Camping Du Golf

Camping Du Golf

4 reviews over Camping Du Golf in het Nederlands

Camping prima, caravan nooit meer in deze staat

Irene
13-6-2019

De camping is op-zich prima. Grote plekken en voldoende ruimte om je auto te parkeren. Er waren weinig faciliteiten ( geen restaurant, geen barretje en weinig producten in het winkeltje in de tijd dat wij daar waren ). We kregen 2 dagen voor ons vertrek hier een mail over. Touroperator waar wij bij geboekt hadden daar was het personeel super aardig en goed bereikbaar. Een groot min punt was de staat van de caravan. Behoorlijk verouderd en bij veel regen lekt het door de ventilatie roosters in het plafond. De inrichting laat de wensen over. Daar is veel te verbeteren

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Keurige mobilhome maar......

Familie
31-8-2017

Mobilhome keurig, bijna nieuw. Veel jong personeel die niet allemaal Engels spreken. Eerste 2 nachten waren heel vervelend. Een vaste seizoensplek achter ons (Fransen) maakten tot 3.00 uur geluid en 5 jongeren naast ons ook. Na die 2 nachten gelukkig weer rust. Geen controle vanuit de camping terwijl inde regels staan na 23.00 rust. Überhaupt weinig toezicht mbt gedrag. Honden lopen los en poepen voor je caravan. Als deze punten er niet waren hadden we het heerlijk daar gehad. De omgeving is prachtig en indrukwekkend.

Erg leuk, voor herhaling vatbaar.

Mamamo
12-8-2015

Camping du golf is kleinschalig. Je kunst er stacaravans huren, tenten en er zijn ruime plekken voor eigen meegenomen tent of caravan. Het is dus niet een feest-camping of eentje die de kinderen de hele dag entertained!

Kom je voor rust en wil je toch beschikken over een speeltuintje, overdekt zwembad, bistro (snackbar ++, waar je wat kunt eten maar ook prima patat en pizza kunt afhalen) en winkeltje waar je stokbrood en croissants kunt halen... dan ben je hier op de juiste plek.

De receptie is vriendelijk en spreekt Engels. Je zit 1 km lopen van het strand. Grote supermarkt is nog geen 10 minuten rijden, en in Cartertet-Barneville en Portbail vind je leuke haventjes, restaurantjes en een op marktdag een leuke Franse markt met crêpes, gegrilde kip en verse kreeft en krab.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

camping,vlakbij het strand

Louise
22-8-2014

Eenvoudige camping, met een mix van stacaravans en staanplaatsen die zeer ruim zijn. Wij hebben gebruik gemaakt van stacaravan, die vrij nieuw is. Stacaravan schoon en compleet. Vlakbij het strand, wel met de auto naar toe geweest.. D-Day stranden zijn prima te bezoeken als je er een dagtrip van maakt. Bij de receptie zijn ze erg vriendelijk, hier is ook brood verkrijgbaar (op bestelling), zeer klein campingwinkeltje voor vergeten boodschap.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Golf in Barneville-Carteret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.