Vakantiehuis Le Lieu Thomain

VakantiehuisWeer vandaag27°12°
Vakantiehuis Le Lieu Thomain
9,6

87 reviews over Vakantiehuis Le Lieu Thomain in het Nederlands

Topvakantie op de boerderij!

Sofie, Bart, Lotte & Sam, 13-4-2018

We logeerden begin april een weekje bij Yvonne en Rick en het was super! Zeker een aanrader! Onze 2,5 jarige dochter en 1,5 jarig zoontje gingen volledig op in het boerderijleven. We maakten er een dagelijkse gewoonte van om meerdere keren langs te gaan bij de kippetjes, hondjes, pony'tje en uiteraard de koetjes en de kalfjes. De hondjes zijn groot maar heel erg lief en rustig. Lotte, die normaal zo bang is van hondjes, durfde ze na een paar dagjes te aaien. Er werd een kalfje geboren en we zagen hoe ze de fles kreeg, en de kindjes hielpen ook graag met het eten geven van de andere kalfjes. Ook het melken van de koeien bewonderden ze met grote ogen. De streek is fantastisch, maar het fijne boerderijleven maakte ons reisje toch af, leuk om dit van dichtbij te kunnen meemaken. Kindjes gelukkig = ouders gelukkig. Dankjewel voor jullie gastvrijheid!

Fantastisch verblijf op de boerderij!

Familie Ortega-Houzet, 12-4-2018

Genoten van een fantastische week op de boerderij bij de familie van den Oord! Mooi authentiek ingerichte gites, van alle confort voorzien. De gites liggen heel centraal om Normandië te verkennen. Mooie streek met veel bezienswaardigheden.

Heel vriendelijk ontvangen door Yvonne, Rick en hun kinderen. Gastvrouw Yvonne gaf ons interessante tips voor uitstapjes. De kinderen zijn heel attent, open en behulpzaam en betrokken onze kinderen bij de activiteiten op de boerderij. Zelfs bij de paaseierenraap werden ze uitgenodigd!

Unieke kans om het leven op de boerderij van zo dichtbij te beleven! Een paradijs voor kinderen: pony's kammen, kalfjes helpen voeren (zelfs een pasgeboren kalfje de fles mogen geven!), spelen met de honden, verstoppertje spelen in het hooi, springen op de trampoline, ...

Een aanrader, zowel voor gezinnen met jonge als met iets oudere kinderen!

Geweldig!

Maria, 31-10-2017

Wát een voltreffer.

Zonder verwachtingen sloten we onze drie weken durende vakantie in Normandië af met een week bij Yvonne & Rick. Het werd één groot feest. Eenmaal gewend aan de beestenboel waren onze stadse kleintjes (2 en 4) niet weg te krijgen bij de honden, kippen, geit en poesjes.

En dan het voeren van de kalfjes voor het slapen gaan: een bijzondere taak die onder de kundige en lieve begeleiding van de dochters des huizes trouw iedere avond werd uitgevoerd.

Kers op de taart - of eigenlijk: kersen - de geboorte van niet één, maar twee (!) kalfjes, waarvan we de laatste van dichtbij mochten aanschouwen. Of was de kers de uitvoerige rit op de monster-tractor?

Voor ons, de ouders, naast een zalig zorgeloze week in een prachtige omgeving, de buitengewoon gezellige laatste avond met Yvonne en Rick.

Over de gîte kunnen we kort zijn: bijzonder smaakvol ingericht, aan alles is gedacht.

De omgeving: heerlijk, vooral voor liefhebbers van fruits de mer, zee, strand en de toeristische rust van het najaar.

Écht een aanrader.

Superleuke plek voor jonge gezinnen

Judith, 23-10-2017

Wat een leuke plek is dit in Normandië. Het huisje is knus en sfeervol en toch lekker ruim en vooral ook zeer compleet. Op de boerderij altijd wat te beleven. De familie is supergastvrij en we mogen overal kijken en meedoen op de boerderij. Eitjes rapen, melken, kalfjes eten geven, pony's borstelen etc, onze kids vonden het fantastisch! Ook de omgeving is mooi, veel leuke dorpjes in de omgeving, het strand op ca 20 min. rijden en vele andere bezienswaardigheden. In het huisje is heel veel informatie beschikbaar over de diverse uitjes. Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad hier en kunnen deze locatie zeker aanbevelen.

wij komen hier 4a5 keer per jaar

Cor Knippels, 22-10-2017

de natuur ,de mooie omgeving, de stranden op kleine afstand, vooral voor kleine kinderen op de boerderij, ze mogen de kalfjes mee voeren, en er is altijd wel wat te beleven op een boerderij,en voor ouderen is er ook genoeg te zien, zoals de mooie steden;Trouville en Deauville en Honfleur ,en dan nog de vele museums en invasie stranden langs de hele westkust, de siderroute en mooie keine dorpjes met zijn gezellige restaurantjes, en het lekkere franse eten, genoeg te zien en te doen.

we hebben eigenlijk niets dan goeds te vertellen over ;t mooie Normandië

Super

Gerard en Irma Keetels, 10-10-2017

Wij hebben niks negatiefs meegemaakt alles was perfect, mooi gewoon geweldig. Zeer zeker een aanrader

Super, goed verzorgd en heel gastvrij!

Ramakers, 20-9-2017

De gites zijn goed verzorgd. Alles schoon en bedden netjes opgemaakt. Heerlijk om zo te arriveren!

Het gezin is super gastvrij. Echte gezelligheid!

Voor de kinderen was deze vakantie een hele beleving. Meehelpen met de dieren, wat een leuke en leerzame ervaring zeg! Maar ook genoeg speelgelegenheid om te spelen.

Bijzonder om het boerenleven van zo dichtbij mee te maken. Een echte aanrader!

Heerlijke vakantie!!

Familie de Vries, 29-8-2017

Wat hebben wij een fijne vakantie gehad! Het was een ontspannen, gezellige en unieke vakantie. Onze kinderen (10, 7 en 5 jaar) hebben het ontzettend leuk gehad. Ze werden betrokken bij het reilen en zeilen op de boederij. De familie van Oord geeft informatie en tips voor uitstapjes. Wij zijn echter veel op de boerderij gebleven. Mooie en leuke uitstapjes genoeg hoor, maar op de boerderij is het voor kids heerlijk om te spelen. Ook volwassen zijn welkom bij het melken of koeien ophalen uit de wei😉. Wij zaten in gite La Grange. Erg leuk ingericht en met alle voorzieningen voor een comfortabel verblijf. De familie van Oord zelf geeft echter het unieke 'plus' aspect van deze vakantieplek. En we zijn zeker van plan om nog eens te gaan! Onze dochter heeft verschrikkelijk heimwei.

Thuis komen

J van emden, 13-8-2017

Dit was de vijfde keer dat we zijn geweest op de boerderij!

En ik denk dat het zeker niet de laatste keer is.

Heerlijke plek om vakantie te houden.

Kinderen hebben zich weer uitstekend vermaakt .

Weer veel gezien van de omgeveging met als hoogte punt het paardenrennen !

Een te gekke 10 dagen meegemaakt. FANTASTISCH !!!

Lou en Ronald, 8-8-2017

Wij vonden alles goed. De familie gaf ons een heel fijn gevoel en we werden door hun meegenomen in het boerenleven. Koeien van de wei halen,melk proeven, eieren rapen enz. Zelfs een bevalling meegemaakt in de vroegte alleen met de aanstaande moeder. Prachtig. Het huisje.heel apart. Leuke details van binnen enbuiten. Omgeving ook helemaal goed. Veel te zien en wij hadden ook prachtig weer. Telt zeker mee. Een dikke aanrader met binnenkort nog een huis in het dorp erbij. Wij gaan het zeker uitproberen..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Lieu Thomain in Bonnebosq, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Lieu Thomain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Lieu Thomain scoort een 9.62 uit 10 op basis van 93 reviews.