Camping Le Clos de Balleroy

FrankrijkNormandiëBalleroy

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Le Clos de Balleroy voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 6 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 6 reviews
  • 6.4Eetgelegenheden
  • 4.4Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

6 Reviews over Le Clos de Balleroy

• 4Duez 8016-08-2019

Bof !!!!

Accueil téléphonique et physisque tres correct Ce qui l'est beaucoup monis c'est le bloc sanitaire Une horreur , les pieds dans l'l'eau toutnle temps , un bac et un rideau . Un manque evident d'hygiene . A part ca petit camping reposant

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 7Folk17-08-2017

wel te doen

Voor een gezin met kinderen een fijne camping. Ruime plaatsen met jonge aanplant dus weinig privacy. Sanitair is simpel. internet bij de receptie en een overdekt zwembad. De frietjes zijn aan te bevelen!

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 7JaapNanke04-08-2013

Leuke rustige camping

Op de camping staan voornamelijk stacaravans. Er zijn 30 toerplaatsen, maar tijdens onze vakantie waren er maar een paar plekken hiervan bezet terwijl het toch hoogseizoen was (Eind juli).

De plaatsen zijn zeer ruim en er is volop keuze aan zonnige of schaduwrijke plaatsen. Er is een verouderd sanitairblok dat nauwelijks wordt schoongemaakt en waar regelmatig problemen waren met de riolering. Er is een tweede mordern sanitairblok, dit is schoner.

De campingeigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 9roro03-09-2011

super camping familial!

séjour très agréable passé dans ce petit camping familial. Très belle piscine avec Spa. nombreuses animations. Jeux et château gonflable pour les enfants. Nous avons donc passé un super séjour à la campagne.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 7Kaat02-03-2011

Rustige camping

Wij waren in de laatste week voor de wintersluiting. Waren dus de enigste gasten op de camping. Omdat we een sta caravan hadden gehuurd kan ik geen oordeel geven over het sanitair. De gebouwen waren al afgesloten, net als het zwembad en de broodjes service. De camping ligt goed centraal gelegen voor de bezichtiging van de diversen musea en stranden. Vriendelijke eigenaar die ook nog een engels (gebrekkig) spreekt. Was altijd bereidt om ons tips en uitleg te geven over wat we zeker moesten bezichtigen.

• 6Euser29-08-2010

Matige caming centraal gelegen

Zeer matige camping. Terrein goed vlak, slecht bezet. Sanitair nauwelijks schoongehouden, maar blijft bruikbaar dankzij de gasten. Wel goed centraal gelegen voor uitstapjes naar de landingsstranden e.d. Rustige, landelijke omgeving. Vriendelijke beheerder. Broodservice en afhaalmaaltijden (op bestelling). Redelijk nieuw zwembad(je). Geschikt voor kort verblijf.

• 5Eetgelegenheden

• WasmachineBeschikbaar

Sport entertainment

• SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar