Hotel Eden

8,5

13 reviews over Hotel Eden in het Nederlands

Alleenreizend

Zeer mooi hotel, adviseer ik

Poumani Ino Sylviane
31-7-2018

Vertaalde review

Dit is de tweede keer dat ik er heen ga en elke keer ben ik tevreden met de ontvangst en de algemene omgeving van het hotel. Personeel zeer vriendelijk en attent op zijn klanten

Vriendelijk en aangenaam hotel

FERREIRA MELISSA
17-7-2018

Vertaalde review

Ik kwam aan in de nacht van de finale van de Wereldbeker. De persoon die mij ontving, bood aan de wedstrijd in de lounge van het hotel te bekijken. Ik vond het heel aardig van hem. Het is echt een leuk en vriendelijk hotel. Al het personeel is zeer professioneel. Het is leuk om naar een plek te komen waar mensen glimlachen.

De kwaliteit van het beddengoed is hygiëne bovenaan.

Ik raad dit hotel echt aan.

Dit hotel is een echte oase van rust.

palermo thierry
23-6-2018

Vertaalde review

Als u van gastvrije gastheren houdt, een gastvrije groene omgeving, schone kamers en comfortabele bedden ... dan is dit de plek voor u.

perfect

Bouton Jean-François
10-6-2018

Vertaalde review

Alles was perfect. Het personeel was erg vriendelijk en het hotel was erg leuk. Het grote voordeel was dat onze honden gemakkelijk bij ons konden blijven. Het ontbijt was gevarieerd en zeer goed. We zullen opnieuw een beroep doen op deze keten van hotels, het is een zekerheid!

Piwit60

Leval Céline
10-6-2018

Vertaalde review

Hotel zeer schoon en erg stil. Mooie kamer en erg schoon ook. Vriendelijk personeel en attent op de klant. Ik voelde me goed over dit hotel.

excellent

Pilastre Isabelle
4-6-2018

Vertaalde review

Zeer professionele en zeer gastvrije onberispelijke netheid

Felicitaties voor het hele team

goed

Mooi en rustig hotel

BELGOME Manuela
24-4-2018

Vertaalde review

Het hotel is mooi en rustig gelegen in een buitenwijk op 10 minuten rijden van het centrum van Rouen.

Het personeel is erg vriendelijk en de voordelen zeer geschikt (bedden voor ontbijt).

De omgeving van het hotel is niet uitzonderlijk mooi, maar het gebied is rustig voor een nacht.

oke maar kan het beter doen

eugster elisabeth
16-4-2018

Vertaalde review

Over het algemeen gezien de prijs zijn de voordelen correct

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden in Bois-Guillaume, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.