Bed and Breakfast Louis et Marguerite

71 reviews over Bed and Breakfast Louis et Marguerite in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Peter Serry
16-9-2018

B&B (heel leuk oud vrijstaand huisje) is gelegen in het centrum van Arromanches en op een steenworp afstand van het strand. Wij zaten met zn vieren in de kamer 'Tatihou' op de bovenste verdieping. De kamer heeft 5 losse bedden en aparte badkamer met douche en wc. Kamer en badkamer waren heel schoon en de bedden waren prima. Lekker ontbijt.

Hans, de eigenaar is een fijne gastheer.

Van harte aanbevolen!

Sepp
21-8-2018

Een prachtige bed & breakfast, mooie kamers, prettig gelegen en een hartverwarmende ontvangst door gastvrouw Myriam en gastheer Hans. Wij hebben enorm genoten van de gastvrijheid en raden deze B&B van harte aan!

Een zorgeloos barmhartig verblijf.

Jan Denoo
3-8-2018

Een échte aanrader!! Erg warmhartig ontvangen, je hebt er een waar thuisgevoel! Niks om over te klagen. Reeds 2 maal hier verbleven. We komen nog terug!

Geweldige reis! met een top B & B!

Pieter en Jeanette Welp
2-8-2018

We maakten een motortour door Normandië. Zo kwamen we in Arromanche in de B & B van Hans en Myriam terecht, in de eerste instantie voor een nachtje. Heel gezellig en gastvrij met een heerlijk ontbijt! We besloten er nog een nachtje aan te plakken, Arromanche ligt heel centraal om alles te bekijken omtrent' D day', met goede tips van Hans. uiteindelijk zijn wij 4 nachten gebleven. Kortom heel leuk en goed vertoeven hier!

Gewoon Fantastisch!!!!!

Tom V.D.
28-7-2018

Er valt niets slecht over deze B&B te zeggen!!

Vanaf moment 1 bij ontvangst voelden ik en mijn zoontje van 11 HEEl welkom en het voelde aan om Thuis te komen.

Super verblijf gehad...

Wij gaan ZEKER terug!!!!

Ik zou graag de eigenaars nog wel even bedanken over alle tips die we kregen wat we allemaal konden bezoeken (ik vond de ligging super, te midden van de 5 landingsstranden!)

En zeker niet vergeten het museum te bezoeken! :)

Geweldig

Marco
18-7-2018

Ontbijt was goed goede ontvangst en goede tips wat je wel moet gaan zien en wat niet

Bart
2-6-2018

In het Hemelvaartsweekend hebben we 3 dagen geslapen in de Spitfire kamer boven het privé museum Liberators Museum Normandy 1944. We waren hier om de stranden van D-Day te bezoeken en dan is Arromanches een perfecte plek; Arromanches/ Gold beach was het middelste van de 5 landingsstranden. Het privé museum is erg de moeite waard vanwege de persoonlijke verhalen. Gastheer Hans heeft goede tips; wat "moet" je wel zien en wat kun je beter laten. Wij vonden de beste tip die om de Battery de Maisy te bezoeken, Verder een meer dan prima kamer, netjes en schoon, een goed ontbijt, een zeer gastvrije gastheer en zeer schappelijke prijzen. Kortom we kijken terug op een prima verblijf en kunnen B&B Louis et Marguerite ten zeerste aanbevelen.

Henny en Martha Lamme
23-10-2017

Je komt bij een man(Hans) hij weet alles over de landing in normandie, alles is keurig verzorgd bedankt Hans .

In één woord: fantastisch

Olga Bosma
18-8-2017

Hier wordt je zeer gastvrij onthaald, kun je heerlijk slapen, wandel je zo via de gezellige winkelstraatjes naar het strand en geniet je 's morgens van een heerlijk ontbijt. Arromanches-les-Bains is een mooie plaats met veel historie uit de Tweede Wereldoorlog. Leerzaam en zeer de moeite waard. Wij sliepen in een van de twee familiekamers boven het museum. Ook onze hond was welkom en heeft er heerlijk geslapen. We waren op doorreis naar huis en hebben onze vakantie iets extra's gegeven door hier te logeren. We komen zeker nog een keer terug!

Top locatie , top B&B !

Carine Van de Velde
9-8-2017

Prachtige locatie voor wie Wo wil herdenken en stranden bezoeken, gezellig B&B , top uitbaters !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Louis et Marguerite in Arromanches-les-Bains, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Louis et Marguerite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.