Hotel Fasthotel Barentin

Kleine hotelsWeer vandaag15°11°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Fasthotel Barentin voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Fasthotel Barentin in het Nederlands

Met oudere kinderen

Zeer slecht

Luuk
27-8-2015

Muren vies, vlekken in lakens, slecht schoongemaakt in kamer open prullenbak met gebruikt maandverband. Hebben sleutels gelijk weer ingeleverd en zijn vertrokken.

Kamers grenzen aan open trappenhuis en geeft een gevoel van onveiligheid. Niet geschikt om met kinderen te verblijven,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fasthotel Barentin in Barentin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fasthotel Barentin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.