Bed and Breakfast Louis et Marguerite

Meer bedandbreakfast info

77 reviews over Bed and Breakfast Louis et Marguerite

• 9Lydia & Davy12-08-2020

We gaan zeker terug! 😀

Het was een fantastische vakantie! B&B was in orde, leuke kamer, zacht bed, lekker ontbijt, heel gezellige sfeer... Myriam & Hans hebben dat heel goed gedaan! Zeker de moeite waard om terug te gaan 😀

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Tjeerd Schipper08-08-2020

Een fantastische vakantie verzorgt door 2 toppers

Ontzettend leuke mensen, die de gasten uiterst goed verzorgen! Een tien met een gouden griffel! Buiten het feit dat het top mensen zijn, is het ook een waanzinnig goede locatie. Hele nette woning met goed verzorgt eten en een nette leefomgeving. Als kers op de taart zit je 1 minuut bij het strand vandaan. Conclusie: Top 👍🏿

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 9dekuipertjes03-08-2020

Voor herhaling vatbaar!!

Een zeer vriendelijk en warm onthaal in het hart van Arromanches! Prima ligging als uitvalsbasis voor alle DDay bezienswaardigheden. Bijna aan zee ook nog! Fijne wandelmogelijkheden. Kamers verdeeld over twee plekken. Wij verbleven in de vierpersoonskamer boven het museum met onze puberdochters. Hans maakte het bezoek aan het museum voor ons een waardevolle aanvulling! Myriam maakte een gezellig praatje bij het ontbijt en bood ons zelfs de mogelijkheid om broodjes voor onderweg te smeren! We boekten last minute en kregen snel en leuk reactie en werden vol vertrouwen welkom geheten! Wij komen graag nog terug en gaan dan voor 2 aangrenzende kamers met gedeelde badkamer. De badkamer was nu aan de bovenkant open wat voor onze puberdochters anders had gemogen. Parkeren kost wat geduld maar komt goed! We 'misten' een waterkoker op de kamer (die vast geregeld was als we er om gevraagd hadden vermoeden we). Tot ziens wat ons betreft!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 10Charlotte Vincke02-08-2020

Wij komen zeker nog terug!

Wij komen voor de 5de maal terug naar deze heerlijke B&B. We hebben ons hart een beetje verloren in het prachtig pittoreske Arromanches-les-Bains en met de superontvangst en service van Hans en Myriam blijven we met plezier terugkomen. De B&B is supergezellig met alles wat je nodig hebt; heerlijke bedden, ruime badkamers. We hebben al in elke kamer eens geslapen en we waren telkens heel tevreden. In de omgeving kan je prachtige (strand)wandelingen maken, lekker eten en wegdromen bij de eindeloze vergezichten. Ons zien ze zeker nog terug!

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 10Aafke Hament29-07-2020

Super verblijf

Wij verbleven 8 dagen in de bed and breakfast van Hans en Myriam in Arromanches. Perfecte locatie in een rustige straat, 100 meter vanaf het strand en een goede uitvalsbasis voor alle D Day trips die wij gemaakt hebben. Fijne kamer met goede bedden, goed ontbijt met genoeg keuze en de gastvrijheid van Hans en Myriam was hartverwarmend. Wij komen graag een keer terug!

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    10Robert-Jan en Jantine30-07-2019

Beter kan niet

Een meerwaarde van je bezoek aan Normandië, ongelooflijk genoten bij Hans en Myriam. Van een goed ontbijt tot tips over de omgeving schone kamers en een gastvrijheid waar je u tegen zegt! We reisden met een 72 jarige vader en een 4 maanden oude dochter op de bonnefooi door Normandië. Toch hadden ze voor ons een kamer, maar alleen voor de eerste en laatste nacht. We wilden graag 3 nachten blijven dus voor onze tweede nacht hebben ze een andere slaapplek voor ons geregeld! Waar kom je dat nog tegen? Een prachtig plekje in Arromanches waar vanuit je alle hoogte punten van Normandië kunt aandoen, we hebben genoten en hopen zeker ooit nog eens terug te komen! Gezellig huisje en het museum van Hans is ook zeer zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
    9Peter Serry16-09-2018

Heerlijke vakantie

B&B (heel leuk oud vrijstaand huisje) is gelegen in het centrum van Arromanches en op een steenworp afstand van het strand. Wij zaten met zn vieren in de kamer 'Tatihou' op de bovenste verdieping. De kamer heeft 5 losse bedden en aparte badkamer met douche en wc. Kamer en badkamer waren heel schoon en de bedden waren prima. Lekker ontbijt. Hans, de eigenaar is een fijne gastheer.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Sepp21-08-2018

Van harte aanbevolen!

Een prachtige bed & breakfast, mooie kamers, prettig gelegen en een hartverwarmende ontvangst door gastvrouw Myriam en gastheer Hans. Wij hebben enorm genoten van de gastvrijheid en raden deze B&B van harte aan!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Jan Denoo03-08-2018

Een zorgeloos barmhartig verblijf.

Een échte aanrader!! Erg warmhartig ontvangen, je hebt er een waar thuisgevoel! Niks om over te klagen. Reeds 2 maal hier verbleven. We komen nog terug!

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Pieter en Jeanette Welp02-08-2018

Geweldige reis! met een top B & B!

We maakten een motortour door Normandië. Zo kwamen we in Arromanche in de B & B van Hans en Myriam terecht, in de eerste instantie voor een nachtje. Heel gezellig en gastvrij met een heerlijk ontbijt! We besloten er nog een nachtje aan te plakken, Arromanche ligt heel centraal om alles te bekijken omtrent' D day', met goede tips van Hans. uiteindelijk zijn wij 4 nachten gebleven. Kortom heel leuk en goed vertoeven hier!

Gereisd met partner in juli 2018

Bed and Breakfast Louis et Marguerite info