Camping Le Lac

8 reviews over Camping Le Lac in het Nederlands

Slecht onderhouden camping

ale
18-9-2011

De ligging van deze camping is prachtig. Ook vlak bij het pitoreske dorp. Plaatsen zijn ruim. Maar de ondergrond is erg drassig. We hadden een mooi plekje met uitzicht op het meer. De eenden en ganzen lopen vrij rond over de camping en poepen maar raak. Verder lopen er nogal wat honden. En daar is ook te weinig toezicht op. Dus overal liggen hun hopen. De sanitair is zeer gedateerd. Wordt het wel eens schoon gemaakt ? De douches zijn heel klein en er is amper plaats om je kleren op te hangen. Wij beschouwden deze camping als doortrekcamping. Maar zullen er de volgende keer omheen rijden. Beslist geen aanrader. Snap niet waarom er toch zoveel Nederlanders staan.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Karel van de Groot
21-7-2010

We zijn net op deze camping aangekomen maar wat een stank. Ook de mensen die er staan ziin volgens onze ogen niet hygienisch, kijk naar het sanitair op deze camping, erg vies. Ook zijn honden toegestaan, overal ligt poep. We zijn ons rot geschrokken en komen nooit meer terug.

Gereisd Met vrienden in Wed Jul 21 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige camping

leoo
19-4-2010

We kwamen hier al 24 jaar, maar vanwege de slecht sanitere voorzieningen komen we hier niet meer. Het was wel een prachtig gelegen camping tussen de appel boomgaarde. Tegenwoordig staan er huisjes op het caravan gedeelte. Inmiddels is de camping overgenomen, we komen nog wel in de bar van de camping vanwege de vorige eigenaars.

Gereisd Met partner in juli 2008

Hele leuke camping

Jan en Marion Roorda
4-4-2010

Komen hier al enkele jaren. Nog steeds fantastisch en een leuke kroeg. Sanitair is wat verouderd echter wel schoon.Ook hond vriendelijk.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hier snappen ze het

Jenny
28-5-2009

Nadat bleek dat onze vakantie gids het onjuiste adres voerde werden we via de telefoon door een zeer vriendelijke eigenaar, in het engels, naar binnen geloodsd in het donker. Geen gedoe met paspoorten en vooruit betalen, gewoon een biertje drinken, goed gelachen en genoten van de rust overdag. Het meertje heeft wat eenden Voor een pin en een benzine pomp moet je naar Liseux. Het sanitair is oud, maar schoon. Het water is goed warm.

Kortom, gastvrij, goede prijs, netjes en rustig (tenzij je een borrel gaat doen in de kroeg)

Wij gaan deze zomer zeker terug.

Gereisd Met partner in mei 2009

mooie rustige camping

f.h. broekkamp
22-4-2009

vanaf januari heeft de camping een andere eigenaar. Er is veel verbeterd en opgeruimd. Zo zijn ook de toiletgebouwen verbeterd

Gereisd Met partner in mei 2008

2007

Het sanitair is ronduit vies en verouderd, al zeker 10 aan

Donker
13-7-2007

Het sanitair is ronduit vies en verouderd, al zeker 10 jaar niets meer aan gedaan, het is te smerig om er te douchen of naar het toilet te gaan.

Gereisd Met partner in juni 2007
2006

Veel Engelsen, ook word er engels gesproken

Pluis en Beertje
27-11-2006

Veel Engelsen, ook word er engels gesproken. Het water zou voor wat ongedierte kunnen zorgen ( We hadden er geen last van ) Voor een klein prijsje verzorgen ze een heerlijke maaltijd. Geweldig!

Gereisd Met partner in juni 2004

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Lac in Blangy-le-Château, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.