Vakantiehuis Le Lieu Thomain

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Gewéldig

Martina W.
23-5-2018

Via hier deze prachtige plek gevonden. Andere plek ervoor gecanceled en geen moment spijt van gehad. Wat een heerlijk huisje op een prachtig erf. Onze zoon van 1.5 jaar voelde zich enorm vrij om lekker op het erf te spelen tussen de pony's, veulen en de honden. De familie is enorm gastvrij, geïnteresseerd en betrokken. Er is veel mogelijk om mee te kijken/doen op het erf en ook leuke tips en handige weetjes kan je bij de familie terecht. Het huisje is echt een Normandische plaatje en er ontbreekt niks aan wat je nodig hebt in je vakantie. Zoals je misschien wel aan mijn recensie verneemd, hier willen wij echt weer naar terug.. wij, die altijd naar een nieuw land of nieuwe plaats willen. Onze familie keek er verrassend van op en na de foto's wilden zelfs familieleden mee op de volgende vakantie..

Heerlijk, veel rust en privacy.

Van Lierop
13-5-2018

Afgaande op het goede resultaat in zoover een verblijf geboekt in de gite Les 3 soeurs. Niet op de boerderij, maar in het centrum van Bonnebosq. Mooi opgeknapte authentieke woning, van alle gemakken voorzien. Schoon, opgemaakte bedden bij aankomst, appelcider, bbq. Ook gedacht aan kaart van de omgeving, excursie mogelijkheden, tijdschriften, film over d-day. Boeking snel en eenvoudig geregeld via e-mail, terplekke contact via App. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes in de regio, invasiestranden, musea en herdenkingsplaatsen, mondaine badplaatsen, dierentuin Cerza, streekmarkt, en veel leuke dorpjes. Natuurlijk ook meegekeken op de boerderij, kinderen hebben geholpen met voeren van de kalfjes. Melk en eieren gehaald. In 2 minuuten loop je naar de bakker en de slager. Heel veel rust, stilte en privacy. Wij (ouders met 2 meiden van 10 en 13) hebben het heerlijk gehad. Bedankt Yvonnen en Rick!

Topvakantie op de boerderij!

Sofie, Bart, Lotte & Sam
13-4-2018

We logeerden begin april een weekje bij Yvonne en Rick en het was super! Zeker een aanrader! Onze 2,5 jarige dochter en 1,5 jarig zoontje gingen volledig op in het boerderijleven. We maakten er een dagelijkse gewoonte van om meerdere keren langs te gaan bij de kippetjes, hondjes, pony'tje en uiteraard de koetjes en de kalfjes. De hondjes zijn groot maar heel erg lief en rustig. Lotte, die normaal zo bang is van hondjes, durfde ze na een paar dagjes te aaien. Er werd een kalfje geboren en we zagen hoe ze de fles kreeg, en de kindjes hielpen ook graag met het eten geven van de andere kalfjes. Ook het melken van de koeien bewonderden ze met grote ogen. De streek is fantastisch, maar het fijne boerderijleven maakte ons reisje toch af, leuk om dit van dichtbij te kunnen meemaken. Kindjes gelukkig = ouders gelukkig. Dankjewel voor jullie gastvrijheid!

Fantastisch verblijf op de boerderij!

Familie Ortega-Houzet
12-4-2018

Genoten van een fantastische week op de boerderij bij de familie van den Oord! Mooi authentiek ingerichte gites, van alle confort voorzien. De gites liggen heel centraal om Normandië te verkennen. Mooie streek met veel bezienswaardigheden.

Heel vriendelijk ontvangen door Yvonne, Rick en hun kinderen. Gastvrouw Yvonne gaf ons interessante tips voor uitstapjes. De kinderen zijn heel attent, open en behulpzaam en betrokken onze kinderen bij de activiteiten op de boerderij. Zelfs bij de paaseierenraap werden ze uitgenodigd!

Unieke kans om het leven op de boerderij van zo dichtbij te beleven! Een paradijs voor kinderen: pony's kammen, kalfjes helpen voeren (zelfs een pasgeboren kalfje de fles mogen geven!), spelen met de honden, verstoppertje spelen in het hooi, springen op de trampoline, ...

Een aanrader, zowel voor gezinnen met jonge als met iets oudere kinderen!

Geweldig!

Maria
31-10-2017

Wát een voltreffer.

Zonder verwachtingen sloten we onze drie weken durende vakantie in Normandië af met een week bij Yvonne & Rick. Het werd één groot feest. Eenmaal gewend aan de beestenboel waren onze stadse kleintjes (2 en 4) niet weg te krijgen bij de honden, kippen, geit en poesjes.

En dan het voeren van de kalfjes voor het slapen gaan: een bijzondere taak die onder de kundige en lieve begeleiding van de dochters des huizes trouw iedere avond werd uitgevoerd.

Kers op de taart - of eigenlijk: kersen - de geboorte van niet één, maar twee (!) kalfjes, waarvan we de laatste van dichtbij mochten aanschouwen. Of was de kers de uitvoerige rit op de monster-tractor?

Voor ons, de ouders, naast een zalig zorgeloze week in een prachtige omgeving, de buitengewoon gezellige laatste avond met Yvonne en Rick.

Over de gîte kunnen we kort zijn: bijzonder smaakvol ingericht, aan alles is gedacht.

De omgeving: heerlijk, vooral voor liefhebbers van fruits de mer, zee, strand en de toeristische rust van het najaar.

Écht een aanrader.

Superleuke plek voor jonge gezinnen

Judith
23-10-2017

Wat een leuke plek is dit in Normandië. Het huisje is knus en sfeervol en toch lekker ruim en vooral ook zeer compleet. Op de boerderij altijd wat te beleven. De familie is supergastvrij en we mogen overal kijken en meedoen op de boerderij. Eitjes rapen, melken, kalfjes eten geven, pony's borstelen etc, onze kids vonden het fantastisch! Ook de omgeving is mooi, veel leuke dorpjes in de omgeving, het strand op ca 20 min. rijden en vele andere bezienswaardigheden. In het huisje is heel veel informatie beschikbaar over de diverse uitjes. Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad hier en kunnen deze locatie zeker aanbevelen.

wij komen hier 4a5 keer per jaar

Cor Knippels
22-10-2017

de natuur ,de mooie omgeving, de stranden op kleine afstand, vooral voor kleine kinderen op de boerderij, ze mogen de kalfjes mee voeren, en er is altijd wel wat te beleven op een boerderij,en voor ouderen is er ook genoeg te zien, zoals de mooie steden;Trouville en Deauville en Honfleur ,en dan nog de vele museums en invasie stranden langs de hele westkust, de siderroute en mooie keine dorpjes met zijn gezellige restaurantjes, en het lekkere franse eten, genoeg te zien en te doen.

we hebben eigenlijk niets dan goeds te vertellen over ;t mooie Normandië

Super

Gerard en Irma Keetels
10-10-2017

Wij hebben niks negatiefs meegemaakt alles was perfect, mooi gewoon geweldig. Zeer zeker een aanrader

Super, goed verzorgd en heel gastvrij!

Ramakers
20-9-2017

De gites zijn goed verzorgd. Alles schoon en bedden netjes opgemaakt. Heerlijk om zo te arriveren!

Het gezin is super gastvrij. Echte gezelligheid!

Voor de kinderen was deze vakantie een hele beleving. Meehelpen met de dieren, wat een leuke en leerzame ervaring zeg! Maar ook genoeg speelgelegenheid om te spelen.

Bijzonder om het boerenleven van zo dichtbij mee te maken. Een echte aanrader!

Heerlijke vakantie!!

Familie de Vries
29-8-2017

Wat hebben wij een fijne vakantie gehad! Het was een ontspannen, gezellige en unieke vakantie. Onze kinderen (10, 7 en 5 jaar) hebben het ontzettend leuk gehad. Ze werden betrokken bij het reilen en zeilen op de boederij. De familie van Oord geeft informatie en tips voor uitstapjes. Wij zijn echter veel op de boerderij gebleven. Mooie en leuke uitstapjes genoeg hoor, maar op de boerderij is het voor kids heerlijk om te spelen. Ook volwassen zijn welkom bij het melken of koeien ophalen uit de wei😉. Wij zaten in gite La Grange. Erg leuk ingericht en met alle voorzieningen voor een comfortabel verblijf. De familie van Oord zelf geeft echter het unieke 'plus' aspect van deze vakantieplek. En we zijn zeker van plan om nog eens te gaan! Onze dochter heeft verschrikkelijk heimwei.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Lieu Thomain in Bonnebosq, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Lieu Thomain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Lieu Thomain scoort een 9.63 uit 10 op basis van 95 reviews.