Bed and Breakfast Louis et Marguerite

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Louis et Marguerite
9,6

68 reviews over Bed and Breakfast Louis et Marguerite in het Nederlands

Een zorgeloos barmhartig verblijf.

Jan Denoo
3-8-2018

Een échte aanrader!! Erg warmhartig ontvangen, je hebt er een waar thuisgevoel! Niks om over te klagen. Reeds 2 maal hier verbleven. We komen nog terug!

Gewoon Fantastisch!!!!!

Tom V.D.
28-7-2018

Er valt niets slecht over deze B&B te zeggen!!

Vanaf moment 1 bij ontvangst voelden ik en mijn zoontje van 11 HEEl welkom en het voelde aan om Thuis te komen.

Super verblijf gehad...

Wij gaan ZEKER terug!!!!

Ik zou graag de eigenaars nog wel even bedanken over alle tips die we kregen wat we allemaal konden bezoeken (ik vond de ligging super, te midden van de 5 landingsstranden!)

En zeker niet vergeten het museum te bezoeken! :)

Geweldig

Marco
18-7-2018

Ontbijt was goed goede ontvangst en goede tips wat je wel moet gaan zien en wat niet

Bart
2-6-2018

In het Hemelvaartsweekend hebben we 3 dagen geslapen in de Spitfire kamer boven het privé museum Liberators Museum Normandy 1944. We waren hier om de stranden van D-Day te bezoeken en dan is Arromanches een perfecte plek; Arromanches/ Gold beach was het middelste van de 5 landingsstranden. Het privé museum is erg de moeite waard vanwege de persoonlijke verhalen. Gastheer Hans heeft goede tips; wat "moet" je wel zien en wat kun je beter laten. Wij vonden de beste tip die om de Battery de Maisy te bezoeken, Verder een meer dan prima kamer, netjes en schoon, een goed ontbijt, een zeer gastvrije gastheer en zeer schappelijke prijzen. Kortom we kijken terug op een prima verblijf en kunnen B&B Louis et Marguerite ten zeerste aanbevelen.

Henny en Martha Lamme
23-10-2017

Je komt bij een man(Hans) hij weet alles over de landing in normandie, alles is keurig verzorgd bedankt Hans .

In één woord: fantastisch

Olga Bosma
18-8-2017

Hier wordt je zeer gastvrij onthaald, kun je heerlijk slapen, wandel je zo via de gezellige winkelstraatjes naar het strand en geniet je 's morgens van een heerlijk ontbijt. Arromanches-les-Bains is een mooie plaats met veel historie uit de Tweede Wereldoorlog. Leerzaam en zeer de moeite waard. Wij sliepen in een van de twee familiekamers boven het museum. Ook onze hond was welkom en heeft er heerlijk geslapen. We waren op doorreis naar huis en hebben onze vakantie iets extra's gegeven door hier te logeren. We komen zeker nog een keer terug!

Top locatie , top B&B !

Carine Van de Velde
9-8-2017

Prachtige locatie voor wie Wo wil herdenken en stranden bezoeken, gezellig B&B , top uitbaters !

Thuis in B&B Liberators Museum Arromanches

Gordon Keller
12-6-2017

Een gezellig Bed & Breakfast in een prachtig authentiek historisch plaatsje. De gastheer Hans is een gezellige en erg lieve en betrokken man die gepassioneerd authentieke gebeurtenissen van D-day kan na vertellen. De anekdotes zijn hem persoonlijk uit eerste hand toevertrouwd door de inmiddels vele oud-veteranen die hij in z'n knusse historisch stulpje heeft mogen ontvangen.

De veelal bevriende oud-veteranen hebben ter verrijking van Hans' museum prachtige persoonlijke items achter gelaten met ieder een eigen verhaal erbij...

Adembenemend, geweldig aardige eigenaar ! 👍🏻

Sandro van Dijk
11-6-2017

Zeer goede en bekwame eigenaar ! Geweldige locatie en een super verblijf ! Géén minpunten en tot volgend jaar Hans !

Efteling achtige B&B echt Top!

Marco pompe en Lottie sedelaar
11-6-2017

Super gezellige B&B met de zeer aardige gastheer Hans,erg vers ontbijt iedere morgen weer vooral de verse eitjes😉Eigenlijk geen slechte dingen! Top gr Marco ps: Paul bedankt voor de tip!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Louis et Marguerite in Arromanches-les-Bains, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Louis et Marguerite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Louis et Marguerite scoort een 9.61 uit 10 op basis van 68 reviews.