Camping Du Golf

Camping Du Golf

We hebben een aantal aanbieders voor Du Golf voor je op een rij gezet:

Eurocamp

1 review over Camping Du Golf in het Nederlands

Helemaal prima!

Ardon
10-8-2014

Met ons gezin met drie kinderen (3, 5 en 7 jaar) in een stacaravan verbleven. Prima ingericht, schoon en netjes, met een mooie veranda ervoor. Het strand is ongeveer 20 minuutjes lopen, en is heel rustig en heel mooi. Het zwembad is overdekt bij slecht weer en gedeeltelijk open bij mooi weer. Schoon en verwarmd water. Het personeel weet na enkele dagen wie je bent, dat geeft een welkom gevoel en ze zijn behulpzaam bij vragen. De kinderen hebben zich dagelijks uitstekend vermaakt op het springkussen. Het is een jonge camping, bij de stacaravan ruim voldoende privacy. De eigenaren hebben nog plannen om de toegang naar het strand te verkorten, dat wordt volgens hen 2015. Maar wij gingen toch vaak met de auto, vanwege al de spullen die we meenamen. Hele fijne vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Golf in Barneville-Carteret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.