FrankrijkNormandiëAumaleCampings AumaleCamping Municipal du Grand Mail

• 7.8Staat v/h sanitair

0Tonen op kaart

6 Reviews over Municipal du Grand Mail

• 8Knookjes26-08-2017

Perfect voor een overnachting!

Langerekte camping. Als de beheerder niet aanwezig is, plaats je de caravan en komt de beheerder later afrekenen. Geen broodjes o.i.d. Prima voor één nacht! Sanitair prima!

• 7Staat v/h sanitair
  • 8conny25-06-2016

nette doorreiscamping

Toen we 's middags aankwamen was er niemand; toch zag het terrein er keurig onderhouden uit en was het sanitair (schoon, ruim voldoende). 's Avonds en 's morgens komt er een (echt?)paar om in te schrijve en schoon te maken. Vriendelijk en verzorgd.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Dorien07-08-2014

Prima camping voor een kort verblijf

Door autopech kwamen wij op deze camping terecht en verbleven er noodgedwongen 5 dagen. We hebben ons prima vermaakt. De camping heeft weinig faciliteiten maar op de wandeling naar het centrum kom je langs prachtige edelherten, een monumentaal ziekenhuis en ook de kerk is bezienswaardig. Met de kinderen hebben we ons goed vermaakt in een omheinde speeltuin en in het zwembad met grote glijbaan en peuterbad. Het sanitair wordt dagelijks goed gereinigd. We misten een klein speeltuintje op de camping zelf. Wel is er een tafeltennistafel en jeu de boulesmogelijkheid.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Reizigers-197602-09-2013

Goeie doortrekcamping

Goede camping op de doorreis naar/ van Nl. Schoon sanitair en zeer betaalbaar: rond 10 euro voor 2 personen, tent en auto. Ruime, nette plekken.

• 7Staat v/h sanitair
  • 6Jan15-08-2012

Doortrek camping zonder extra's

Een naar verhouding pittig geprijsde doortrek camping, met een goede grasmat langs een verharde weg. De beheerder komt vroeg in de avond en 's morgens langs om af te rekenen met mensen die zijn binnengekomen. Het sanitair is schoon, maar je kunt alleen met een munt douchen (je moet dus vooraf de beheerder hebben getroffen). Voor ons een camping met een te kaal en sfeerloos aanbod, tegen een prijs die onevenredig hoog is.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Gerritsen14-08-2011

Doorgangs camping

Ideale doorgangs camping met uitstekend sanitair, niet geschik als vaste camping i.v.m. weinige voorzieningen.

• 10Staat v/h sanitair

Camping Municipal du Grand Mail info