Arromanches-les-Bains

We hebben een aantal aanbieders voor Arromanches-les-Bains voor je op een rij gezet:

vakanties Arromanches-les-Bains

Reviews over Arromanches-les-Bains

Heerlijke vakantie

Peter Serry,
    16-9-2018

B&B (heel leuk oud vrijstaand huisje) is gelegen in het centrum van Arromanches en op een steenworp afstand van het strand. Wij zaten met zn vieren in de kamer 'Tatihou' op de bovenste verdieping. De kamer heeft 5 losse bedden en aparte badkamer met douche en wc. Kamer en badkamer waren heel schoon en de bedden waren prima. Lekker ontbijt.

Hans, de eigenaar is een fijne gastheer.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Een zeer indrukwekkende ervaring!

Lan,
    15-9-2018

Het was voor mij de eerste keer, de Landingsstranden van Normandië. En hoe indrukwekkend!

We kunnen en mogen niet vergeten wat er tijdens de Tweede Wereldoorlog is gebeurd en daar, langs die stranden, wordt op integere , maar zeer verantwoorde wijze , getoond wat zich daar heeft afgespeeld. Ik ga zeker nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Prima basic camping voor bezoek Arromanches

Yvke,
    10-9-2018

Prima camping om de stranden en bv de 360 graden film in Arromanches te bezoeken. Basic camping. Sanitair voldoende en schoon.

Buiten de camping ligt vlakbij een voetbalkooi, deze kun je vanaf de camping zien maar je moet er een eindje voor omlopen ( hek is op slot tussen toegang kooi en camping). Onze oudere kinderen vonden fijn om daar even te kunnen voetballen.

Zou nog fijner zijn als de toegang van camping direct naar de kooi wel open zou zijn.

Goedkope camping.( de goedkoopste tijdens onze rondreis door Frankrijk, Italie, Zwitserland)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Van harte aanbevolen!

Sepp,
    21-8-2018

Een prachtige bed & breakfast, mooie kamers, prettig gelegen en een hartverwarmende ontvangst door gastvrouw Myriam en gastheer Hans. Wij hebben enorm genoten van de gastvrijheid en raden deze B&B van harte aan!

Gereisd met partner in augustus 2018

Een zorgeloos barmhartig verblijf.

Jan Denoo,
    3-8-2018

Een échte aanrader!! Erg warmhartig ontvangen, je hebt er een waar thuisgevoel! Niks om over te klagen. Reeds 2 maal hier verbleven. We komen nog terug!

Gereisd met partner in juli 2018
Arromanches-les-Bains scoort een 9,2 uit 10, op basis van 40 reviews