Camping Le Lac

Meer camping info

12 reviews over Camping Le Lac

• 5ale18-09-2011

Slecht onderhouden camping

De ligging van deze camping is prachtig. Ook vlak bij het pitoreske dorp. Plaatsen zijn ruim. Maar de ondergrond is erg drassig. We hadden een mooi plekje met uitzicht op het meer. De eenden en ganzen lopen vrij rond over de camping en poepen maar raak. Verder lopen er nogal wat honden. En daar is ook te weinig toezicht op. Dus overal liggen hun hopen. De sanitair is zeer gedateerd. Wordt het wel eens schoon gemaakt ? De douches zijn heel klein en er is amper plaats om je kleren op te hangen. Wij beschouwden deze camping als doortrekcamping. Maar zullen er de volgende keer omheen rijden. Beslist geen aanrader. Snap niet waarom er toch zoveel Nederlanders staan.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2011

• 1Karel van de Groot21-07-2010

Nooit meer

We zijn net op deze camping aangekomen maar wat een stank. Ook de mensen die er staan ziin volgens onze ogen niet hygienisch, kijk naar het sanitair op deze camping, erg vies. Ook zijn honden toegestaan, overal ligt poep. We zijn ons rot geschrokken en komen nooit meer terug.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 7leoo19-04-2010

Geweldige camping

We kwamen hier al 24 jaar, maar vanwege de slecht sanitere voorzieningen komen we hier niet meer. Het was wel een prachtig gelegen camping tussen de appel boomgaarde. Tegenwoordig staan er huisjes op het caravan gedeelte. Inmiddels is de camping overgenomen, we komen nog wel in de bar van de camping vanwege de vorige eigenaars.

• 2Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Jan en Marion Roorda04-04-2010

Hele leuke camping

Komen hier al enkele jaren. Nog steeds fantastisch en een leuke kroeg. Sanitair is wat verouderd echter wel schoon.Ook hond vriendelijk.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Jenny28-05-2009

Hier snappen ze het

Nadat bleek dat onze vakantie gids het onjuiste adres voerde werden we via de telefoon door een zeer vriendelijke eigenaar, in het engels, naar binnen geloodsd in het donker. Geen gedoe met paspoorten en vooruit betalen, gewoon een biertje drinken, goed gelachen en genoten van de rust overdag. Het meertje heeft wat eenden Voor een pin en een benzine pomp moet je naar Liseux. Het sanitair is oud, maar schoon. Het water is goed warm.

Kortom, gastvrij, goede prijs, netjes en rustig (tenzij je een borrel gaat doen in de kroeg)

Wij gaan deze zomer zeker terug.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2009

• 8f.h. broekkamp22-04-2009

mooie rustige camping

vanaf januari heeft de camping een andere eigenaar. Er is veel verbeterd en opgeruimd. Zo zijn ook de toiletgebouwen verbeterd

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2008

• 1Donker13-07-2007

Het sanitair is ronduit vies en verouderd, al zeker 10 jaar niets meer aan gedaan, het is te smerig om er te douchen of naar het toilet te gaan.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2007

• 7Pluis en Beertje27-11-2006

Veel Engelsen, ook word er engels gesproken. Het water zou voor wat ongedierte kunnen zorgen ( We hadden er geen last van ) Voor een klein prijsje verzorgen ze een heerlijke maaltijd. Geweldig!

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden