Bed and Breakfast Louis et Marguerite

72 reviews over Bed and Breakfast Louis et Marguerite

• 2019
    10Robert-Jan en Jantine30-07-2019

Beter kan niet

Een meerwaarde van je bezoek aan Normandië, ongelooflijk genoten bij Hans en Myriam. Van een goed ontbijt tot tips over de omgeving schone kamers en een gastvrijheid waar je u tegen zegt! We reisden met een 72 jarige vader en een 4 maanden oude dochter op de bonnefooi door Normandië. Toch hadden ze voor ons een kamer, maar alleen voor de eerste en laatste nacht. We wilden graag 3 nachten blijven dus voor onze tweede nacht hebben ze een andere slaapplek voor ons geregeld! Waar kom je dat nog tegen? Een prachtig plekje in Arromanches waar vanuit je alle hoogte punten van Normandië kunt aandoen, we hebben genoten en hopen zeker ooit nog eens terug te komen! Gezellig huisje en het museum van Hans is ook zeer zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
    9Peter Serry16-09-2018

Heerlijke vakantie

B&B (heel leuk oud vrijstaand huisje) is gelegen in het centrum van Arromanches en op een steenworp afstand van het strand. Wij zaten met zn vieren in de kamer 'Tatihou' op de bovenste verdieping. De kamer heeft 5 losse bedden en aparte badkamer met douche en wc. Kamer en badkamer waren heel schoon en de bedden waren prima. Lekker ontbijt. Hans, de eigenaar is een fijne gastheer.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Sepp21-08-2018

Van harte aanbevolen!

Een prachtige bed & breakfast, mooie kamers, prettig gelegen en een hartverwarmende ontvangst door gastvrouw Myriam en gastheer Hans. Wij hebben enorm genoten van de gastvrijheid en raden deze B&B van harte aan!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Jan Denoo03-08-2018

Een zorgeloos barmhartig verblijf.

Een échte aanrader!! Erg warmhartig ontvangen, je hebt er een waar thuisgevoel! Niks om over te klagen. Reeds 2 maal hier verbleven. We komen nog terug!

• 9Pieter en Jeanette Welp02-08-2018

Geweldige reis! met een top B & B!

We maakten een motortour door Normandië. Zo kwamen we in Arromanche in de B & B van Hans en Myriam terecht, in de eerste instantie voor een nachtje. Heel gezellig en gastvrij met een heerlijk ontbijt! We besloten er nog een nachtje aan te plakken, Arromanche ligt heel centraal om alles te bekijken omtrent' D day', met goede tips van Hans. uiteindelijk zijn wij 4 nachten gebleven. Kortom heel leuk en goed vertoeven hier!

• 10Tom V.D.28-07-2018

Gewoon Fantastisch!!!!!

Er valt niets slecht over deze B&B te zeggen!! Vanaf moment 1 bij ontvangst voelden ik en mijn zoontje van 11 HEEl welkom en het voelde aan om Thuis te komen. Super verblijf gehad... Wij gaan ZEKER terug!!!! Ik zou graag de eigenaars nog wel even bedanken over alle tips die we kregen wat we allemaal konden bezoeken (ik vond de ligging super, te midden van de 5 landingsstranden!) En zeker niet vergeten het museum te bezoeken! :)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Marco18-07-2018

Geweldig

Ontbijt was goed goede ontvangst en goede tips wat je wel moet gaan zien en wat niet

• 10Bart02-06-2018

In het Hemelvaartsweekend hebben we 3 dagen geslapen in de Spitfire kamer boven het privé museum Liberators Museum Normandy 1944. We waren hier om de stranden van D-Day te bezoeken en dan is Arromanches een perfecte plek; Arromanches/ Gold beach was het middelste van de 5 landingsstranden. Het privé museum is erg de moeite waard vanwege de persoonlijke verhalen. Gastheer Hans heeft goede tips; wat "moet" je wel zien en wat kun je beter laten. Wij vonden de beste tip die om de Battery de Maisy te bezoeken, Verder een meer dan prima kamer, netjes en schoon, een goed ontbijt, een zeer gastvrije gastheer en zeer schappelijke prijzen. Kortom we kijken terug op een prima verblijf en kunnen B&B Louis et Marguerite ten zeerste aanbevelen.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

9Henny en Martha Lamme23-10-2017

Je komt bij een man(Hans) hij weet alles over de landing in normandie, alles is keurig verzorgd bedankt Hans .

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Olga Bosma18-08-2017

In één woord: fantastisch

Hier wordt je zeer gastvrij onthaald, kun je heerlijk slapen, wandel je zo via de gezellige winkelstraatjes naar het strand en geniet je 's morgens van een heerlijk ontbijt. Arromanches-les-Bains is een mooie plaats met veel historie uit de Tweede Wereldoorlog. Leerzaam en zeer de moeite waard. Wij sliepen in een van de twee familiekamers boven het museum. Ook onze hond was welkom en heeft er heerlijk geslapen. We waren op doorreis naar huis en hebben onze vakantie iets extra's gegeven door hier te logeren. We komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

10 tips over Bed and Breakfast Louis et Marguerite

• ans, 17-08-2013

In de boekjes staan veel museums en bunkers ,maar als je rond rijd dan zie je nog veel andere mooie monumenten en bezienswaardig heden die je anders voorbij rijd

• Jan en Truus Huizinga, 27-07-2012

Dorpje is kleinschalig. Het strand is nog geen 100 meter van huisje. Gratis Wifi en gratis parkeer plaats.

• André & Mirjam, 24-07-2013

Het Liberators Museum is het bezoek meer dan waard.

2 vragen over Bed and Breakfast Louis et Marguerite

• Raaf. Deboeuf, 01-07-2018

Vraag

Kamer 2 pers. Op 5 juli tot 6 juli

• Marco Noortman, 23-03-2014

5, 6 en 7 juni

Allo allo,

Hebben jullie nog een kamer voor twee personen voor 5,6 en 7 juni 2014 beschikbaar?

Groeten, Marco Noortman

Bed and Breakfast info