Beauvoir

Reviews over Beauvoir

leuk voor 1 of 2 nachten

i. Eding,
    25-8-2018

camping op fietsafstand van Mont Saint Michel c.a. 3 km. na 6 uur s'avonds mag je over de brug fietsen en kun je tot de vesting fietsen. Er is veel eb rond Mont Saint Michel en in de buurt geen strand. Voor motorrijden is de omgeving geen aanrader.

de camping heeft een mooi overdekt zwembad met ligstoelen, er is wel heel weinig schaduw, 4 km van een Carrefour, zeep en wc- papier aanwezig, er is ook een camperplaats aan de overkant. 1 nacht is eigenlijk genoeg als je 's avonds de vesting bezocht hebt.

Gereisd met partner in juli 2018

Prima, uitstekende service en zeer schoon

Monica Kastelein,
    22-7-2018

Super schoon sanitair, alles volgens mij recent vernieuwd. Zeer vriendelijke ontvangst. Rechterkant van het terrein aan één kant caravans en tenten aan de andere kant mobile homes. Linkerkant van het terrein achteraan aan beide kanten tenten en caravans. Keurig onderhouden allemaal. Klein winkeltje met goed assortiment bij de receptie, waar je ook brood kunt bestellen voor de volgende dag. Zéér dichtbij Mont St Michel, veel leuke restaurants in de buurt. Prachtige omgeving. Er was iets afgebroken bij de klep van de dissel, mochten van de eigenaar een boor lenen, ook al leende hij niet graag zijn gereedschap uit (snap ik helemaal). Maar hij kwam even kijken en vertrouwde het gelukkig. Met wat powertape en een extra schroef de boel weer gemaakt en we konden weer op weg. Met dank aan de eigenaar van de camping! Kortom: wil je Mont st Michel bezoeken dan is deze camping absoluut aan te raden voor een plezierig verblijf.

Gereisd met partner in juli 2018

Gewoon goed en verzorgd

Jean Billiet,
    18-9-2017

Fantastisch onthaal, heel vriendelijk en super behulpzaam. Verzorgde toiletruimtes en afwasgelegenheid. Kleine, gezellige camping met de mogelijkheid om met eigen shuttle naar de (overgecommercialiseerde en hypertoeristische) Mont St.-Michel gebracht te worden. In het nabije Pontorson en Plein-Fougeres heel wat mogelijkheden om boodschappen te doen. ACSI lede opgelet want het buitenseizoen begint hier pas na 3 sept.(€29 ipv.€17). Een aanrader.

Gereisd met partner in september 2017

zeer vriendelijk en gezellig kleinschalige camping

familie Riepen,
    7-8-2017

wij zijn 5 nachten gebleven terwijl er eerst maar 2 in de planning zaten, rustige maar gezellige camping met vooral fransen maar van alles wat.

de pluspunten van deze camping

* de eigenaren (Pascal en Martine) , Anais aan de receptie en Cedrique van de animatie doen écht alle moeite om je (in het Engels) vriendelijk te woord te staan en alles uit te leggen.

* nette aangelegde plaatsen met voldoende ruimte en keurig onderhouden gras.

* s'avonds kan je een eenvoudig maar lekker hapje eten (pizza, gegrilde kip, snacks)

* animatie 3 keer per dag voor ieder wat wils. niet te grootschalig.

* nette sanitair met lekker warm/heet water.

* savonds na 23 uur kun je er alleen lopend met een toegangscode op door een hekje, de auto en lopend de hele dag alleen met een toegangscode, zo heb je geen ongenode gasten.

* op loopafstand (max 30 minuten) van de Mont Saint Michel maar ook met de fiets en auto zeer makkelijk te bereiken.

* heerlijk verwarmd en overdekt zwembad met leuke glijbaan

* zeer goede prijs kwaliteits verhouding

Minpunten:

*het sanitair rook niet altijd even fris terwijl het goed schoongemaakt wordt of dit komt doordat het urinoir niet doorgetrokken kan worden ivm waterverspilling?

*het oogt wat ongezellig dat je 2 lange lanen hebt met stacacavans aan de ene en tourplaatsen aan de andere kant, wij stonden vooraan op een hoek waar 6 tot 8 tourplaatsen waren dat vond ik knusser aandoen.

* in de omgeving is niet zo heel veel te doen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Nette camping, net sainitair

Anne,
    13-7-2017

Nette camping ook hond vriendelijk. Dicht bij de Saint Michel. Geen mogelijkheid tot zwemmen voor de hond in de nabije omgeving. Wij waren er eind juni en het was gelukkig voor haar niet zo heet. Een van de vrouwen bij de receptie was zeer onaardig, de rest was erg behulpzaam. Sainitair was netjes en meestal wel schoon. Leuke camping/omgeving voor een weekend. Wij zijn er 2 nachten geweest.

Gereisd met partner in juni 2017
Beauvoir scoort een 7 uit 10, op basis van 24 reviews