Tijdelijk €25 aanbetaling

9.9FenomenaalScore uit 16 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over Ferme Hay Day

• 10Henk Mulder10-07-2022

Leven als God in Frankrijk

Voor de 4e keer bij Ferme Hay Day en dit is zeker niet de laatste keer. Als je eenmaal bent geweest blijf je terugkomen voor de rust, gezelligheid , omgeving en voor de vriendelijke en hartelijke eigenaren. Wij zeggen a bientot

• 10A van t Leven27-09-2019

mooie b&b - vriendelijke eigenaren

een midweek in deze gezellige b&b vertoefd - vriendelijke eigenaren - mooie grote kamer en een super badkamer - heerlijk ontbijt en gezellig samen een vismaaltijd gegeten met andere gasten uit de b&b en camping en voor een schappelijke prijs - dichtbij alle bezienswaardige

• 9Erika Plomp08-10-2018

Heerlijk verblijf in indrukwekkende omgeving

Enorm gastvrij. Unieke ligging.

• 9Anneke11-09-2018

Een heel goed verblijf met een mooie ruime kamer en een goed ontbijt.

• 10Petra Manniën20-05-2018

Geweldig!

Zoek je een fijne camping of B&B in Normandië, zoek niet verder. Dit is echt een prachtige plaats. Wij hebben een weekje je de B&B gezeten, maar omdat wij eigenlijk meer kampeerders zijn, hebben we hiet ok naar gekeken.  De B&B is geweldig. Prachtige kamers en badkamers. De gedeelde keuken/ ruimte is ook erg fijn.  Wij hadden de gehele B&B, samen met opa en oma en 2 gezinnen en ideale locatie.  De camping heeft hele ruime plaatsen.  Het sanitair is erg mooi, nieuw en schoon.  Voor de kinderen zijn er meerdere plaatsen om te spelen. De overdekte ruimte is erg fijn bij wat minder goed weer. Mijn kinderen zouden het liefste meteen weer terug gaan. De pony, de ezel en de paarden maken het voor hun extra leuk. In de omgeving is veel te doen en te zien.

Bjorn en Sandra verzorgen ook regelmatig een gezamenlijk diner. Wij hebben dit 3x gedaan en het was heerlijk en erg gezellig!

Wij gaan zeker terug naar Ferme hay day!

• 8Henk uit Vaassen17-05-2018

Een fijne B&B in een mooi en boeiend landschap

Wij wilden graag een paar dagen naar Normandië en vonden de nieuwe B&B en camping van Bjorn en Sandra. Het was vroeg in het voorjaar en alles was nog nageltje nieuw. We met open armen ontvangen en alles stond er in het teken van de gast. Onze kamer, "de stal" was spik en span in orde en op bijzondere wensen werd vrijwel direct naar een oplossing gezocht. De plek lijkt een beetje in de middle of nowhere maar het licht heel centraal vlak bij, op fietsafstand, Omaha Beach. Hopelijk is de Internet en Wifi-verbinding inmiddels wel verbeterd

• 10Jantina16-05-2018

Geweldig mooie B&B met kleine camping!

We zaten met z'n tweeën in de familie kamer van de B&B. Prachtige kamer, gastvrije eigenaren. Er is een gezamenlijke eetkeuken waar je ook zelf kunt koken. 's avonds gezellig met de andere gasten napraten over wat iedereen die dag heeft gedaan. Ideale locatie voor het bezoeken van de WW2 bezienswaardigheden. Vlakbij de stranden. Een echte aanrader!

• 10Jeroen Zwart03-05-2018

Super verblijf

Vorig jaar met twee vrienden bij Sandra en Björn geweest. Super vriendelijke gastvrije en gezellige mensen die de gasten verwennen. Het ontbijt is echt heel uitgebreid, vers en smaakvol. De centrale ligging zorgt ervoor dat het een prima uitvalsbasis is om Normandië te verkennen. De stranden, musea en dorpjes waar je heerlijk kan eten bevinden zich in de nabije omgeving. Het beviel ons zo goed dat wij al voor juni 2019 hebben gereserveerd.

• 9Fr. Haan11-04-2018

Aanbevelenswaardig

Schitterende locatie mbt D day stranden, zoals Omaha beach. Vriendelijke ontvangst. Ruimte en degelijke kamers in het boerderij gedeelte. B&B met uitstekend ontbijt Kom hier zeker nog eens terug.

• 9Hans en Margaret Jorna10-04-2018

Fantastische plek, je voelt je er meteen thuis.

In augustus 2017 een week in de B&B van Sandra en Bjorn geweest, wilde eerst twee weken maar dat kon helaas door omstandigheden bij ons in de familie niet, jammer. Was onze eerste kennis making met Normandië Maar wat een pracht locatie met veel vrijheid en rust. Veel te zien in de omgeving zowel aan de kust als in het binnenland. Mooie lange afstandspaden langs de kust welke ook lang s Ferme Hay Day loopt. B&B en camping gescheiden, maar s ’avonds kun je ook gezellig bij elkaar zitten en bijpraten. Erg gezellig als de eigenaars een maaltijd voor de gehele camping en B&B op open vuur gaan klaar maken. Ook het barretje op het terrein is erg gezellig. Alles keurig verzorgd en schoon. Complimenten voor wat zijn in zón korte tijd hebben ontwikkeld. Komen graag eens terug met kinderen en kleinkinderen.

Bed & Breakfast Ferme Hay Day info

• CafeBeschikbaar (1)