Camping La Ferme de La Grande Abbaye

8,5

5 reviews over Camping La Ferme de La Grande Abbaye in het Nederlands

iedere keer weer terug

joop keijmel, 30-9-2015

komen er geregeld als we op doorreis zijn naar bretagne en blijven dan altijd een paar dagen staan vanwege de rust en de ruimte die er is op de camping. De eigenaren zijn mensen op leeftijd maar vriendelijk en behulpzaam. Zij wonen niet meer op de boerderij deze is door brand gedeeltelijk afgebrand het dak is er af en word door de eigenaren waarschijnlijk niet meer hersteld. zij wonen nu in het naast gelegen dorp maar komen nog iedere dag regelmatig langs om te kijken of alles in orde is. Dus geen reden om er niet meer naar toe te gaan. eten kun je in de buurt kopen of uit eten gaan

joop keijmel

Simpele, maar sfeervolle boerencamping

Martine, 9-8-2014

Dit is het echte boerenkamperen! De plaatsen zijn erg groot in de boomgaard, maar helaas wel wat hobbelig. Lastig om onze vouwwagen zo neer te zetten dat we vlak stonden.

Het sanitair is redelijk, maar tijdens het hoogseizoen is 1x per dag schoonmaken niet voldoende. En als er iemand staat af te wassen heb je een douche met een heel zwak straaltje...

Leuk dat er 's avonds persoonlijk langs de gasten werd gegaan met de vraag of ze brood wilden bestellen voor de volgende ochtend.

Het speeltuintje stelt niet veel voor, maar voor een paar dagen bood het voldoende vermaak voor onze kinderen.

De omgeving leent zich vooral voor het bezoek aan de invasiestranden en de bijbehorende musea en militaire begraafplaatsen, maar ook voor mooie vlakke zandstranden en bezoekjes aan markjes en stadjes. De hele kust ademt geschiedenis... erg indrukwekkend.

Prima kleine camping

Th., 18-9-2012

9 nachten gestaan op deze camping. Het is een appelboomgaard met zeer ruime plekken. Prima gelegen als uitvalsbasis voor alle bezienswaardigheden in Normandië, en met een grote hypermarche op 10 minuten afstand (in Bayeux.)

Het Sanitair is netjes en schoon, niet heel erg modern. Afwassen en wassen kan met warm water, voor douchen moet een muntje worden gekocht van een euro.

We rekenden uiteindelijk voor 2 volwassenen met tent en stroom €10,50 per nacht af!

Vriendelijke eigenaren, verkopen cider en calvados, en nemen dagelijks de broodbestelling op.

Voor kampeerders die van rust en kleinschaligheid houden een van de beste campings in de regio.

Puur rustiek

Koen van den Heuvel, 2-10-2010

Fantastische stek voor kampeerders die houden van eenvoud, gastvrijheid, rustiek, rust, hoog gras, oud maar schoon. Brood en cider verkrijgbaar bij de boerin in de keuken. Zij komt 's avonds langs om de bestelling op te nemen. Geweldig!!

Voor ons een 100 punten stek.

We gaan gewoon nog een keer.

Jenneke, 26-6-2010

Een kleinschalige camping met maar 25 carvanplaatsen en wat trekkersplaatsen. Geweldige beheerders, die ook nog elke dag voor vers brood zorgen. Een tour door de abdij waar ook calvados, cider en pommeau wordt gemaakt. Als je niet te veel eisen hebt en je houdt van kleinschalig dan is het hier heerlijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Ferme de La Grande Abbaye in Arganchy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Ferme de La Grande Abbaye zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Ferme de La Grande Abbaye scoort een 8.5 uit 10 op basis van 5 reviews.