Appartement Les Portes D'Honfleur

4.6Matig

Frankrijk, Normandië, Boulleville

4.6Matig

• 2.9Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Les Portes D'Honfleur voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

22 reviews over Appartement Les Portes D'Honfleur

• 5J07-09-2015

Matig

Omgeving prachtig, alle bezienswaardigheden op redelijke afstand te bereiken. Appartement heel sober, bed keihard en zonder normale kussens, geen tuinmeubilair, geen fatsoenlijke kommen om thee of koffie uit te drinken. Alleen espressokopjes. Ook de glazen zijn erg klein. 2 steelpannen zonder deksel en 2 koekenpannen om mee te koken en dat ook nog megagroot, niet fijn als je samen bent! Wel weer een vaatwasser aanwezig, maar door het summiere serviesgoed moet je toch afwassen. Geen wifi in de appartementen, geen winkeltje voor je broodjes of melk s morgens. Het was schoon, het water in de douche is goed warm, alleen onder de douche staan kan niet want de slang is te kort en je kan m niet ophangen. Wel tv maar alles in het frans. Personeel in de receptie erg vriendelijk en spreekt engels.

Gereisd met partner in september 2015

• 6MichelleW05-09-2015

Top om Normandië te ontdekken, flop om te blijven

Wij (46, 42, 16) verbleven een week in mei op het park in complex Mont Saint-Michel nummer 87. Hieronder de pluspunten: + Receptie probeerde Engels + Zwembad (wel een beetje koud) + Goede plek om Normandië te ontdekken Helaas vonden we meer minpunten..: - Erg smerig (in de keuken), zo vies dat er tientallen mieren uit de keuken kwamen... - Verlichting voor voordeur was kapot, aangegeven maar niet gemaakt - Bank diende ook als bed, erg hard om op te zitten - Zelf lamp vervangen toen lamp in wc kapot was - Geen tuinmeubilair - Eindcontrole na eigen schoonmaak stelt niets voor, we hadden zo de helft van het bestek mee kunnen nemen etc. Dus, leer wat Franse woorden, kijk niet al te nou en ga er wel heen als je heel Normandië wilt zien, want van Étretat in het noorden, de tuinen van Monet in het oosten, Mont Saint-Michel in het zuiden tot de D-Daystranden en het tapijt van Bayeux in het westen, het is allemaal schitterend!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• 8Ruud23-09-2014

Heerlijke plek

Plezierige accommodatie zonder weids uitzicht, gelegen op het (rustige) land. Alleen in de verte verkeerslawaai. Het personeel is zéér vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit: een weekje voor nog geen € 200,- in een dergelijke accommodatie is bijna voor niks. Het heeft alleen geen restaurant, daarvoor moet je met de auto naar een nabijgelegen plaats (b.v.Honfleur). Daar kun je uikiezen, maar is niet goedkoop. De kamers waren schoon. Zelf schoonmaken, geen tussentijdse schoonmaak. Geen schoonmaakkosten. Kindvriendelijk met speeltoestellen en zwembad. Geen borgsom!

Gereisd met partner in september 2014

• 8Antwan Duijzer25-08-2014

Mooie locatie

Vorige week zijn we met vier vrienden bij appartementen les portes d'honfleur geweest en over het algemeen hebben we er een goede ervaring aan over gehouden. De ontvangst bij de receptie was vriendelijk en een aantal medewerkers spreken gelukkig Engels. Wij hadden geboekt voor een appartement op de begane grond en hadden dan ook een mooie locatie. Het appartement was niet overdreven groot, maar groot genoeg om met vier volwassenen een vakantie door te komen. Het appartement was schoon op de afzuigroosters na. Daarnaast was er in het appartement voldoende informatie aanwezig wat er in de buurt te doen is.

Het zwembad is schoon en het water is zeker niet koud, zolang je actief in het water blijft. Het is af te raden om mountainbikes te huren, omdat deze veel problemen hebben. remmen en versnellingen werken niet en bij 1 fiets viel de trapper er na 18 km af. In de omgeving is genoeg te zien zoals: Cerza Zoo, Invasiestrand Omaha Beach, Honfleur, Krijtrotsen van Etretat en natuurpark Seine

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 7Kunnen08-08-2014

prima plek voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar

er is een zwembad en daar is alles mee gezegd. Kinderen kunnen wel goed en veilig buitenspelen. Voor echt vertier moet je de auto pakken. een aanrader is trouvaille met zijn vismarkt en daar kun je heerlijk eten? Andere kustplaatsen hebben prima strand. Deaudville is een sjieke standplaats. Er zijn ook veel musea. Internet is gratis rondom de receptie, ook buiten het gebouw naast de receptie. Internet in huisje kun je heel gemakkelijk kopen.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 3Annemarie22-06-2014

Matig appartement

We hebben een super vakantie gehad, maar dat was niet door het appartement. Deze was klein en vies. Gelukkig hadden we de hele week geweldig weer en konden we er veel op uit.

Pluspunten: - ligging is perfect om de omgeving te verkennen, alles op goede rij-afstand. - zwembad is leuk voor de kids, verder niets op het park voor kids (geen speeltuintje of iets dergelijks) - wasmachine en droger waren gratis; alleen is het washok zeer vies! Als je kleding op de grond viel, kon je opnieuw wassen.

Minpunten: - 6 pers app zeer klein! - in 'kamer' met stapelbed zit geen deur, past anders niet. - er past nergens een babybedje, behalve in de woonkamer - eettafel heeft 4 stoelen voor 6 pers! - bedden en bedbank zeer klein - geen buitenstoelen - vaatwasser deed het niet: commentaar van personeel: ga je toch gewoon met je handen afwassen??!!!!! Service 0,0 - internet deed het 2 dagen niet: reactie personeel: hier heb je een duur Frans nummer om te bellen, regel het zelf maar!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 8wesley20-05-2014

Mooi omgeving en leuke huisjes

We hebben echt genoten van de omgeving en personeel is super vriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 7r.stremme16-09-2013

Een eenvoudig maar goed appartementen complex

De ligging is mooi ziet er goed en verzorgt uit de bediening is behulpzaam en willen het prima naar je zin maken. Al met al hebben wij een prima tijd gehad en een tip neem een kamer aan de voorkant .i.v.m. zon en wat te zien aan de achterzijde is niets te beleven. Let op, er zijn geen zonnestoelen op het balkon ook geen tafeltje dus neem in ieder geval bij boeken stoelen mee.!!!!!

Gereisd met partner in juni 2013

• 5stefan van paemel30-07-2013

Zeer goede ligging,

Het park zelf ligt centraal gelegen om de beste plaatsen te bezoeken. Het ligt afgelegen maar dichtbij Honfleur, en de andere badsteden. Ook niet zover van de Krijtrotsen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 7de_ceuster_saskia23-12-2012

Leuke autovakantie gehad

Het appartement was zeker niet slecht, proper en volledig ingericht echter op het park zelf is er weinig tot niets te doen. Het zwembad was ijskoud dus niet aan te raden met kleine kinderen en het beloofde minigolfparcour had 6 holes en de stokken en balletjes kon men gratis verkrijgen aan de receptie....echter als de vorige ze had binnengebracht....dus er waren 2 stokken en balletjes voor al de appartementen. Er is wel veel groene ruimte tussen de appartementsblokken en hier hebben onze kids dan ook gespeeld met de andere kinderen en al bij al hebben zij zichzelf wel vermaakt. Wij hebben veel met de auto op dagtrip geweest naar de de nodige bezienswaardigheden en die zijn er genoeg...Honfleur, Zoo van Cerza, D-Daystranden,......noem maar op....wij zijn de laatste week van augustus geweest en ondanks dat het park zelf ons weinig te bieden had, heeft de omgeving dit ruimschoots goedgemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

5 tips over Appartement Les Portes D'Honfleur

• de_ceuster_saskia, 23-12-2012 Rapporteren

De zoo van Cerza is echt de moeite voor mensen en gezinnen zonder fysieke beperkingen....met rolstoel is het niet zo makkelijk om heel het park te bezichtigen....lees pad stijl naar beneden en pad stijl terug naar boven....met een buggy was dit al een hele uitdaging....toch is het wel de moeite om gedaan te hebben als je in de buurt bent....zeker niet duur en een heel leuke dagtrip!

• r.stremme, 16-09-2013 Rapporteren

Zoals vermeldt neem zonnestoelen mee deze zijn niet aanwezig.!!!! Verder zijn er genoeg bezienswaardigheden te zien in een prachtige omgeving.

• willy, 02-09-2012 Rapporteren

dit is een goed vertrekpunt om de streek te verkennen

1 vraag over Appartement Les Portes D'Honfleur

• MichelleW, 29-04-2015 Rapporteren

Koelkast

Wij hebben het appartement voor 6 personen. Zit daar een vriesvakje in de koelkast of is er helemaal geen vriezer?

Appartement Les Portes D'Honfleur info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personenMeer dan 12

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad