Camping Ferme Hay Day

0Tonen op kaart

22 Reviews over Ferme Hay Day

• 10Nienke en Menno02-10-2020

Helemaal heerlijk!

We werden heel gezellig ontvangen door Bjørn en Sandra. De camping is lekker kleinschalig met mooi en schoon sanitair. We hadden last minute een plek op de camping geboekt maar het weer bleek toch te slecht. Gelukkig konden we nog 2 nachtjes in de prachtige B&B terecht. De B&B is in de oude stallen die super sfeervol en helemaal zelf door Bjørn zijn opgeknapt. Nog een avond samen met andere gasten home-made galettes gegeten, heel leuk en lekker! Bjørn en Sandra zijn een heel gezellige, flexibele gastheer en -vrouw die samen een prachtig plekje in Normandië hebben gecreëerd! Kortom, een heerlijk verblijf gehad en een echte aanrader!

• 9Joep07-09-2020

Geweldige camping, super eigenaren

De camping is een absolute aanrader als je van persoonlijk contact en gezelligheid houdt. Het is heel schoon, de camping is overzichtelijk en er is voldoende te spelen. De eigenaren doen hun uiterste best er een top verblijf van te maken voor je. Ze koken een aantal keer in de week, organiseren leuke activiteiten en staan altijd voor je klaar. In ons geval was dat extreem zichtbaar, omdat we pech hadden met de camper. Toen ik vanuit het hotel belde dat we later zouden komen, maar niet wisten wanneer precies (we zaten in zak en as, met 2 kleine kids en geen fijne verblijfplek), stelde Bjorn voor om een tent op te zetten. Toen we aankwamen hadden ze dat voor ons gedaan. Bovendien heeft ie nog een flink zitten bellen voor een garage. Deze mensen kunnen niet meer stuk bij ons!
    Al met al kijken we met veel plezier terug op Ferme Hay Day

• 9Rene van de Esschert18-07-2020

Heerlijk verblijf!

Zeer gezellige, authentieke camping en B&B. Vriendelijke, gastvrije en hardwerkende Nederlandse eigenaars. Zeer ruime plekken! Soms wel tot 200m2! Broodjesservice, ijs, af en toe de mogelijkheid in te schrijven op een diner. Erg mooi (en schoon) sanitair! Veel speelgelegenheid voor (jongere) kinderen. Soms paardrijden. Erg leuk allemaal! Prima ligging tot het D-Day gebeuren. De meeste bezienswaardigheden liggen op 10-30 minuten met de auto. Aanrader dus!

• 10Bert21-09-2019

Fantastisch en buiten gewoon.

Fijne rustige camping met ruime plaatsen en net en schoon sanitair. Een goede uitvalbasis voor bezoek aan de D-Day stranden maar ook voor fietstochten in de volop aanwezige natuur. Bjorn en Sandra doen er alles aan om je een fijn en prettig verblijf te geven. Vooral de avondjes eten zijn goed bevallen. Wij komen hier echt nog een keer terug.

• 10Fam Maas29-07-2019

Heerlijk!

Ontzettend sfeervolle camping waar je je meteen thuis voelt! Fijne ontvangst met een rondleiding, hele ruime plekken, mooi en schoon sanitair, dichtbij de bezienswaardigheden betreffende D-Day. Er wordt een aantal keer per week gekookt voor een gezamenlijke maaltijd en wij schoven aan bij een heerlijke pizza-avond. Ook de bar is een aanrader voor een gezellig avondje en onze dochter genoot van een rit op Wietse, het Friese paard van de eigenaars. Heerlijke dagen gehad!

• 10Fam Dingemans26-07-2019

Heerlijk verblijf !!!

Wil je Normandië gaan ontdekken, raden wij de camping en B&B Ferme Hay Day absoluut aan!!

De eigenaren zijn heel vriendelijk en doen er alles aan in je verblijf zo fijn mogelijk te maken! Wij zijn nu voor de tweede keer hier geweest en we zullen zeker een derde keer terug komen!

• 10Bianca Alles12-06-2019

Fantastische camping!!!

Vorig jaar wij voor het eerst afgereisd naar camping Ferme Hay Day en in 2019 weer terug gekomen.

Je word op de camping gastvrije ontvangen door de eigenaars, je krijgt een rondleiding en helpen je graag.

De camping heeft ruimte plekken, keurig sanitair en is dichtbij alle bezienswaardigheden. Vele gezellige avonden gehad, met mee eet avonden waar heerlijke maaltijden werden geserveerd.

Dit is echt een camping om naar toe te gaan!!!

• 10Fam Vedders11-06-2019

Een fantastische camping en B&B

Een fantastische camping waar je je thuis voelt. Björn en Sandra maken het verblijf onvergetelijk. Ze koken een paar keer in de week voor hun gasten het is zeker de moeite waard om aan te schuiven. We komen hier zeker een keer terug.

• 10Elke Thelen31-05-2019

Prachtig gelegen rustige camping

Prachtig gelegen kleine groene camping met heel vriendelijke Ned eigenaren. We voelden ons meteen erg welkom met onze 2 teckels. We mochten zelf een plek uitzoeken op het eerste veld en de buscamper neerzetten hoe we wilden. Alle plekken zijn erg ruim en hebben mooi uitzicht . Er is broodservice en af en toe Kun je je inschrijven voor een maaltijd. Er lopen geen wandelpaden vanaf de camping, maar de wegen in de buurt zijn vrij rustig , dus de honden uitlaten was goed te doen. Fietsen is ideaal hier. De DDay stranden en musea ed liggen vlakbij . Het sanitair is super! We hebben geweldig leuke dagen gehad en komen graag nog eens terug.

• 10Ralf en Silke21-08-2018

Ferme Hay Day is een echte aanrader op elk gebied. Een prachtige plek om te zijn, alles is smaakvol ingericht! Prachtige ruime plekken. Schoon sanitair. Met zowel de fiets als met de auto in enkele minuten op het strand. Er is veel te doen in de buurt. Geweldige eigenaren. Erg vriendelijk en hulpzaam! We hebben genoten met onze kinderen (5-7-9 jaar) en kunnen deze camping iedereen aanraden.

Camping Ferme Hay Day info

Veilig betalen met