Vakantiehuis Le Lieu Thomain

Vakantiehuis
Vakantiehuis Le Lieu Thomain
9,6

98 reviews over Vakantiehuis Le Lieu Thomain in het Nederlands

Heerlijke herfstvakantie op de boerderij

Miranda
5-11-2018

Wij hebben 3 heerlijke dagen gehad in Normandië, wij verbleven 4nachten op de boerderij le Lieu Thomain. De mooie Gitte op een prachtige boerderij, waar je mee mag genieten van het boeren leven.. kijken hoe de koeien werden gemolken, kregen zelf verse melk mee van boer Rick. De kids vonden de 2 lieve hondjes top. Het afval eten naar de kippen brengen. Het was er zeer gezellig. Tijdens ons verblijf hebben we dag 1 fécamp en honfleur gedaan. Dag 2 hebben we étretat gedaan. Met onze kids 5&3 15km gaan wandelen op en langs de krijt rots. Prachtige ervaring. En we zijn een dagje naar Mont Saint-Michel geweest.. wij komen zeker nog eens terug. Met onze 3 kids. Bedankt voor de leuke tijd

Fantastisch!

Linda Catsman
5-10-2018

Na 4 jaar zijn we weer terug voor een weekje bij Lieu Thomain en wat was het weer heerlijk! Onze gite was van alle gemakken voorzien. De gite is sfeervol ingericht en de keuken is voorzien van alle keukenspullen die je maar nodig kunt hebben. Heerlijke bedden en de jongens een superleuke slaapzolder annex hut!

In de omgeving valt genoeg te beleven en vanwege de centrale ligging is alles dichtbij (op 15 minuutjes strand, grotere stad, mooie dierentuin, prachtige dorpjes). Maar eigenlijk was dat voor onze kinderen niet nodig, al die uitstapjes, want het allerleukste was toch wel de koeien uit de wei halen, verse melk halen in de melkstal, helpen bij het melken, de kalfjes voeren, kippen brood brengen, klimmen in de boomhut, op de trampoline, een rondje op de skelter en als kers op de taart een rondje rijden in de tractor! Wat Lieu Thomain bijzonder maakt is de gastvrijheid van Yvonne & Rick!

Leuke appartementen op gezellige boerderij

Amanda
28-9-2018

Met ons dochtertje van ruim anderhalf hebben we bijna 2 weken op de boerderij gelogeerd. Een heel prettig appartement, schoon, en met alles wat je nodig hebt voor een klein kind. Heerlijke ruimte om buiten te spelen. Ook leuk om het bedrijf van binnenuit te kunnen meemaken, bijvoorbeeld door mee te kijken bij het melken van de koeien. We werden heel hartelijk ontvangen door de hele familie. In de omgeving (binnen een uur rijden) is veel te zien, o.a. de D-day stranden en -musea, leuke kustplaatsjes en de prachtige dierentuin Cerza. Aanrader!

Leuk & Leerzaam

Fam Mansens
23-9-2018

Le Lieu Thomain is een superleuk adres als je én Normandië wilt leren kennen én het boerenleven van dichtbij wilt meemaken. We hadden geluk want door de droge zomer gebeurde het oogsten 3 weken eerder en konden we het van dichtbij meemaken. Indrukwekkend om te zien hoe in een paar dagen het land vol tarwe verandert in leeg land met de welbekende rollen stro. Bijzonder was het dat ik mee mocht rijden op de tractor terwijl de avond viel en de lucht rood kleurde. Onze dochter van 5 had het reuze naar de zin: met andere kinderen in een laadbak met tarwekorrels spelen, honden en veulens aaien, spelen op het erf, kalfjes voederen en verse melk drinken! We vonden de omgeving mooi en de kustroute, invasiestranden en Honfleur zijn de moeite waard om te bezichtigen. De boottocht vanuit de haven is een aanrader. We hebben een hartelijke ontvangst gehad! Voor wie het wil zien heeft Le Lieu Thomain elke dag pareltjes die het leven mooi maken.

Op naar de volgende vakantie bij Le Lieu Thomain

Fam. Van der Weerd
1-9-2018

Super om met kinderen te zijn. Heerlijk om op zo’n groot erf te zijn! Leuk en tegelijk leerzaam.

Vrij en toch persoonlijk.

Heerlijk verblijf in Normandië

Joost
15-8-2018

In mei zijn we op herhaling geweest bij Le Lieu Thomain. Ook de tweede keer hebben we een heerlijke week gehad. We troffen het geweldig met het weer en hebben ervaren dat het voorjaar in Normandië prachtig is. Het huisje is heerlijk en de kinderen konden fijn spelen en wat mee krijgen van het boerenleven. Yvonne en haar gezin zijn erg gastvrij en zorgen voor een perfect verblijf.

Fantastisch!

Henry en Jeannette Bos
13-8-2018

In mei zijn we een weekje naar Normandie geweest en we verbleven bij Le Lieu Thomain. Wauw, wat hebben we genoten, wat een prachtige plek!!

Onze dochter van 2 heeft (net als wij) een geweldige tijd gehad; de trampoline, het buitenspeelgoed, de koeien, de honden, het veulentje. Ze wilde niet meer mee terug ;-)

Heerlijk om zo bij het boerderijleven betrokken te worden en wat een gastvrije familie. 's Avonds de koeien binnenhalen uit de wei en elke dag even kijken bij het melken. En de kippen voeren met restjes eten.

Het is een heerlijke rustige plek en toch dichtbij veel bezienswaardigheden in Normandie. Het huisje is klein, maar echt alles is aanwezig. En helemaal in stijl :-)

Als we dan een minpuntje moeten noemen is het de haan die vroeg in de ochtend van zich liet horen ;-)

Zalige week vakantie!

Tom
13-8-2018

Bij aankomst werden we verwelkomd door gastvrouw Yvonne. Ze gaf ons de nodige uitleg en we voelden ons onmiddellijk thuis. Ons zoontje werd al direct door de kinderen uitgenodigd om mee te spelen.

Alles is aanwezig in het huisje, en je wordt betrokken bij het boerderij-leven. De 2 grote honden zijn ontzettend lief.

Je kan verschillende uitstappen doen in de buurt.

Kortom: een echte aanrader!

Heerlijke week op de boerderij!

Fam. Hermans
21-7-2018

Zojuist terug van een heerlijk weekje in Gite le Verger bij le lieu thomain in bonnebosq. De kids hebben zich goed geamuseerd op de boerderij, vooral de trampoline en de twee honden waren favoriet. Lekker kunnen genieten van de rust op het erf. Verder is er genoeg te doen in de buurt, strand op 20 minuutjes, leuke dorpjes/stadjes in de buurt, mooie streek.

Wij gaan eigenlijk nooit terug naar dezelfde adresjes maar nu twijfelen we toch. Het is in ieder geval een aanrader!

Gewéldig

Martina W.
23-5-2018

Via hier deze prachtige plek gevonden. Andere plek ervoor gecanceled en geen moment spijt van gehad. Wat een heerlijk huisje op een prachtig erf. Onze zoon van 1.5 jaar voelde zich enorm vrij om lekker op het erf te spelen tussen de pony's, veulen en de honden. De familie is enorm gastvrij, geïnteresseerd en betrokken. Er is veel mogelijk om mee te kijken/doen op het erf en ook leuke tips en handige weetjes kan je bij de familie terecht. Het huisje is echt een Normandische plaatje en er ontbreekt niks aan wat je nodig hebt in je vakantie. Zoals je misschien wel aan mijn recensie verneemd, hier willen wij echt weer naar terug.. wij, die altijd naar een nieuw land of nieuwe plaats willen. Onze familie keek er verrassend van op en na de foto's wilden zelfs familieleden mee op de volgende vakantie..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Lieu Thomain in Bonnebosq, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Lieu Thomain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.