Camping Capfun Les Hautes Coutures

7.6Goed

• 7.2Eetgelegenheden
  • 6.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping Capfun Les Hautes Coutures ligt in Normandië. Naast kampeerplaatsen zijn hier veel chalets die wat dicht op elkaar staan. Het zwembad is bij drukte aan de kleine kant maar de glijbanen zijn top. Een balletje trappen kan op het voetbalveld. Het Franstalige animatieteam is enthousiast. Het strand is 10 minuten rijden.

45 reviews over Camping Capfun Les Hautes Coutures

• 2019
    7Danny11-08-2019

Prima uitvalsbasis en leuke camping.

Een leuke niet al te grote camping op een prima locatie. Vanuit hier kan je alle kanten op richting de diverse bezienswaardigheden. Kinderen hebben het reuze naar hun zin gehad op de camping ( 8 t/m 14 jaar). Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Caravan was top, alleen een beetje dicht op mekaar. Eten in het restaurant was prima. Winkeltje was duur maar dicht in de buurt genoeg supermarkten.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 2018
    6DR01-09-2018

Prima

We hadden een keurige stacaravan op deze overzichtelijke camping. Kinderen konden er fijn spelen, wel stonden de caravans erg dicht op elkaar. Tip, neem zelf bedlinnen mee, want je krijgt er papierachtig "bedlinnen". Gelukkig is er een action in de buurt :) Zwembad was oke, maar de hygiëne kan er beter. Plein voor de animatie is redelijk,maar ik denk nog deels in aanbouw, er staat in ieder geval al een hele mooie grote speelboot waar de kinderen zich heerlijk vermaken. Al met al een fijne vakantie gehad met veel leuke uitstapjes in de buurt! We hebben Normandië goed kunnen verkennen en het is er prachtig!

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Esther14-08-2018

Goed bevallen

We hadden een 4 persoons stacaravan met tv. Het woongedeelte was heerlijk ruim. De slaapkamers waren heel krap. We hadden een vaatwasser. Heerlijk! Wat ik wel miste was een wat groter koekenpan of wokpan. Verder alles wel aanwezig in de keuken.De stacaracan was bij aankomst heel schoon en rook nog nieuw. Dus het leek als of er nog bijna niemand in gelogeerd had. We stonden vrij achter aan. Lekker rustig. 's avonds was er nl. nog wel animatie. Het zwembad was erg leuk. Leuke glijbanen etc. Animatie was erg op de Fransen gericht. Dit geldt voor de volwassenen als ook voor de kinderen. Er was een Nederlandse jongen voor de animatie voor de Nederlandse kinderen. Maar dit was voor de jonge kinderen. Aangezien wij kinderen van 10 en 14 jaar hebben, hebben die daar geen gebruik van gemaakt. De camping was verder erg netjes. De dag er voor kon je brood bestellen voor de volgende dag. De grotesupermarkten waren op 5 a 10 minuten rijden.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Johan VS07-08-2018

Camping met goede sfeer

De sfeer zit echt wel goed! Animatie vooral in het frans, slechts 1 nederlander (die geen frans spreekt) aanwezig. Verbleven in bungalow dus sanitair niet gebruikt. Ook geen sanitair aanwezig aan avondanimatie? Nieuw speeltuig voor de kids, plein er rond duidelijk nog in de maak dus daar nog eff geduld. wel bruikbaar natuurlijk... Vandaar ook nog geen sanitair? En vandaar ook de score 5. Zwembad is ideaal. Buizengedeelte = nieuw, het andere gedeelte miss aan opfrissing toe. Goede verblijfplaats voor uitstapjes voor alles wat met de oorlog te maken heeft. Drukke camping (ook capfun dus normaal) maar ondanks dat een vrij familiale sfeer. Niet elke avond animatie voorzien. Wel verschillende keren leuke dingen te doen savond's (in onze week bv schuimparty en hypnose show.

• 8Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 9Emma06-08-2018

Leuke camping op goede locatie

Wij hebben een ontzettend leuke week gehad. Voor het eerst als jong stel wezen kamperen, een 2p stacaravan geboekt en deze was schoon en ruim genoeg voor ons tweeën. Zwembad was super, wel druk soms maar dat hoort erbij in het hoogseizoen. We konden gewoon elke keer nog een stoeltje krijgen. Animatie niet gedaan maar er was elke dag/avond wel iets. Als liefhebber van geschiedenis ( d-day) echt een goede locatie, wij hebben heel veel bezocht. 15 min rijden van het strand. Echt een aanrader!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7AngeliqueH04-08-2018

Redelijke camping

Ontvangst goed, receptie spreekt goed Engels. Brood te bestellen bij de bar. Goede campingplek, wel onder de bomen, waar veel vogels inzaten en we dus veel vuiligheid van hadden. Wel stroom in de buurt, maar waterkraan wat verderop en achter een mobil-home verstopt. Douches waren alleen in sanitair gebouw vooraan, tussen de mobil-homes (??). Douchewater vaak gloeiend heet, niet te verstellen. Vaak na 10 keer drukken pas goed douchewater. In de straat van kampeerders, maar 4 wc's en twee buiten wastafels en twee afwasbakken. Sanitair, redelijk schoon, wc papier hangt buiten het hokje, soms was het op. KInderanimatie was goed, er was een Nederlander bij (Jan). De overige animatie was alleen in Frans, camping zou pluspunten scoren als ze animatie ook in Engels zouden aanbieden. Wel altijd om 23:30u afgelopen en vrij snel stil. Zwembad was aan kleine kant voor aantal bezoekers. Glijbanen top!! Speeltuin leuk!

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 8Susan04-08-2018

Leuke camping maar niet voor herhaling

Op zich een leuke camping maar zwembad en voetbalveld te klein voor het aantal aanwezige gasten. Stacaravan was zeer goed en compleet.

• 4Desmet02-08-2018

niet meer opnieuw

zwembad aangenaam maar veel te klein glijbanen super voor de kinderen weinig animatie Nederlands praktisch niks alles Engels en Frans. huisje in hoeken stofnetten vuile borden in de kasten helft van materiaal niet om te koken de poetsdienst hier mis 5min binnen geweest 2u mogen wachten bij aankomst op de sleutel en dan gingen ze bellen zelf nog achter sleutel geweest.niet voor herhaling .

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 4Bart Vanneste31-07-2018

nooit meer

goed gelegen camping voor bezoeken van de landingsstranden. 2 sanitaire blokken in redelijke staat,niet al te net. Spijtig dat 1 gesloten was en enkel aan hoofdingang bruikbaar was, zeker in Juli. Verhuur aan jeugdbeweging is volgens mij een zeer fout camping concept. hierover geen reactie te krijgen bij capfun, behalve dat die zoals ik betalen voor hun plek. Nachtrust niet te vinden op deze "marginale" camping

• 2Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 4Elsje26-07-2018

Kleine Franse caming

Wij hadden een mooi huisje ! Zwembaden zeer druk voor die massa volk! Glijbanen ( nieuwe ) toch weinig controle van redders! Animatie allemaal Frans ( anders dan de vermelding ) !!!! Kinderen ( 5 en 10 jaar ) verveelden zich , gelukkig vlakbij een strand.

Hygiëne in zwembad kon ook wel beter

• 3Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden