Hotel O Gayot **

Hotel O Gayot **

8,6

Weer vandaag4°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor O Gayot voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel O Gayot in het Nederlands

Het is een bruisend hotel met een heel goed restaurant. Zowel 's middags als 's avonds is het restaurant volgeboekt met lokale mensen en toeristen. Het personeel is er heel vriendelijk en niets is hen teveel. Wij hadden logies met half pension en het eten was super lekker. Het ontbijt is eenvoudig maar alles is vers. Parkeren is geen probleem en vanuit het hotel heb je al direct mooie wandelingen. Het lig vlak bij een bos en een meer. In de buurt zijn vele dorpjes en stadjes die je reeds na een half uurtje rijden kan bereiken. Het hotel is volgens ons meer dan 2 sterren waard.

Aanrader, uniek hotel

Thomas, 27-9-2010

Gelegen aan rand van het centrum. Oud karaktervol hotel, binnen geheel gerenoveerd. Wij hadden een leuke, heel apart ingedeelde hoekkamer (nr. 8), met eigen balkonnetje. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Je voelt je hier echt welkom. Hotel heeft uitstekend restaurant en eigen delicatessenwinkel met veel streekgerechten. Hier komen wij graag terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel O Gayot in Bagnoles-de-l'Orne , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel O Gayot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel O Gayot scoort een 8.55 uit 10 op basis van 16 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: