Hotel Manoir Du Lys

2 reviews over Hotel Manoir Du Lys in het Nederlands

Heerlijk eten

Yolanda
24-7-2011

Wij zijn hier al een paar keer op doorreis geweest. De kamers zijn wel warm in de zomer, maar het eten is heerlijk. Buitenzwembad goed. Mooi gebied. Kortom de omweg waard.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

mooi hotel, in het bos gelegen

b.jongejan
6-10-2010

Mooi hotel, klein binnen zwembad, heerlijk ontbijt met zelfgemaakt jams en muffins. restaurant heeft 1 michelinster, maar wij hebben lekkerder gegeten in het zusterhotel/restaurant o gayot in het dorp, en zeker voordeliger......

Gereisd met partner in september 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Manoir Du Lys in Bagnoles-de-l'Orne , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Manoir Du Lys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.