Camping Du Golf

7 reviews over Camping Du Golf in het Nederlands

Keurige mobilhome maar......

Familie
31-8-2017

Mobilhome keurig, bijna nieuw. Veel jong personeel die niet allemaal Engels spreken. Eerste 2 nachten waren heel vervelend. Een vaste seizoensplek achter ons (Fransen) maakten tot 3.00 uur geluid en 5 jongeren naast ons ook. Na die 2 nachten gelukkig weer rust. Geen controle vanuit de camping terwijl inde regels staan na 23.00 rust. Überhaupt weinig toezicht mbt gedrag. Honden lopen los en poepen voor je caravan. Als deze punten er niet waren hadden we het heerlijk daar gehad. De omgeving is prachtig en indrukwekkend.

Rustige camping

Marion
12-8-2017

Vandaar uit vele mooie plekken in de omgeving bezocht. Wellicht alleen dit jaar, jong personeel die slecht Engels konden ( jammer we zijn in Frankrijk maar ze "timmeren" wel internationaal aan de weg). Kleine campingwinkel. Verse broodjes zijn te bestellen. 's Avonds op tijd rustig op de camping!

Gewoon een prima camping

Jack
27-9-2016

Een keurige camping gelegen bij een golfterrein. 300 meter van zee. Grote plaatsen, water en stroom op de plek. Sanitair was goed, lekker warm water. Niets op de camping aan te merken. In het naseizoen met kortingskaart goed betaalbaar, in het hoogseizoen duur. Rond de 35 euro. In het naseizoen is het wel wat uitgestorven. Helaas wat ver van het dorp zelf. Gelegenheid om even verderop de boot te pakken naar Jersey en Guernsey (enkeltje 26 euro, retour dubbele prijs). Leuk voor een dag. Tickets met korting bij de receptie verkrijgbaar

Eurocamp

Erg leuk, voor herhaling vatbaar.

Mamamo
12-8-2015

Camping du golf is kleinschalig. Je kunst er stacaravans huren, tenten en er zijn ruime plekken voor eigen meegenomen tent of caravan.

Het is dus niet een feest-camping of eentje die de kinderen de hele dag entertained!

Kom je voor rust en wil je toch beschikken over een speeltuintje, overdekt zwembad, bistro (snackbar ++, waar je wat kunt eten maar ook prima patat en pizza kunt afhalen) en winkeltje waar je stokbrood en croissants kunt halen... dan ben je hier op de juiste plek.

De receptie is vriendelijk en spreekt Engels. Je zit 1 km lopen van het strand. Grote supermarkt is nog geen 10 minuten rijden, en in Cartertet-Barneville en Portbail vind je leuke haventjes, restaurantjes en een op marktdag een leuke Franse markt met crêpes, gegrilde kip en verse kreeft en krab.

camping,vlakbij het strand

Louise
22-8-2014

Eenvoudige camping, met een mix van stacaravans en staanplaatsen die zeer ruim zijn. Wij hebben gebruik gemaakt van stacaravan, die vrij nieuw is. Stacaravan schoon en compleet.

Vlakbij het strand, wel met de auto naar toe geweest.. D-Day stranden zijn prima te bezoeken als je er een dagtrip van maakt.

Bij de receptie zijn ze erg vriendelijk, hier is ook brood verkrijgbaar (op bestelling), zeer klein campingwinkeltje voor vergeten boodschap.

Helemaal prima!

Ardon
10-8-2014

Met ons gezin met drie kinderen (3, 5 en 7 jaar) in een stacaravan verbleven. Prima ingericht, schoon en netjes, met een mooie veranda ervoor.

Het strand is ongeveer 20 minuutjes lopen, en is heel rustig en heel mooi. Het zwembad is overdekt bij slecht weer en gedeeltelijk open bij mooi weer. Schoon en verwarmd water. Het personeel weet na enkele dagen wie je bent, dat geeft een welkom gevoel en ze zijn behulpzaam bij vragen. De kinderen hebben zich dagelijks uitstekend vermaakt op het springkussen.

Het is een jonge camping, bij de stacaravan ruim voldoende privacy.

De eigenaren hebben nog plannen om de toegang naar het strand te verkorten, dat wordt volgens hen 2015. Maar wij gingen toch vaak met de auto, vanwege al de spullen die we meenamen. Hele fijne vakantie gehad!

Deze camping is door de nieuwe eigenaar recent gerenoveerd. Sanitair is weer up to date en wordt goed onderhouden.

Bij de receptie spreekt men ook goed engels en zijn ze ook zeer behulpzaam. Hier is ook ook een beperkt winkelassortiment, wel met vers brood te verkrijgen. De kampeerplaatsen zijn opnieuw ingericht en zeer ruim, de beplanting is daardoor nog klein en is er nog weinig schaduw. Gelukkig waait er meestal wel een verkoelende wind uit zee. Er is een redelijke mix van huuraccommodaties en vrije kampeerplaatsen.

Het zwembad is eenvoudig zonder poespas, maar is wel overkapt en heeft een ook een deel met kinderbad.

Eurocamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Golf in Barneville-Carteret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.