Vakantiehuis Le Lieu Thomain

116 reviews over Vakantiehuis Le Lieu Thomain

• 2019
    10Fabienne Dekker24-09-2019

Super

Heerlijke vakantie gehad! Super mooie omgeving en veel te doen en te zien! Fantastische lieve gastvrije familie! Bedankt!

• 9Schukken24-09-2019

Bêst genôch

Erg leuke vakantie gehad op een mooi centraal gelegen plaats. Zeker een aanrader aangezien ik zelf van rust houdt en toch niet niet te ver van de toeristische trekpleisters, zoals de landingsstranden, af wou zijn. Rick en Yvonne staan altijd open voor een praatje en zijn zeer vriendelijk. Al met al een geweldig verblijf gehad daar!

• 10Lysbeth23-09-2019

Super

Wij zijn met 5 vrienden een weekje geweest, het was heel erg leuk! Een prachtig huisje en een hele mooie omgeving waar van alles te zien en te beleven valt. Kortom een aanrader! Yvonne en Rick, nogmaals bedankt voor de gastvrijheid! 😃

• 10Ellen15-09-2019

Fijn verblijf!

Samen met ons zoontje van 2 jaar hebben wij het erg naar ons zin gehad op de boerderij. Een fijn huisje, van alle gemakken voorzien, met een leuk terras met uitzicht op de appelboomgaard. Vanuit het slaapkamerraam kon ons zoontje de koeien zien, en hij zwaaide ze dan ook elke dag even ‘goedemorgen en welterusten’. De twee lieve honden, het konijn, en de kittens waren ook favoriet. De familie is erg gastvrij, bij vragen/tips over de omgeving of om je de boerderij te laten meebeleven. De omgeving is prachtig, met veel vertier in de directe omgeving (max 30 minuten rijden), denk aan gezellige badplaatsen, mooi dorpjes in het binnenland, brocante-markten, kastelen, calvados proeven, dierentuin Cerza, de basiliek van Lisieux. Kortom, wij hebben een top vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Linda Brak10-06-2019

Heerlijke vakantie voor de 2e keer

Na 2 jaar weer met onze dochter van 4,5 naar deze heerlijke plek geweest en wéér een fantastische week gehad. Katjes, kalfjes, honden, kippen, gezellig huisje, vuurkorf en spontane borreltjes maakten onze week helemaal af. Na een dag op pad te zijn geweest is het heerlijk om erna lekker even op de picknickbank te genieten van alles om je heen. Onze dochter heeft zich sowieso geen seconde verveeld met alles wat er te doen is buiten! Lekker de laarzen aan en buitenspelen! Dat was toen ze 2 was ook al maar nu weer. Je kan altijd terecht voor leuke tips bij de vriendelijke en geïnteresseerde eigenaren Rick en Yvonne of hun kinderen, waar je ook even een wasje kunt doen of verse eieren of wijn kunt kopen. Zeker een adres waar we vaker zullen komen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Fam van Haaster05-06-2019

Aanrader!

Met onze vier kinderen hebben wij een aantal dagen verbleven in de vakantiewoning bij Fam van der Oord. Wij hebben het heel fijn gehad. Rustig, maar ook de bedrijvigheid van een boerderij. De kinderen mochten af en toe helpen en vonden dat een feest.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Hans19-05-2019

Wat een fijne plek!

Wij hebben met ons gezin met 3 kinderen in de leeftijd van 6, 9 en 11 jaar hier een super leuke tijd gehad. De kinderen konden heerlijk spelen op het erf en meehelpen met het melken van de koeien en voeren van de kalfjes. Door de perfecte ligging hebben we weel van Normandië kunnen zien!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 8Jacqueline20-04-2019

Wij zijn afgelopen weekend gezellig met 3 gezinnen met kinderen van 18, 19 en 20 jaar op de boerderij geweest. Wij hadden 2 gitts gehuurd en het was helemaal top. We hebben veel van de omgeving gezien en natuurlijk de boerderij met de kippen koeien kalfjes en de honden niet te vergeten. Ook de huisjes waren sfeervol ingericht en niet té vergeten de gezellige barbecau met een lekker glaasje wijn of cider erbij . Het weekend was zo om.en we gaan zeker nog een keertje terug. Rick, Yvonne en de kinderen bedankt voor jullie gastvrijheid het was geweldig .

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    10Miranda05-11-2018

Heerlijke herfstvakantie op de boerderij

Wij hebben 3 heerlijke dagen gehad in Normandië, wij verbleven 4nachten op de boerderij le Lieu Thomain. De mooie Gitte op een prachtige boerderij, waar je mee mag genieten van het boeren leven.. kijken hoe de koeien werden gemolken, kregen zelf verse melk mee van boer Rick. De kids vonden de 2 lieve hondjes top. Het afval eten naar de kippen brengen. Het was er zeer gezellig. Tijdens ons verblijf hebben we dag 1 fécamp en honfleur gedaan. Dag 2 hebben we étretat gedaan. Met onze kids 5&3 15km gaan wandelen op en langs de krijt rots. Prachtige ervaring. En we zijn een dagje naar Mont Saint-Michel geweest.. wij komen zeker nog eens terug. Met onze 3 kids. Bedankt voor de leuke tijd

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

• 10Linda Catsman05-10-2018

Fantastisch!

Na 4 jaar zijn we weer terug voor een weekje bij Lieu Thomain en wat was het weer heerlijk! Onze gite was van alle gemakken voorzien. De gite is sfeervol ingericht en de keuken is voorzien van alle keukenspullen die je maar nodig kunt hebben. Heerlijke bedden en de jongens een superleuke slaapzolder annex hut! In de omgeving valt genoeg te beleven en vanwege de centrale ligging is alles dichtbij (op 15 minuutjes strand, grotere stad, mooie dierentuin, prachtige dorpjes). Maar eigenlijk was dat voor onze kinderen niet nodig, al die uitstapjes, want het allerleukste was toch wel de koeien uit de wei halen, verse melk halen in de melkstal, helpen bij het melken, de kalfjes voeren, kippen brood brengen, klimmen in de boomhut, op de trampoline, een rondje op de skelter en als kers op de taart een rondje rijden in de tractor! Wat Lieu Thomain bijzonder maakt is de gastvrijheid van Yvonne & Rick!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

3 tips over Vakantiehuis Le Lieu Thomain

• richard kneppers, 29-09-2014 Rapporteren

Route du cidre en de landingsstranden zijn echt de moeite waard.

• Tiemen-Petronella, 12-04-2015 Rapporteren

Honfleur bezoeken, eieren kopen en ophalen met de kids, route langs invasiestranden, niet schrikken van de loslopende pony 😉

• Fawzia, 27-10-2014 Rapporteren

Beste tips krijg je van Yvonne ( boerin/beheerder/gastvrouw) Heel veel te zien in de omgeving Deauville en Trouville ect

0 vragen over Vakantiehuis Le Lieu Thomain

Vakantiehuis Le Lieu Thomain info