Camping Du Golf

Camping Du Golf

4 reviews over Camping Du Golf in het Nederlands

Relaxte strandcamping, goede uitvalsbasis.

Karen
20-8-2018

Fijne relaxte camping met goede mix van verschillende nationaliteiten. Zéér ruime plaatsen. Iedere plek heeft een stroomaansluiting en sommige ook water. Een hele rustige camping zonder veel toezicht die keurig wordt onderhouden door een jong team. Sanitair is netjes en ruim, al zijn er altijd mensen die hier niet goed mee omgaan, wat een vieze mensen zijn er toch! Gelukkig werd dit vlot opgeruimd. Heerlijke warme douches. Ook mooie gezinsruimtes. Voldoende afwasplekken echter hier mocht het water wel warmer zijn. Verse broodjes kunnen besteld worden en er is een klein kampwinkeltje. Heerlijk zwembad met ligbedden. Petanqueveldje, speeltuin met toestellen voor kinderen, een goede tafeltennistafel en ruimte met wat oude flipperkasten, voetbalspel etc. Er is iedere dag/avond iets van vertier maar echt op z'n Frans ;-)( fel tl licht etc.) Pizza's niet lekker. Ligging is super!! Strand op 10 min. lopen. Restaurants genoeg in omgeving.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Rustige camping

Marion
12-8-2017

Vandaar uit vele mooie plekken in de omgeving bezocht. Wellicht alleen dit jaar, jong personeel die slecht Engels konden ( jammer we zijn in Frankrijk maar ze "timmeren" wel internationaal aan de weg). Kleine campingwinkel. Verse broodjes zijn te bestellen. 's Avonds op tijd rustig op de camping!

Gereisd Met partner in juli 2017

Gewoon een prima camping

Jack
27-9-2016

Een keurige camping gelegen bij een golfterrein. 300 meter van zee. Grote plaatsen, water en stroom op de plek. Sanitair was goed, lekker warm water. Niets op de camping aan te merken. In het naseizoen met kortingskaart goed betaalbaar, in het hoogseizoen duur. Rond de 35 euro. In het naseizoen is het wel wat uitgestorven. Helaas wat ver van het dorp zelf. Gelegenheid om even verderop de boot te pakken naar Jersey en Guernsey (enkeltje 26 euro, retour dubbele prijs). Leuk voor een dag. Tickets met korting bij de receptie verkrijgbaar

Gereisd Met partner in september 2016

ANWB camping

'Fantastische plek!' of 'Dit nooit meer.'

JvB
22-7-2013

Deze camping is door de nieuwe eigenaar recent gerenoveerd. Sanitair is weer up to date en wordt goed onderhouden. Bij de receptie spreekt men ook goed engels en zijn ze ook zeer behulpzaam. Hier is ook ook een beperkt winkelassortiment, wel met vers brood te verkrijgen. De kampeerplaatsen zijn opnieuw ingericht en zeer ruim, de beplanting is daardoor nog klein en is er nog weinig schaduw. Gelukkig waait er meestal wel een verkoelende wind uit zee. Er is een redelijke mix van huuraccommodaties en vrije kampeerplaatsen. Het zwembad is eenvoudig zonder poespas, maar is wel overkapt en heeft een ook een deel met kinderbad.

Gereisd Met partner in juli 2013

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Golf in Barneville-Carteret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.