Camping Aux Pommiers

4 tips over Camping Aux Pommiers

Tosca, 8-10-2014
Heerlijk gegeten bij La Fermette! Zit in dezelfde straat
Elvira ter Haar, 16-7-2013
Een aanraders als je naar Mont Saint Michel wil.
camawil, 2-7-2013

Niet erg duur voor de omgeving als je ziet dat een verder opgelegen camper plaats met de alom bekende niet gezellig en asfalt parkerende grote campers al 12.50 moeten aftikken dat deze camping 14.50 betaald worden met gratis douche en warm water,en zwembad, en je staat iets..mooier. wel dicht op elkaar.

Verder goed voor elkaar daar.

Spaan46, 4-12-2012
Ga met de fiets naar St.Mont Michel en koop de kaartjes voor de basiliek vast op de camping, scheelt een hoop wachten, want het is er erg druk of het weer nou goed is of slecht. Kijk ook even bij het informatiecentrum, hoe het in de toekomst er gaat uitzien, want St.Mont Michel wordt in de toekomst weer een eiland.