Camping Les Bosquets

1 review over Camping Les Bosquets in het Nederlands

mooie camping

Tuin
31-7-2010

deze camping is 400 m. van de zee. het heeft ruime plaatsen welke je zelf mag uitzoeken met een plattegrond. er zaten voornamelijk fransen, een enkele duitsers en een enkele nederlander, maar voor ons was dit geen probleem. de kinderen vermaakten zich prima in de speelzaal waar je kunt biljarten, tafeltennissen enz. ze hadden snel aansluiting met andere kinderen. één keer per week was er een gezellige disco. een supermarkt is dichtbij met de auto, zo'n 5 km. ook dichtbij was een gezellige markt en op het strand was een vliegerfestival. erg gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Les Bosquets

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Bosquets in Barneville-Carteret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Bosquets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.