Sorteren

Reviews over Bernay (Eure)

prima en rustig gelegen

Conny
    21-7-2016

Op weg naar Spanje zochten wij in Bernay een slaapplaats en kwamen bij hotel Acropole uit. Dit hotel ligt net buiten het centrum maar daardoor is het er rustig en ernaast ligt een prima restaurant. Voor de deur is er een ruime priveparking wat ook praktisch is om een vol gepakte auto veilig te stallen. De standaardkamer is niet groot maar voorzien van alles wat je nodig hebt evenals de badkamer. Er is een zwembad, een bar en een terras buiten. Het ontbijtbuffet biedt genoeg keuze, zeker voor franse begrippen. Het meisje aan de receptie was aardig en sprak ook goed engels. Dus voor ons zeker een plek om te onthouden voor een volgende keer onderweg in Frankrijk.

Perfecte passanten camping

Hengelaar,
    12-7-2016

Prima verzorgde camping. Eigenlijk niets op aan te merken. Alles is goed op deze camping: receptie, sanitair, wifi, royale plaatsen, privacy, bereikbaarheid, etc. Camping ligt aan de rand van Bernay, deel van industrieterrein zonder herrie. Winkels etc.in centrum vlakbij.

Excellence rapport qualité-prix

Mme MICHEL
    28-8-2015

Joli petit camping très bien entretenu, les sanitaires sont très propres et les espaces verts sont nickels. Portail sécurisé, calme et Wi-Fi gratuit. Emplacements spacieux, délimités par des haies, chaque espace est tranquille et l'on s'y sent comme chez soi. Le couple qui géraient sont vraiment formidable et forts sympathiques, accueillent les voyageurs comme si c'est leur famille. Le centre ville est proche et Bernay est une belle ville d'art et d'histoire qu'il faut visiter. Nous avons séjourné pour quatre nuits et prolongé encore quatre nuit, beaucoup de choses à visiter à Bernay et les environs. Nous y retournerons l'année prochaine.

Echte doorgangscamping

Frans
    1-8-2014

Via e-mail gereserveerd voor 1 nacht. Tijdig antwoord. Zelf een plaats uitzoeken. De beheerder komt langs om de bestelling voor brood op te nemen. Wifi gratis maar slecht bereik. Ca. 10km van A28.

Leuke overnachtingscamping

Jolanda
    7-8-2013

Wij hebben hier dit jaar overnacht richting Royan. Nette camping bij leuk dorpje. Eenvoudig en niet duur. Mooie plekken.

Bernay (Eure) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 3 reviews