Hotel Besthotel Beuzeville - Honfleur

We hebben een aantal aanbieders voor Besthotel Beuzeville - Honfleur voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Besthotel Beuzeville - Honfleur in het Nederlands

Geweldig hotel, perfecte service

Wendy
10-10-2012

Fijn hotel, waar met je wordt meegedacht. Geweldige service! Goed rolstoeltoegankelijk. Heerlijk ontbijt en goed avondeten. Goede kamers en bedden, ruim genoeg en schoon. Accomodatie ligt iets achteraf.

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Hoste Briand
28-9-2010

Alhoewel de ligging niet echt gezellig is, toch goede uitvalsbasis om de streek te verkennen.

Ontbijt in buffetvorm en naar Franse normen uitgebreid.

De kamers waren modern en proper.

Ideaal hotel voor paar nachten maar niet echt om een ganse week te verblijven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Besthotel Beuzeville - Honfleur in Beuzeville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Besthotel Beuzeville - Honfleur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.