Tijdelijk €25 aanbetaling

+19

9FenomenaalScore uit 27 reviews
  • 9.2Staat v/h sanitair
  • 9Waardering

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

27 Reviews over Ferme Hay Day

• 9Jack en Patty van Elk07-09-2022

Mooie, rustige en schone camping

Mooie, rustige camping. Sanitair schoon en mooi. Leuke opzet ook van het totale terrein. Mooie zeer ruime plekken. Bjørn en Sandra heel aardig. Altijd aanspreekbaar en Bjørn gaf ons een rondleiding. Paar keer per week wordt er een avond maaltijd aangeboden. Wij schoven aan voor een heerlijke gallette. Elke dag vers brood. Invasiestranden op korte afstand van de camping. Iig Omaha Beach. Utah Beach iets verder. Bayeux erg mooie historische plek. Paar mooie dagen gehad. Dank jullie wel. Jullie hebben het super voor elkaar.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Martine en Jean-Paul14-08-2022

Ontzettend fijne plek!

Wat een heerlijke plek in Normandië! We hebben heerlijk geslapen vanwege de rust en stilte. Het sanitair was ook erg netjes en schoon. Het publiek varieert van jong tot oud en alles ertussen. Onze pubers van 12 en 15 hebben zich ook best vermaakt, al baalden ze van het gebrek aan wifi, maar daardoor vermaakten ze zich met andere dingen en deden we gezellig spelletjes met elkaar. Met de hitte van augustus waren we erg blij met het zeewindje, en Omaha Beach was slechts 15 min rijden. Utah Beach iets verder, maar ook dat was heerlijk. Het zeewater was ontzettend lekker. Één klein puntje van kritiek: de toiletten waren telkens bezet. Meer dan eens moesten we een tijd wachten. Voor het hoogseizoen is twee toiletten (of drie als je die in de familiedouche meetelt) echt te weinig. Daarom een acht ipv een tien voor sanitair ;-)!!

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Agnes Bax30-06-2022

Fijne gastvrije camping, ruime plekken en rust.

Wat een fijne camping. Vriendelijk ontvangst door de eigenaar en de ins/outs op de camping heel fijn uitgelegd. Zeer ruime staanplaats, die je zelf mocht uitzoeken. We hadden een prachtig uitzicht op de steenuil op het schuurtje 👍 Zeer leuk. In de avond prachtige zonsondergangen. Zelfs op een hete dag hadden we toch een heerlijk zeewindje. Als wandelaar zijnde moest je vanaf de camping wel over de weg lopen. Dus goed opletten op verkeer. De douche vond ik zelf iets minder, omdat ik van een temperatuur regelaar hou en zelf de warmte wil bepalen. Persoonlijk vond ik de douche met de drukknop te koud. De camping eigenaren doen super goed hun best om het iedereen zo comfortabel mogelijk te maken. Af en toe kan je heerlijk mee-eten op de camping. Bij de afwasruimte kan je goed afwassen met warm water. Top. Op de camping is het ook mogelijk om bed&breakfast te doen. De camping vonden we wel aan de prijzige kant. Gèèn ACSI.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Bas en Sas21-06-2022

Rustig en grote plaatsen

Hartelijk ontvangst. Zelf plek uit mogen kiezen. Camping bestaat uit 2 velden. Zeer ruime plaatsen. Je bepaalt zelf hoe jij jouw caravan/camper/tent plaatst. Afstand naar tegenover gelegen gast is ruim voldoende. Rustige camping. Toilletgebouw sfeervol en schoon. Op 3 km van strand bij Vierville (honden toegestaan) . Buurtsuper ook in Vierville. Grotere supermarkt 15 min met de auto. Wij hebben er een week heerlijk verbleven en veel van de omgeving gezien. O.a. Bayeux vonden wij een aanrader.

• 9Bob.honhoff27-09-2021

Supermooie camping, gezellig

Geweldige mooie camping, grote plekken. Superschoon sanitair, super aardige Nederlandse beheerders. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Nienke en Menno02-10-2020

Helemaal heerlijk!

We werden heel gezellig ontvangen door Bjørn en Sandra. De camping is lekker kleinschalig met mooi en schoon sanitair. We hadden last minute een plek op de camping geboekt maar het weer bleek toch te slecht. Gelukkig konden we nog 2 nachtjes in de prachtige B&B terecht. De B&B is in de oude stallen die super sfeervol en helemaal zelf door Bjørn zijn opgeknapt. Nog een avond samen met andere gasten home-made galettes gegeten, heel leuk en lekker! Bjørn en Sandra zijn een heel gezellige, flexibele gastheer en -vrouw die samen een prachtig plekje in Normandië hebben gecreëerd! Kortom, een heerlijk verblijf gehad en een echte aanrader!

• 9Joep07-09-2020

Geweldige camping, super eigenaren

De camping is een absolute aanrader als je van persoonlijk contact en gezelligheid houdt. Het is heel schoon, de camping is overzichtelijk en er is voldoende te spelen. De eigenaren doen hun uiterste best er een top verblijf van te maken voor je. Ze koken een aantal keer in de week, organiseren leuke activiteiten en staan altijd voor je klaar. In ons geval was dat extreem zichtbaar, omdat we pech hadden met de camper. Toen ik vanuit het hotel belde dat we later zouden komen, maar niet wisten wanneer precies (we zaten in zak en as, met 2 kleine kids en geen fijne verblijfplek), stelde Bjorn voor om een tent op te zetten. Toen we aankwamen hadden ze dat voor ons gedaan. Bovendien heeft ie nog een flink zitten bellen voor een garage. Deze mensen kunnen niet meer stuk bij ons!
    Al met al kijken we met veel plezier terug op Ferme Hay Day

• 9Rene van de Esschert18-07-2020

Heerlijk verblijf!

Zeer gezellige, authentieke camping en B&B. Vriendelijke, gastvrije en hardwerkende Nederlandse eigenaars. Zeer ruime plekken! Soms wel tot 200m2! Broodjesservice, ijs, af en toe de mogelijkheid in te schrijven op een diner. Erg mooi (en schoon) sanitair! Veel speelgelegenheid voor (jongere) kinderen. Soms paardrijden. Erg leuk allemaal! Prima ligging tot het D-Day gebeuren. De meeste bezienswaardigheden liggen op 10-30 minuten met de auto. Aanrader dus!

• 10Bert21-09-2019

Fantastisch en buiten gewoon.

Fijne rustige camping met ruime plaatsen en net en schoon sanitair. Een goede uitvalbasis voor bezoek aan de D-Day stranden maar ook voor fietstochten in de volop aanwezige natuur. Bjorn en Sandra doen er alles aan om je een fijn en prettig verblijf te geven. Vooral de avondjes eten zijn goed bevallen. Wij komen hier echt nog een keer terug.

• 10Fam Maas29-07-2019

Heerlijk!

Ontzettend sfeervolle camping waar je je meteen thuis voelt! Fijne ontvangst met een rondleiding, hele ruime plekken, mooi en schoon sanitair, dichtbij de bezienswaardigheden betreffende D-Day. Er wordt een aantal keer per week gekookt voor een gezamenlijke maaltijd en wij schoven aan bij een heerlijke pizza-avond. Ook de bar is een aanrader voor een gezellig avondje en onze dochter genoot van een rit op Wietse, het Friese paard van de eigenaars. Heerlijke dagen gehad!

Camping Ferme Hay Day info

• Adresgegevens