Vakantiehuis Le Lieu Thomain

Meer vakantiehuis info

118 reviews over Vakantiehuis Le Lieu Thomain

• 10Gerard en Irma Keetels10-10-2017

Super

Wij hebben niks negatiefs meegemaakt alles was perfect, mooi gewoon geweldig. Zeer zeker een aanrader

Gereisd met partner in september 2017

• 9Ramakers20-09-2017

Super, goed verzorgd en heel gastvrij!

De gites zijn goed verzorgd. Alles schoon en bedden netjes opgemaakt. Heerlijk om zo te arriveren! Het gezin is super gastvrij. Echte gezelligheid! Voor de kinderen was deze vakantie een hele beleving. Meehelpen met de dieren, wat een leuke en leerzame ervaring zeg! Maar ook genoeg speelgelegenheid om te spelen. Bijzonder om het boerenleven van zo dichtbij mee te maken. Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Familie de Vries29-08-2017

Heerlijke vakantie!!

Wat hebben wij een fijne vakantie gehad! Het was een ontspannen, gezellige en unieke vakantie. Onze kinderen (10, 7 en 5 jaar) hebben het ontzettend leuk gehad. Ze werden betrokken bij het reilen en zeilen op de boederij. De familie van Oord geeft informatie en tips voor uitstapjes. Wij zijn echter veel op de boerderij gebleven. Mooie en leuke uitstapjes genoeg hoor, maar op de boerderij is het voor kids heerlijk om te spelen. Ook volwassen zijn welkom bij het melken of koeien ophalen uit de wei😉. Wij zaten in gite La Grange. Erg leuk ingericht en met alle voorzieningen voor een comfortabel verblijf. De familie van Oord zelf geeft echter het unieke 'plus' aspect van deze vakantieplek. En we zijn zeker van plan om nog eens te gaan! Onze dochter heeft verschrikkelijk heimwei.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10J van emden13-08-2017

Thuis komen

Dit was de vijfde keer dat we zijn geweest op de boerderij! En ik denk dat het zeker niet de laatste keer is. Heerlijke plek om vakantie te houden. Kinderen hebben zich weer uitstekend vermaakt . Weer veel gezien van de omgeveging met als hoogte punt het paardenrennen !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Lou en Ronald08-08-2017

Een te gekke 10 dagen meegemaakt. FANTASTISCH !!!

Wij vonden alles goed. De familie gaf ons een heel fijn gevoel en we werden door hun meegenomen in het boerenleven. Koeien van de wei halen,melk proeven, eieren rapen enz. Zelfs een bevalling meegemaakt in de vroegte alleen met de aanstaande moeder. Prachtig. Het huisje.heel apart. Leuke details van binnen enbuiten. Omgeving ook helemaal goed. Veel te zien en wij hadden ook prachtig weer. Telt zeker mee. Een dikke aanrader met binnenkort nog een huis in het dorp erbij. Wij gaan het zeker uitproberen..

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Familie Heijkoop06-08-2017

Heerlijke vakantie op de boerderij

Met onze twee kinderen van vier en twee jaar hebben we een erg leuke week gehad op de boerderij van de familie van Oord. We verbleven in gite La Grange. Het huisje is mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. (Heerlijke douche!).Onze kinderen hebben zich heel goed vermaakt in de tuin met alle speeltoestellen en speelgoed. En elke dag konden ze kijken bij de koeien, de kalfjes eten geven en eieren rapen. In de omgeving is genoeg te doen. Vanaf het huisje ben je in 20 minuten het strand en er zijn volop leuke stadjes om te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Marieke05-08-2017

Super!

Rick en Yvonne zijn heel gastvrij. Onze kinderen (2,5 en 4) vonden het super om mee te helpen op de boerderij. Koeien halen uit de wei, melken, kalfjes melk geven, eieren rapen, geiten en kippen eten geven. Ook de speeltoestellen waren leuk, trampoline, schommel en boomhutten met glijbaan. Een aanrader met kleine kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Miriam29-07-2017

Geweldige vakantie gehad

Hebben erg genoten van de gastvrijheid van Yvonne en Rick en natuurlijk de kinderen hebben geholpen met eieren rapen en koeien naar de stal brengen wat een leuke ervaring was dat. Hebben zelfs melk gedronken direct van de koe!! Vanaf de boerderij hebben wij diverse uitstapjes gemaakt naar invasie stranden en musea. was indrukwekkend.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10van der Veen21-07-2017

"thuis komen"

Voor de 4de keer bij dit gastvrije en leuke gezin de vakantie weer doorgebracht.. Het voelt als thuiskomen en elke keer wil je blijven..

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Anne-Miek04-07-2017

Super leuk en charmant plekje

Heerlijke plek om een week te vertoeven. Weer thuis vraagt ons dochtertje (2,5) nog iedere dag of we 'even' naar de boerderij zullen gaan :) En zelf hebben we ook volop genoten van ons idyllische uitzicht en de gastvrijheid van Rick en Yvonne.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Vakantiehuis Le Lieu Thomain info