Camping Le Val Boisé

7.8Goed

Frankrijk, Normandië, Berneval Le Grand

Op vakantie geweest naar Le Val Boisé?

7.8Goed

• 6.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

6 reviews over Camping Le Val Boisé

• 2018
      6Ria en Jan22-08-2018

Redelijk tevreden.

Een fijne kleine terrassencamping, op 800 m lopen van een prachtig stenenstrand met krijtrotsen. Helaas bleken een aantal dingen die in de ASCI gids stonden niet meer zo te zijn, wat voor ons een teleurstelling was, omdat wij daar juist de camping op uitgezocht hadden. Inmiddels staat de camping niet meer in de gids, constateerden wij net. Geen broodjes of kleine boodschapjes mogelijkheid op de camping zelf. Het mooie sanitairgebouw rook toen wij kwamen naar chloor, maar er is in 14 dagen niet of nauwelijks iets schoongemaakt (werd ook niet druk gebruikt). In het dorp is een fantastische bakker. De afhaalpizza was ook heerlijk. Geen supermarkt in het dorp zelf, wel op 8 - 12 km afstand (grote supermarkten) bij Dieppe of Criel-sur-Mer. Een camping voor rustzoekers. In de omgeving (reisafstand 45 min) zijn wel wat bezienswaardigheden, maar niet bijzonder veel. De oorlogsgeschiedenis in Arromanches is heel interessant.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 6Familie Jansen07-08-2018

Mwah

Het is vergane glorie, het sanitair was niet heel fris en de receptie spreekt geen woord Engels in tegenstelling tot wat er wordt beweerd op de site. De zee is een stijle weg af naar een kiezelstrandje, voor een zandstrand moet je echt nog een stukje verder. Veel (luidruchtige) Fransen. Plaatsen zijn redelijk, wel veel onkruid en oneven.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018