Kleine hotelsWeer vandaag32°15°
Camping Le Gue de Beauvoir

We hebben een aantal aanbieders voor Le Gue de Beauvoir voor je op een rij gezet:

3 reviews over Camping Le Gue de Beauvoir in het Nederlands

apart / mooi / dichtbij mnt saint michel

Ellis
20-8-2015

eco huisje gehuurd met eigen tgerrasje waardevolle tips van eigenaar gratis fietsen voor gasten super locatie voor n bezoek aan Saint Mont Michel

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Heel apart !!

Marie en Henk
26-4-2010

Een soort weidje bij een oud herenhuis . Geen standaard camping . Goed kunnen eten in de omgeving . En op loopafstand van St Mount Michel.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Apart

Cor
18-3-2010

We zijn augustus 2009 een paar dagen op deze camping geweest . We hadden het gevoel dat het een soopt hippie camping was . Maar er mankeerde niks an als je niet hoge eisen stelt aan sanitair enz. Zeker een aanrader ! Voor een paar dagen dan . Met een tentje .

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Gue de Beauvoir in Beauvoir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Gue de Beauvoir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.