Camping Ferme Hay Day

19 reviews over Camping Ferme Hay Day

• 2019
      10Fam Maas29-07-2019

Heerlijk!

Ontzettend sfeervolle camping waar je je meteen thuis voelt! Fijne ontvangst met een rondleiding, hele ruime plekken, mooi en schoon sanitair, dichtbij de bezienswaardigheden betreffende D-Day. Er wordt een aantal keer per week gekookt voor een gezamenlijke maaltijd en wij schoven aan bij een heerlijke pizza-avond. Ook de bar is een aanrader voor een gezellig avondje en onze dochter genoot van een rit op Wietse, het Friese paard van de eigenaars. Heerlijke dagen gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Fam Dingemans26-07-2019

Heerlijk verblijf !!!

Wil je Normandië gaan ontdekken, raden wij de camping en B&B Ferme Hay Day absoluut aan!!

De eigenaren zijn heel vriendelijk en doen er alles aan in je verblijf zo fijn mogelijk te maken! Wij zijn nu voor de tweede keer hier geweest en we zullen zeker een derde keer terug komen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Bianca Alles12-06-2019

Fantastische camping!!!

Vorig jaar wij voor het eerst afgereisd naar camping Ferme Hay Day en in 2019 weer terug gekomen.

Je word op de camping gastvrije ontvangen door de eigenaars, je krijgt een rondleiding en helpen je graag.

De camping heeft ruimte plekken, keurig sanitair en is dichtbij alle bezienswaardigheden. Vele gezellige avonden gehad, met mee eet avonden waar heerlijke maaltijden werden geserveerd.

Dit is echt een camping om naar toe te gaan!!!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Fam Vedders11-06-2019

Een fantastische camping en B&B

Een fantastische camping waar je je thuis voelt. Björn en Sandra maken het verblijf onvergetelijk. Ze koken een paar keer in de week voor hun gasten het is zeker de moeite waard om aan te schuiven. We komen hier zeker een keer terug.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
      10Ralf en Silke21-08-2018

Ferme Hay Day is een echte aanrader op elk gebied. Een prachtige plek om te zijn, alles is smaakvol ingericht! Prachtige ruime plekken. Schoon sanitair. Met zowel de fiets als met de auto in enkele minuten op het strand. Er is veel te doen in de buurt. Geweldige eigenaren. Erg vriendelijk en hulpzaam! We hebben genoten met onze kinderen (5-7-9 jaar) en kunnen deze camping iedereen aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10F & M17-08-2018

Nagenoeg perfect!!

Heerlijk ruim, rustig, schoon, mooie Franse stijl, dichtbij zee (5-10 min met de auto), broodservice iedere ochtend, vriendelijke NL eigenaren.. echt een fantastische camping en absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar rust en ruimte!! (En een hekel heeft aan campings waarbij je met scheerlijnen van de buren in de knoop komt, en bij de overburen het eten van het bord kan kijken)

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Nadia27-07-2018

Geweldig! Een echte aanrader!

Wat een heerlijke B&B in Normandië, een echte aanrader! Voor ons dé perfecte uitvalsbasis om alle gebeurtenissen rondom D-day te bezoeken. De rust, gastvrijheid, enorm goede service van beide eigenaren (Sandra & Bjorn) maakten dat wij ons meteen thuis voelden! Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Fam. van de Schraaf25-07-2018

Een echte aanrader!

Een mooie camping op een mooie locatie. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Niets is te gek en er kan veel. Ruime kampeerplekken. Mooi en schoon toiletgebouw/douches. Iedere ochtend vers brood. De kinderen kunnen heerlijk spelen in de zandbak of bij de schommel. Over de aankleding van de camping is goed nagedacht. Alles past bij elkaar en geeft de camping een sfeervolle uitstraling. Als de camping vol staat dan is er wel grote kans dat de wc's bezet zijn maar we hebben dit niet als heel vervelend ervaren. In de omgeving van de camping is veel te zien en te beleven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Fam. Terdu10-07-2018

Fantastisch!

Zeer vriendelijk ontvangst door de eigenaar die ook een goede uitleg gaf, over de bezienswaardigheden in de omgeving. Diverse keren genoten van een heerlijke maaltijd. Ruime plaatsen in een rustige en indrukwekkende omgeving. Bjorn, Sandra, Juul en Dauwe enorm bedankt.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Fam. Visser09-07-2018

Top!

Super leuke kleinschalige camping. Geweldige omgeving. Gastvrije eigenaren die je graag helpen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

0 tips over Camping Ferme Hay Day

1 vraag over Camping Ferme Hay Day

• Louis en Inge Banning, 08-07-2019 Rapporteren

Reservering

Zou u nog even kunnen reageren nav onze vraag mbt de bevestiging onze reservering van zondag 21-07 t/m zondag 04-08 (plaats voor tent+electra)? U hebt begin van dit jaar gereageerd en bevestigd naar ons maar we zijn deze mail kwijt.... Met vriendelijke groet, Louis en Inge Banning

Camping Ferme Hay Day info