Hotel Relais des 3 Pommes

Hotel Relais des 3 Pommes
7,5

• Sfeer in stad7,7
  • Activiteiten6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Relais des 3 Pommes voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Relais des 3 Pommes in het Nederlands

Prima eten voor een goede prijs-kwalitiet verhouding

Battlefieldtour 2018
28-6-2018

Prima eten voor een goede prijs-kwalitiet verhouding

Jammer dat de bar aan eind van de middag sloot vóórdat het restaurant open was. Kon je nergens rustig zitten met een drankje.

9-5-2016
      • Activiteiten8
      • Sfeer in stad10

Goede ontvangst. Gaven ook informatie over bezichtigingen in de buurt. Was er voor ons iets niet duidelijk stond het personeel altijd voor ons klaar.

2005

Fris motel met naastgelegen restaurant en cafetaria, gelegen aan de rondweg van Bayeux en daardoor goed bereikbaar. Je krijgt een soort chalet met grote glazen schuifpui, en met geluk uitzicht hebbend op een binnentuin (of anders je auto). Buiten voor de kamer heeft men een eigen terrasje met stoelen en tafel. De binnenstad op ca. 1 km. is goed te belopen. Ontbijten wordt wat problematisch als je er laat bij bent, maar het personeel is vriendelijk. De prijs verhoudt zich prima tot de kwaliteit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Relais des 3 Pommes in Bayeux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Relais des 3 Pommes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.