Géén boekingskosten

+21/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 80 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

80 Reviews over Louis et Marguerite

• 9Aris Gaasbeek19-06-2022

Top verblijf, erg vriendelijke eigenaren.

Erg fijn verblijf hier gehad met mijn zoon, mooie kamer, geen op of aanmerkingen, alles was gewoon goed geregeld, heerlijk ontbijt. ABSOLUUT een aanrader voor een bezoek aan de D Day stranden. Goede bedden Voor herhaling vatbaar. Met museum ook zeker bezichtigen waard.

• 9Wilfred en Liesbeth07-05-2022

Echt geweldig

Echt heel erg fijn De ideale B&B voor een verblijf in de D-day omgeving van Normandie. Het ontvangst door Hans (Nederlander) en Myriam (Belgische) was meer dan gastvrij. Ook onze hond was zeer welkom. Goede bedden, fris sanitair en een heerlijk ontbijt. De auto kan je meestal dichtbij en gratis parkeren. Hans en Myriam voorzien je van informatie over de omgeving, zoals de invasie geschiedenis, fijne eetgelegenheden en natuurlijk het door Hans en zijn zoon ingerichte veteranen-museum. Arromanches is een vriendelijk en gezellig dorpje: Leuk winkelstraatje, gezellige terrasjes. Een mooi en breed strand met nog de restanten van de Mulberry-haven, welke zo belangrijk is geweest voor de bevoorrading van de geallieerden tijdens de bevrijding van Europa - WOII. ‘S Avonds is het weer stil en rustig in Arromanches. Beide locaties van de B&B bevinden zich op max. 150 meter van het gezellige strand, restaurants en terrasjes.

• 9Lydia & Davy12-08-2020

We gaan zeker terug! 😀

Het was een fantastische vakantie! B&B was in orde, leuke kamer, zacht bed, lekker ontbijt, heel gezellige sfeer... Myriam & Hans hebben dat heel goed gedaan! Zeker de moeite waard om terug te gaan 😀

• 10Tjeerd Schipper08-08-2020

Een fantastische vakantie verzorgt door 2 toppers

Ontzettend leuke mensen, die de gasten uiterst goed verzorgen! Een tien met een gouden griffel! Buiten het feit dat het top mensen zijn, is het ook een waanzinnig goede locatie. Hele nette woning met goed verzorgt eten en een nette leefomgeving. Als kers op de taart zit je 1 minuut bij het strand vandaan. Conclusie: Top 👍🏿

• 9dekuipertjes03-08-2020

Voor herhaling vatbaar!!

Een zeer vriendelijk en warm onthaal in het hart van Arromanches! Prima ligging als uitvalsbasis voor alle DDay bezienswaardigheden. Bijna aan zee ook nog! Fijne wandelmogelijkheden. Kamers verdeeld over twee plekken. Wij verbleven in de vierpersoonskamer boven het museum met onze puberdochters. Hans maakte het bezoek aan het museum voor ons een waardevolle aanvulling! Myriam maakte een gezellig praatje bij het ontbijt en bood ons zelfs de mogelijkheid om broodjes voor onderweg te smeren! We boekten last minute en kregen snel en leuk reactie en werden vol vertrouwen welkom geheten! Wij komen graag nog terug en gaan dan voor 2 aangrenzende kamers met gedeelde badkamer. De badkamer was nu aan de bovenkant open wat voor onze puberdochters anders had gemogen. Parkeren kost wat geduld maar komt goed! We 'misten' een waterkoker op de kamer (die vast geregeld was als we er om gevraagd hadden vermoeden we). Tot ziens wat ons betreft!

• 10Charlotte Vincke02-08-2020

Wij komen zeker nog terug!

Wij komen voor de 5de maal terug naar deze heerlijke B&B. We hebben ons hart een beetje verloren in het prachtig pittoreske Arromanches-les-Bains en met de superontvangst en service van Hans en Myriam blijven we met plezier terugkomen. De B&B is supergezellig met alles wat je nodig hebt; heerlijke bedden, ruime badkamers. We hebben al in elke kamer eens geslapen en we waren telkens heel tevreden. In de omgeving kan je prachtige (strand)wandelingen maken, lekker eten en wegdromen bij de eindeloze vergezichten. Ons zien ze zeker nog terug!

• 10Aafke Hament29-07-2020

Super verblijf

Wij verbleven 8 dagen in de bed and breakfast van Hans en Myriam in Arromanches. Perfecte locatie in een rustige straat, 100 meter vanaf het strand en een goede uitvalsbasis voor alle D Day trips die wij gemaakt hebben. Fijne kamer met goede bedden, goed ontbijt met genoeg keuze en de gastvrijheid van Hans en Myriam was hartverwarmend. Wij komen graag een keer terug!

• 10Robert-Jan en Jantine30-07-2019

Beter kan niet

Een meerwaarde van je bezoek aan Normandië, ongelooflijk genoten bij Hans en Myriam. Van een goed ontbijt tot tips over de omgeving schone kamers en een gastvrijheid waar je u tegen zegt! We reisden met een 72 jarige vader en een 4 maanden oude dochter op de bonnefooi door Normandië. Toch hadden ze voor ons een kamer, maar alleen voor de eerste en laatste nacht. We wilden graag 3 nachten blijven dus voor onze tweede nacht hebben ze een andere slaapplek voor ons geregeld! Waar kom je dat nog tegen? Een prachtig plekje in Arromanches waar vanuit je alle hoogte punten van Normandië kunt aandoen, we hebben genoten en hopen zeker ooit nog eens terug te komen! Gezellig huisje en het museum van Hans is ook zeer zeker een aanrader!

• 9Peter Serry16-09-2018

Heerlijke vakantie

B&B (heel leuk oud vrijstaand huisje) is gelegen in het centrum van Arromanches en op een steenworp afstand van het strand. Wij zaten met zn vieren in de kamer 'Tatihou' op de bovenste verdieping. De kamer heeft 5 losse bedden en aparte badkamer met douche en wc. Kamer en badkamer waren heel schoon en de bedden waren prima. Lekker ontbijt. Hans, de eigenaar is een fijne gastheer.

• 10Sepp21-08-2018

Van harte aanbevolen!

Een prachtige bed & breakfast, mooie kamers, prettig gelegen en een hartverwarmende ontvangst door gastvrouw Myriam en gastheer Hans. Wij hebben enorm genoten van de gastvrijheid en raden deze B&B van harte aan!

Bed & Breakfast Louis et Marguerite info

Het complex