Bonnebosq

We hebben een aantal aanbieders voor Bonnebosq voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bonnebosq voor je op een rij gezet:

Reviews over Bonnebosq

Heerlijke herfstvakantie op de boerderij

Miranda,
    5-11-2018

Wij hebben 3 heerlijke dagen gehad in Normandië, wij verbleven 4nachten op de boerderij le Lieu Thomain. De mooie Gitte op een prachtige boerderij, waar je mee mag genieten van het boeren leven.. kijken hoe de koeien werden gemolken, kregen zelf verse melk mee van boer Rick. De kids vonden de 2 lieve hondjes top. Het afval eten naar de kippen brengen. Het was er zeer gezellig. Tijdens ons verblijf hebben we dag 1 fécamp en honfleur gedaan. Dag 2 hebben we étretat gedaan. Met onze kids 5&3 15km gaan wandelen op en langs de krijt rots. Prachtige ervaring. En we zijn een dagje naar Mont Saint-Michel geweest.. wij komen zeker nog eens terug. Met onze 3 kids. Bedankt voor de leuke tijd

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

Fantastisch!

Linda Catsman,
    5-10-2018

Na 4 jaar zijn we weer terug voor een weekje bij Lieu Thomain en wat was het weer heerlijk! Onze gite was van alle gemakken voorzien. De gite is sfeervol ingericht en de keuken is voorzien van alle keukenspullen die je maar nodig kunt hebben. Heerlijke bedden en de jongens een superleuke slaapzolder annex hut!

In de omgeving valt genoeg te beleven en vanwege de centrale ligging is alles dichtbij (op 15 minuutjes strand, grotere stad, mooie dierentuin, prachtige dorpjes). Maar eigenlijk was dat voor onze kinderen niet nodig, al die uitstapjes, want het allerleukste was toch wel de koeien uit de wei halen, verse melk halen in de melkstal, helpen bij het melken, de kalfjes voeren, kippen brood brengen, klimmen in de boomhut, op de trampoline, een rondje op de skelter en als kers op de taart een rondje rijden in de tractor! Wat Lieu Thomain bijzonder maakt is de gastvrijheid van Yvonne & Rick!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Leuke appartementen op gezellige boerderij

Amanda,
    28-9-2018

Met ons dochtertje van ruim anderhalf hebben we bijna 2 weken op de boerderij gelogeerd. Een heel prettig appartement, schoon, en met alles wat je nodig hebt voor een klein kind. Heerlijke ruimte om buiten te spelen. Ook leuk om het bedrijf van binnenuit te kunnen meemaken, bijvoorbeeld door mee te kijken bij het melken van de koeien. We werden heel hartelijk ontvangen door de hele familie. In de omgeving (binnen een uur rijden) is veel te zien, o.a. de D-day stranden en -musea, leuke kustplaatsjes en de prachtige dierentuin Cerza. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Leuk & Leerzaam

Fam Mansens,
    23-9-2018

Le Lieu Thomain is een superleuk adres als je én Normandië wilt leren kennen én het boerenleven van dichtbij wilt meemaken. We hadden geluk want door de droge zomer gebeurde het oogsten 3 weken eerder en konden we het van dichtbij meemaken. Indrukwekkend om te zien hoe in een paar dagen het land vol tarwe verandert in leeg land met de welbekende rollen stro. Bijzonder was het dat ik mee mocht rijden op de tractor terwijl de avond viel en de lucht rood kleurde. Onze dochter van 5 had het reuze naar de zin: met andere kinderen in een laadbak met tarwekorrels spelen, honden en veulens aaien, spelen op het erf, kalfjes voederen en verse melk drinken! We vonden de omgeving mooi en de kustroute, invasiestranden en Honfleur zijn de moeite waard om te bezichtigen. De boottocht vanuit de haven is een aanrader. We hebben een hartelijke ontvangst gehad! Voor wie het wil zien heeft Le Lieu Thomain elke dag pareltjes die het leven mooi maken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Op naar de volgende vakantie bij Le Lieu Thomain

Fam. Van der Weerd,
    1-9-2018

Super om met kinderen te zijn. Heerlijk om op zo’n groot erf te zijn! Leuk en tegelijk leerzaam.

Vrij en toch persoonlijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Bonnebosq scoort een 8,4 uit 10, op basis van 7 reviews