FrankrijkNormandiëBayeuxBed & Breakfasts BayeuxBed & Breakfast Relais Saint-Loup

Bed & Breakfast Relais Saint-Loup

FrankrijkNormandiëBayeux

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Relais Saint-Loup voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 1 review

10FenomenaalScore uit 1 review
  • 10Waardering

Bed & Breakfast info

0Tonen op kaart

1 Reviews over Relais Saint-Loup

• 10pmvandijk6318-05-2013

Een plek om naar terug te verlangen....

In een prachtig opgeknapt (voormalig) jachthuis met koetshuis en tuin, ligt in de luwte van het stadje Bayeux, Relais Saint Loup. Gastvrouw Nellie en gastheer Eric besteden veel zorg aan hun gasten, zoals zij ook veel zorg hebben besteed aan het huis. Het ontbijt is flexibel qua tijd, maar altijd heerlijke tafel vol biologische producten (van het beleg, brood tot aan de sap).Tevens zijn zij altijd aanspreekbaar voor tips omtrent de omgeving of restaurants. Tevens is er gratis WiFi en kun je gratis gebruik maken van de spa en sauna in het koetshuis. Behalve de kamers, allen anders ingericht en voorzien van badkamer en toilet, is er in het koetshuis een cottage. Hier is plek voor twee volwassenen en twee kinderen. In de tuin staat ook een nieuwe schommel. De locatie van deze B&B is zeer gunstig ten opzichte van de winkels, musea en restaurants. Parkeren doe je op het terrein van de B&B. Deze is 's nachts afgesloten. Al met al een heerlijke plek, wij gaan zeker terug.

Bed & Breakfast Relais Saint-Loup info

Veilig betalen met