook nog een toilet op de benedenverdieping. Daarnaast nog een mooi terras met tuintafel en stoelen. Zwembad niet zo groot maar leuk, tropisch binnenzwembad en 2 kleinere buitenzwembaden met ligstoelen. Klein winkeltje op het domein met beperkt keuze. Je hebt een auto nodig, dichtsbijzijnde supermarkt op 5 km. Je kan van hieruit mooie uitstappen doen maar wel redelijk druk overal. Al bij al een leuke vakantie, alleen jammer dat het weer niet optimaal was.

• 7Fam. van der Horst02-08-2010

Nieuwbouw erg goed geslaagd

4 wkn voor vertrek geboekt, misschien wat laat maar er was plek zat. Daardoor konden wij bij aankomst een 7 pers. huisje ipv 5 pers. kiezen. Dat was maar goed ook want 5 pers. vonden wij erg klein. Met 3 kinderen van 13-15-16 jaar kan je best wat extra ruimte gebruiken. Zeer leuke nieuwe huisjes met moderne inrichting en prima bedden. Nieuwe gedeelte mooi aangelegd. Fietsen hebben wij deze keer niet gehuurd, omdat alles behoorlijk steil was op 't park en daarbuiten ook. Zandstranden op 8-9 km. Erg mooie omgeving, beslist een aanrader

• 8Gonnie22-06-2009

Leuk park

Dit park verdient meer dan de huidige score van 6,6. Het is hetzelfde als Normandy Garden, Garden Club was waarschijnlijk een oudere naam maar staat nog steeds op de bordjes. Huisjes zijn niet zo groot, maar verder prima. Vind het meer sfeer hebben door withouten meubelen, gele muren en roodstenen vloer dan bijv Ikea meubilair bij Centerparcs. Het park ligt er goed onderhouden bij. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, leuke speeltuin voor de kinderen, kinderclubs (gratis - behalve voor baby's, voor hen ook inentingsbewijs mee!) en leuk zwembad. Okay, het kan een likje verf gebruiken maar is erg leuk aangekleed met acquarium schilderingen, kinderbad en bubbelbaden. Wij zijn hier anderhalve week geweest (vanaf 6 juni) en het was super rustig, dus heb je alles (bijna) voor jezelf. Toch nog genoeg activiteiten voor jong en oud. Landingsstranden op 1,5 uur rijden, Caen leuke stad. Ook bij minder weer kun je je leuk vermaken - en dat weet je als je naar Normandie op vakantie gaat!

• 8laempchen20-10-2008

Viele Schlechtwetterangebote

Uns hat es insgesamt gut gefallen. Jede Menge Schlechtwetterangebote machen die Schauer in der Normandie zur willkommenen Abwechslung. Die Kinder haben jeden Tag den Wikinger-Spielplatz in der Tennishalle eingefordert. Tennishalle und Verleih der Tennisschläger waren kostenlos, das kostenlose Schwimmbad ist o.k. könnte aber 2 Grad wärmer sein. Fußballplatz und andere Angebote wurden ebenfalls täglich von uns genutzt. Die Häuser, na ja, unbedingt nach den neuen Häusern fragen, die sind super, wenn auch etwas kleiner. Und unbedingt vorher zeigen lassen. Unser älteres Häuschen war leider schimmelig und hat entsprechend gestunken. Ein Kleiderhaken im Eingangsbereich wäre auch gut gewesen. Ansonsten hatten wir viel Platz und konnten uns austoben. Wenn das Wetter schön war waren wir an der Küste (10 km entfernt) in den wunderschönen "Belle epoqeue"-Orten. Jede Menge Ausflugsmöglichkeiten: Tipp: Schaukäserei in Livarot - unbedingt hinfahren - für unseren Sohn das Highlight des Urlaub

• 0wibo burgers18-09-2008

Prima park!

In het naseizoen brachten mijn vriendin en ik een week door in dit park. In het algemeen is het ons goed bevallen, al zijn de bungalows erg klein. De inrichting van de bungalow was goed. Het voorhanden zijnde keukengerei was beperkt.De receptie was vriendelijk en behulpzaam, het restaurant redelijk. De Premium-formule (bedden opgemaakt e.d.) werd correct uitgevoerd. De in de gids van onze reisorganisatie aangekondigde waarborgsom behoefde niet betaald te worden en de eindschoonmaak al evenmin. Dat neemt niet weg dat deze accommodatie in vergelijking met bij voorbeeld bungalows van Landal nogal duur is.

• 7Esther12-07-2008

Net terug van 10 dagen Branville met 2 kids van 1 en 6 jaar. We hadden een 6-pers. huisje met z'n vieren. Gelukkig waren we niet met z'n zessen want het was nu al behoorlijk krap. Te klein voor 4 sterren vind ik. Aangezien het weer ook niet altijd optimaal is in Normandie, kun je niet altijd buiten leven. Buitenbad is heerlijk verwarmd. Binnenbad ook ok en kinderbadje is ook lekker warm. Verder een prima park, prima om de omgeving te verkennen. We hebben een prima vakantie gehad maar een groot nadeel is het slechte weer.

• 7Nathalie Depraetere19-09-2007

Verblijf: 02/09 - 09/09 2007 Le Garden Club: de huisjes zijn te herschilderen, het meubilair moet opgefrist worden en vooral de netheid kan veel beter. Vooral de keuken was niet echt hygiënisch. De lakens die u krijgt zijn ok, maar de bedsprei en de dekens zijn erg oud & nooit gewassen. De tuintjes: miniem onderhouden. De maaltijden in het restaurant zijn goed qua kwaliteit, maar er is weinig variëteit: praktisch elke dag een bereiding met "saumon" of " agneau". Het zwembadcomplex is een mooi complex, maar helaas is de temperatuur van het water niet voldoende warm. Hier zouden ze beter een voorbeeld nemen aan Centerparcs. Met andere woorden: het park heeft potentieel en ik denk dat P&V momenteel bezig is de standaard waarvoor ze gekend zijn ook hier op poten te krijgen. Het zal zeker verbeteren. De ligging is in ieder geval perfect om de streek te verkennen.

Vakantiepark P&V Le Garden Club de Branville info

Facilities