Landhuis La Sauvagere

Weer vandaag15°-2°

1 review over Landhuis La Sauvagere in het Nederlands

N. Beemsterboer
7-5-2013

Het huis heeft een perfecte ligging, veel ruimte, rust en perfecte verzorging door de gastheer en gastvrouw. Een warm onthaal.

Gereisd met vrienden in april 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis La Sauvagere in Bellavilliers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis La Sauvagere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.